Η Hyundai Motor είναι η 39η μεγαλύτερη μάρκα στον κόσμο, σύμφωνα με τα νέα αποτελέσματα που μόλις κυκλοφόρησαν από τους ειδικούς της Interbrand παγκοσμίως.
Σημειώνοντας αύξηση 8,5% στην αξία μάρκας από το περασμένο έτος, που ανέρχεται σε $ 11,3 δισ, η Κορεατική εταιρεία είναι επίσης η 7η μεγαλύτερη μάρκα της αυτοκινητοβιομηχανίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Κατά την τελευταία δεκαετία η Hyundai έχει αυξήσει την αξία της κατά περισσότερο από $ 7 δισ, σημειώνοντας άνοδο 36 θέσεων και καθιερώνοντας την μάρκα ανάμεσα στα μεγαλύτερα ονόματα στον πλανήτη.
Έχοντας μπει σε μια εντατική περίοδο αλλαγών, που χαρακτηρίζεται από το ευρηματικό και συναισθηματικό μάρκετινγκ, η Hyundai έχει ενισχύσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα της μάρκας από τους πελάτες. Δημιουργώντας ένα ενισχυμένο προφίλ σε όλους τους τομείς του πολιτισμού, του αθλητισμού, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και με νέα, υψηλής ποιότητας προϊόντα, έχει αναβαθμίσει το προφίλ της ως μια μάρκα που φροντίζει τους πελάτες της και συνδέεται μαζί τους ανά τον κόσμο.
Εστιάζοντας στην απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη μέσω μιας προσέγγισης φροντίδας, η Hyundai έχει προχωρήσει πρόσφατα στην ηλεκτρονική διαδικασία πώλησης οχημάτων και διερευνά νέους τρόπους να αλληλεπιδρά με τους πελάτες της ώστε να γίνει ένας πολύτιμος εταίρος στη ζωή τους.
Η κατάταξη της HYUNDAI την τελευταία δεκαετία
Interbrand
Έτος | Γενική Κατάταξη | Αξία μάρκας (Δισ.$) |
2015 | 39 | 11.3 |
2014 | 40 | 10.4 |
2013 | 43 | 9.0 |
2012 | 53 | 7.5 |
2011 | 61 | 6.0 |
2010 | 65 | 5.0 |
2009 | 69 | 4.6 |
2008 | 72 | 4.8 |
2007 | 72 | 4.5 |
2006 | 75 | 4.1 |
Το top 10 της αυτοκινητοβιομηχανίας για το 2015 :
Κατάταξη | Εταιρεία | Αξία Μάρκας (Δισ.$) |
1 | Toyota | 49.0 |
2 | BMW | 37.2 |
3 | Mercedes-Benz | 36.7 |
4 | Honda | 22.9 |
5 | VW | 12.5 |
6 | Ford | 11.5 |
7 | Hyundai | 11.3 |
8 | Audi | 10.3 |
9 | Nissan | 9.0 |
10 | Porsche | 8.0 |
Οι βαθμολογίες της Interbrand υπολογίζονται βάσει των ισολογισμών των εταιρειών σε συνδυασμό με τις δραστηριότητες μάρκετινγκ, ενώ αντανακλά επίσης τη δυνητική κερδοφορία της κάθε μάρκας.