Η Honda στις αρχές της δεκαετίας του 1970 σχεδίαζε ένα σπορ αυτοκίνητο που θα έκανε τη διαφορά, ωστόσο δεν κυκλοφόρησε ποτέ εξαιτίας της πετρελαϊκής κρίσης που ξέσπασε το 1973.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του CARBUZZ, εκείνη την εποχή η Honda ήταν κυρίως γνωστή για αυτοκίνητα μεσαίου μεγέθους, αλλά ο ιδρυτής Soichiro Honda θεωρούσε τους αγώνες ως βασικό μέρος της έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας του.
Επίσης, εκείνη την περίοδο η εταιρεία διέθετε έναν κινητήρα V8, σχεδιασμένο για τη Formula 1 του 1968, ο οποίος είχε χωρητικότητα 3,0 λίτρων και ευρεία, χαμηλή γωνία κλίσης 120 μοιρών.
Είναι πιθανό ότι ο λεγόμενος RA302E V8 κινητήρας θα μπορούσε να εμφανιστεί πίσω από την καμπίνα των επιβατών στο σπορ αυτοκίνητο της Honda της δεκαετίας του 1970, πιθανότατα με τις κυλινδροκεφαλές Compound Vortex Controlled Combustion (CVCC) της εταιρείας.
Τότε, η εταιρεία είχε ολοκληρώσει τον σκελετό του αυτοκινήτου και απέμεναν οι τελικές πινελιές, αλλά η πετρελαϊκή κρίση του 1973 ακύρωσε τα σχέδια, καθώς άλλαξαν οι προτεραιότητες.
Έτσι, ο σκελετός του αυτοκινήτου χρησιμοποιήθηκε σε άλλα μοντέλα που κυκλοφόρησαν και η ιδέα εγκαταλείφθηκε, ενώ στο μέλλον ξεπεράστηκε.