Έγγραφο βόμβα δείχνει ότι η Κομισιόν γνώριζε το σκάνδαλο Volkswagen από το 2013

Αποκάλυψη από τους Financial Times


AUTO
14:46
26/09/2015
Έγγραφο βόμβα δείχνει ότι η Κομισιόν γνώριζε το σκάνδαλο Volkswagen από το 2013
8
loading

Έγγραφο βόμβα που αποκαλύπτουν οι Financial Times δίνει νέα τροπή στο πολύκροτο σκάνδαλο της Volkswagen δείχνει ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνώριζε για το λογισμικό που παραποιούσε τις τιμές εκπομπής ρύπων στους κινητήρες της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σύμφωνα με το επίμαχο έγγραφο, αξιωματούχοι της Κομισιόν είχαν προειδοποιήσει από το 2013 για τους κινδύνους των συστημάτων αναστολής (defeat devices), δηλαδή δύο ολόκληρα χρόνια προτού ξεσπάσει το σκάνδαλο ρύπων της Volkswagen

Η επίμαχη έκθεση που φέρνουν στο φως της δημοσιότητας οι FT είχε συνταχθεί από το Κοινό Κέντρο Ελέγχου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και υπογράμμιζε τις προκλήσεις που έθεταν τα συστήματα αναστολής και πως ήταν σε θέση να παραποιήσουν αποτελέσματα στις μετρήσεις για πετρελαιοκίνητα οχήματα. Ωστόσο οι ρυθμιστικές αρχές δεν κατάφεραν στην συνέχεια να κυνηγήσουν το ζήτημα, παρά το γεγονός ότι η τεχνολογία ήταν παράνομη στην Ευρώπη ήδη από το 2007. Αξιωματούχοι της Ε.Ε. ανέφεραν πως δεν έκαναν έρευνα για τον εντοπισμό μιας τέτοιας συσκευής και ότι δεν γνωρίζουν κάποια εθνική αρχή που να έχει εντοπίσει κάποια.

Η έκθεση του 2013 υποστήριζε ότι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα πρέπει να ελέγχονται στον δρόμο και όχι σε εργαστήρια, για να μειώνεται ο κίνδυνος παραποίησης. «Αισθητήρες και ηλεκτρονικά εξαρτήματα στα σημερινά αυτοκίνητα μπορούν να διαγνώσουν την έναρξη ενός τεστ ρύπων στο εργαστήριο» ανέφερε η έκθεση. Οι συσκευές μπορούσαν ακόμα να «ενεργοποιήσουν, να τροποποιήσουν, να καθυστερήσουν ή να απενεργοποιήσουν συστήματα ελέγχου των ρύπων» προειδοποιούσε η έκθεση. Η μετάβαση σε τεστ στους δρόμους θα διασφάλιζε «ότι η χρήση συστημάτων αναστολής θα περιοριστεί όσο το δυνατόν περισσότερο».

«Τεστ δείχνουν ότι οι εκπομπές διοξειδίων του αζώτου ξεπερνούσαν σημαντικά τα κριτήρια των ρυθμιστικών αρχών» προσέθετε η έρευνα της Κομισιόν. «Τα υφιστάμενα τεστ που διενεργήθηκαν στο δρόμο καταδεικνύουν τις αδυναμίες της τρέχουσας διαδικασίας».

Από την πλευρά της πάντως η Κομισιόν πάντως πετά το μπαλάκι στις επιμέρους εθνικές ρυθμιστικές αρχές, τονίζοντας ότι«η αστυνόμευση αναφορικά με το εάν οι εταιρείες τηρούν την ευρωπαϊκή νομοθεσία και η έρευνα είναι θέμα των εθνικών αρχών. Καλούμε όλα τα κράτη μέλη να κάνουν έρευνες. Ο ρόλος της Κομισιόν είναι να δράσει ως πλατφόρμα που διευκολύνει την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των εθνικών αρχών».

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

8
σχόλια
  1. avatar Νικαρ

    It makes no difference to me. I don't believe the issue is the problem of the EU and responsible authorities relevant but of States. I read the above, some people in Greece now take the opportunity against Germany and the EU.
    To cover their own shit of course.
    Why the smart Greeks, know it all, did not find the problem first?
    They may have known (on diesel engines) but they didn't care as long as they made money. Now VW will face the music, they will not cover up like the Greeks do and shall pay. If staff retrenchments occur they will receive what is due to each and more. Germany will still be what it is and their products top of the range will always remain and the Greeks will still buy them!. I say Bravo to EU and those that uncovered it we need more like that across EU and the Members.

    1. avatar Socrates12

      Θα σου απαντήσω στη μητρική μου γλώσσα ασφαλώς.
      Πιστεύεις ότι είναι κακεντρέχεια των ελλήνων σε βάρος των γερμανικών συμφερόντων;
      Πιστεύεις ότι αδίκως υπάρχει ένα κύμα οργής εναντίον της γερμανικής πολιτικής η οποία έχει καταστρέψει τις χώρες του Νότου στην Ε.Ε;

      Πιστεύεις ότι το πρόβλημα των ελλήνων ήταν ανέκαθεν η γερμανία ή το πρόβλημα είναι αντίστροφο, δηλ. πως οι χώρες του Βορρά, εξακολουθούν να αποζυμούν τις λιγότερο πλούσιες χώρες (που ως συνήθως είναι στο νότο...).

      Είναι τυχαίο ότι τα μεγαλύτερα σκάνδαλα που σκάνε, προέρχονται κυρίως από τη γερμανία;
      Οι απόψεις σου μόνο θράσος δείχνουν, αν όχι κακοπροαίρετες και σκόπιμες.

  2. avatar ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ

    ΑΝ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΥΠΕΡΟΓΚΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ, ΙΣΩΣ ΑΥΤΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ Ή ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ VW, ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΜΙΣΙΟΝ, ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ, ΕΠΟΙΗΣΕΝ ΤΗΝ ΝΗΣΣΑΝ.....

  3. avatar κώστας77

    Ποτε δεν μου "αρεζαν" τα Γερμανικά οχήματα. Από εμφάνιση καλά αλλα από αξιοπιστία, τίποτα. Και τι γίνεται με αυτούς που οδηγούν BMW? Οι πιο απαίσιοι οδηγοί.

  4. avatar xoxoxoxo

    Ευρωπαϊκή ξεφτίλα. Το τραγικό είναι ότι οι περισσότεροι νεοέλληνες δέχονται να τους κουνάνε το δάχτυλο αυτοί οι απατεώνες.

  5. avatar ΣΑΛΑΧΙ

    Πατε μακρια; Πριν μερικα χρονια τα πετρελαιοκινητα απαγορευονταν στις πολεις και ξαφνικα εγιναν must. Ποιος ο λογος αυτης της μεταστροφης αν οχι οικονομικος με τον (πλαστο) μανδυα του οικολογικου οπως αποδειχτηκε. Μπραβο και στην Κομισιον για την καλυψη των γερμανικων ατασθαλιων, κατα τα αλλα η Ευρωπη κινδυνευει απο κατι τεμπεληδες φοροφυγαδες Ελληνες...

    1. avatar nikosx

      Η απαγόρευση ήταν μόνο για Αθήνα και Σαλόνικα. Εκτός Ελλάδας δεν ίσχυε αυτό

  6. avatar ppbill

    Φυσικα στο τέλος δεν προκειται να αποζημιωθει κανεις απο τους Γερμανους, κι ας εχουν χαλασει την υγεια τους χιλιαδες ανθρωποι απο το συγκεκριμενο σκανδαλο.
    Αν ομως η ευθυνη ηταν της Ελλαδας, θα μας ειχαν βγαλει ηδη στο σφυρι, και ολοι οι ... Ελληνες θα παραδεχομασταν σαν τα χαιβανια οτι παντα εμεις ειμαστε οι διευθαρμενοι, και ολοι οι αλλοι Ευρωπαιοι οι αγνες παρθενες....

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει