Επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις των ειδικών και μη, οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Μανώλης Μακρινός επικράτησαν εύκολα στο myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλι που διεξήχθη το Σαββατοκύριακο στην Ιτέα.
Ο αγώνας ξεκίνησε σε πανηγυρικό κλίμα το βράδυ του Σαββάτου με την Εκκίνηση να λαμβάνει χώρα στην Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας με την παρουσία πλήθους κόσμου.

Την Κυριακή, τα 30 πληρώματα που τελικά εκκίνησαν, αγωνίστηκαν σε 5 Ακροπολικές ειδικές διαδρομές. Οργανωτής ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ ονομαστικός χορηγός ήταν το myKTEO, μαζί με πολλούς άλλους υποστηρικτές μαζί και την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας αλλά και τον Δήμο Δελφών.

Ο πολύπειρος, δύο φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, Γιάννης Παπαδημητρίου έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο τη φετινή χρονιά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος, καθώς με συνοδηγό τον τουλάχιστον εξίσου πολύπειρο και δις Πρωταθλητή Ελλάδος Μανώλη Μακρινό, επικράτησε (με Skoda Fabia Evo) στο 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις διαδρομές, χωρίς να απειληθεί από τους κύριους αντιπάλους του.

Πάνος Ισμαήλος – Κωνσταντίνος Σούκουλης

Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης (ίδιο αυτοκίνητο με τον νικητή) τερμάτισαν δεύτεροι, μην καταφέρνοντας να πιέσουν όσο θα ήθελαν τους νικητές, καθώς από την αρχή αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου τους.

Άλλο ένα βάθρο για φέτος για τους Πάνο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη, οι οποίοι κέρδισαν και την Ομάδα Ν. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo IX αν και αρχικά ένιωσε την πίεση των Θέμη Χαλκιά-Νίκου Κόμνου (Renault Clio Rally3) στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή, ανέβασε ρυθμό στη συνέχεια, ενώ «καρδιοχτύπησε» στην τελευταία διαδρομή, καθώς οδήγησε με σπασμένο ψαλίδι σχεδόν από την αρχή της Power Stage.

Γιώργος Αμούτζας – Γιώργος Ηλιόπουλος

Τέταρτοι γενικής και πρώτοι της κατηγορίας με κίνηση σε δυο τροχούς τερμάτισαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου, μια νίκη η οποία τους έστεψε αυτόματα πρωταθλητές στην κατηγορία F2. Με το Peugeot 208 Rally4 στα χέρια τους, οι νικητές κινήθηκαν στο όριο και είχαν ωραία μονομαχία με τους έτερους διεκδικητές του τίτλου, Επαμεινώνδα Καρανικόλα-Γιώργο Κακαβά (Ford Fiesta Rally4), μέχρι οι τελευταίοι να εγκαταλείψουν από έξοδο στις «Καρούτες 2» και ενώ προσπαθούσαν να ανατρέψουν την εις βάρος τους κατάσταση.

Δημήτρης Σταυρόπουλος – Δημήτρης Πανούτσος

Στην ίδια κατηγορία και στην πρώτη τους επαφή με το Opel Corsa Rally4, οι Γιώργος Αμούτζας-Γιώργος Ηλιόπουλος κινήθηκαν εντυπωσιακά, τερματίζοντας δεύτεροι στα δικίνητα και πέμπτοι γενικής, με τον πρωταγωνιστή της μικρής οθόνης να αποδεικνύει για άλλη μια φορά πως το μέλλον του ανήκει.

Νίκος Σωτηρόπουλος – Βαγγέλης Μούκας

Παρά τη μικρή του εμπειρία στο χώρο των ράλι και μόλις στη δεύτερή του επαφή με το Ford Fiesta Rally3, ο Γιώργος Δελαπόρτας, τερμάτισε στην έκτη θέση με συνοδηγό τον Βαγγέλη Παναρίτη και έδειξε να μαθαίνει γρήγορα το νέο του «όπλο».

Κωνσταντίνος Μυλωνάς – Νίκος Παραπέρας

Έβδομοι γενικής και δεύτεροι στην Ομάδα Ν τερμάτισαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης με Mitsubishi Lancer Evo IX, κάνοντας έναν απροβλημάτιστο αγώνα και αφήνοντας πιο πίσω τους Πάνο Ισμαήλο-Κωνσταντίνο Σούκουλη (Mitsubishi Lancer Evo IX), οι οποίοι έχασαν πολύτιμο χρόνο στη δεύτερη ειδική διαδρομή, καθώς σταμάτησαν να αλλάξουν λάστιχο. Στην ένατη θέση ολοκλήρωσαν το Φθινοπωρινό Ράλλυ οι Νίκος Ντάβαρης-Μιχάλης Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX), ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι νικητές της κατηγορίας C4, Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας, ανεβαίνοντας παράλληλα στο τρίτο σκαλί του βάθρου στη δικίνητη κατηγορία. Με κατάλληλη στρατηγική, το πλήρωμα του Toyota Corolla απέδειξε για άλλον έναν αγώνα την ταχύτητά του, με τον τίτλο στη C4 να πηγαίνει στους δεύτερους στο Φθινοπωρινό Ράλλυ, Γιάννη Γιώτη-Χρήστο Φαρμάκη (Hyundai Accent) που ταλαιπωρήθηκαν από δύο κλαταρισμένα ελαστικά.

Ιωάννης Παπαδημητρίου – Μανώλης Μακρινός

Τέλος στην κατηγορία C6, οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Δημήτρης Πανούτσος (Toyota Yaris) έκλεισαν τη χρονιά έτσι όπως ακριβώς την ξεκίνησαν, με νίκη. Ο οδηγός από τον Πύργο, με αυτή του την επιτυχία, κατέκτησε τον τίτλο στην κατηγορία, μόλις στην τρίτη του χρονιά εμπλοκής με το χώρο των αγώνων. Οι κύριοι αντίπαλοί τους, Ηλίας και Νίκος Μανούσκος (Toyota Yaris) είδαν τις ελπίδες τους για νίκη και τίτλο στην κατηγορία να εξανεμίζονται, όταν ένα σπασμένο ημιαξόνιο τους έθεσε από νωρίς εκτός αγώνα. Παρά τη δεύτερη θέση στη C6, οι Νίκος Σωτηρόπουλος-Βαγγέλης Μούκας δεν το ευχαριστήθηκαν ιδιαίτερα, καθώς αντιμετώπισαν αρκετά μηχανικά προβλήματα με το Nissan Micra K11 se όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Φάνης Ραχούτης-Ανδρέας Γρηγορόπουλος με Toyota Starlet EP81.

Πάνος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης

Όσον αφορά τις εγκαταλείψεις, ένα πρόβλημα στο άκρο ακινητοποίησε τον Θέμη Χαλκιά, ένα κλατάρισμα τους Νίκο Βιγκόπουλος – Νίκο Ζακχαίο (Ford Fiesta R2T), ένα σπασμένο ψαλίδι τους Μανώλη Παναγιωτόπουλο-Μάνο Αχτίδας (Toyota Yaris) και ένα μηχανικό πρόβλημα τους Θεόδωρο Καλαμαρά-Δημήτρη Λαμπράκη (Peugeot 206).

Νικητές κατηγοριών

  • C1: Ιωάννης Παπαδημητρίου/ Μανώλης Μακρινός –SkodaFabiaRally2 Evo
  • C2: Πάνος Κύρκος / Γιώργος Πολυζώης – Mitsubishi LancerEvo IX
  • C3: Πασχάλης Χατζημάρκος / Μάριος Τσαούσογλου–Peugeot 208 Rally4
  • C4: Κωνσταντίνος Μυλωνάς / Νίκος Παραπέρας – ToyotaCorolla
  • C5: Παναγιώτης Ανδρικόπουλος /Φίλιππας Ανδρικόπουλος –Peugeot 206
  • C6: Δημήτρης Σταυρόπουλος / Δημήτρης Πανούτσος – Toyota Yaris