Η Ferrari και η Lamborghini μπορεί να είναι μεγάλα ονόματα στο χώρο των supercars, αλλά δυσκολεύονται να βρουν πελάτες. Η πρώτη λόγω επιλεκτικού πελατολογίου και η δεύτερη εξαιτίας προβλημάτων στα οχήματά της. Μια μικρή αυτοκινητοβιομηχανία λοιπόν, πέτυχε, εκεί που οι δύο εταιρείες δεν μπορούν να κάνουν κάτι.

Η Gordon Murray Group που ιδρύθηκε το 2017 έχει κλείσει τις παραγγελίες μέχρι και το 2040. Μάλιστα, όλα τα αμάξια που θα πουλήσει θα διαθέτουν κινητήρα Cosworth V12 και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Πηγαίνοντας κόντρα στο πνεύμα των καιρών, κανένα μοντέλο της δεν θα διαθέτει υπερτροφοδότηση, υβριδικό σύστημα ή κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Το CARBUZZ έγραψε ότι η επιτυχία της εταιρείας δεν είναι τυχαία, καθώς CEO είναι ο Phillip Lee, πρώην σχεδιαστής αυτοκινήτων της Formula 1, ενώ προηγουμένως εργάστηκε στη McLaren, όπου βοήθησε στην ανάπτυξη της θρυλικής F1.

Εκμεταλλευόμενος την τεράστια εμπειρία του, πλέον κατασκευάζει τα GMA T.50 και GMC T.33., ενώ στις παραγγελίες που έχει δεχτεί, υπάρχουν αιτήματα για αμάξι GMA με ειδικά χαρακτηριστικά, για τα οποία οι πελάτες θα πληρώσουν περισσότερα.

Μιλώντας στο CARBUZZ δήλωσε πως όλα τα οχήματα που θα πουλήσει η Gordon Murray Group θα διαθέτουν κινητήρα Cosworth V12, ενώ περιέγραψε τους λόγους που δεν ανησυχεί για τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση.

«Η Ευρωπαϊκή Ένωση, η Αμερική και γενικώς η Δύση στρέφεται στην ηλεκτροκίνηση. Μέχρι το 2035 όμως, δεν θα είναι παράνομο να έχεις κινητήρα V12 και στην αγορά θα κυκλοφορεί μέχρι το 2040. Οπότε, δεν έχω κανένα θέμα με τις παραγγελίες, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχει η γραμμή παραγωγής. Τώρα, αν προκύψει κάποιος περιοριστικός νόμος θα γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις», δήλωσε ο Lee.