Η Cupra συνεχίζει να γράφει τη δική της ιστορία, ξεπερνώντας τις 900.000 παραδόσεις αυτοκινήτων από το λανσάρισμά της το 2018, παραμένοντας μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Σε μόλις 7 χρόνια, η μάρκα έχει λανσάρει στην αγορά μία εντυπωσιακή γκάμα ξεχωριστών μοντέλων. Τώρα η Cupra, ετοιμάζεται για την Έκθεση ΙΑΑ Mobility 2025 στο Μόναχο, όπου θα παρουσιάσει το τολμηρό της όραμα για το μέλλον εξερευνώντας παράλληλα νέες ιδέες.

Η Έκθεση IAA Mobility θα αποτελέσει μία κομβική στιγμή για την Cupra, η οποία θα εκτείνεται από το Media Event στο Volkswagen Group, το Open Space και το Cupra City Garage, προσφέροντας ενθουσιασμό και μία προεπισκόπηση του μέλλοντος:

Το όραμα της Cupra για το μέλλον
  • Έναρξη του Media Event στο Volkswagen Group στις 14.00 – 07/09, η Cupra θα παρουσιάσει το Cupra Raval, ως μέρος της οικογένειας των Ηλεκτρικών Αστικών Αυτοκινήτων από την πλευρά του Brand Group. Ένα σημαντικό ορόσημο για το πρότζεκτ που ηγείται η εταιρεία και μία πρώτη ματιά, πριν από την Παγκόσμια Παρουσίαση και το λανσάρισμά του στην αγορά (2026) του επαναστατικού, ηλεκτρικού, αστικού αυτοκινήτου.

  • Μία ματιά στο τολμηρό όραμα της Cupra. H παρουσίαση του Showcar στην IAA Mobility θα πραγματοποιηθεί στο Open Space στις 19.30 στις 08 Σεπτεμβρίου κατά τη διάρκεια του Media Conference της Cupra. Ενσαρκώνοντας το όραμα της μάρκας και τη μελλοντική σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, το αυτοκίνητο αποτελεί την ιδανική συμβίωση ανθρώπου και μηχανής, όπου η οδηγική εμπειρία και συναισθήματα φτάνουν στην πληρέστερη έκφρασή τους.

  • Στο Open Space της μάρκας, η Cupra παρουσιάζει τις Tribe εκδόσεις των Formentor, Leon, Leon Sportstourer και Terramar. Ειδικές εκδόσεις που  δημιουργήθηκαν για όσους αναζητούν τη μοναδικότητα και τη διαφορετικότητα με μία σύγχρονη βιώσιμη πινελιά. Δίπλα, στην Ηλεκτρική Πτέρυγα  (Electric World Area) του Open Space της Cupra, θα βρίσκονται τα Tavascan και Born.

  • Στο Cupra City Garage του Μονάχου, το Tavascan θα συνοδεύεται από το Terramar Tribe Edition, επιτρέποντας στους επισκέπτες να ζήσουν τα αυτοκίνητα, καθώς επίσης και τη μοναδική εμπειρία της μάρκας.