Γιατί οι πιστωτικές κάρτες περιορίζουν συνεχώς τα bonus

To σύστημα των προνομίων υποχωρεί διαρκώς


ΚΟΣΜΟΣ
21:45
20/10/2018
Γιατί οι πιστωτικές κάρτες περιορίζουν συνεχώς τα bonus
1
loading

Οι εταιρίες πιστωτικών καρτών παρέχουν στους πελάτες τους ένα σύστημα επιβράβευσης, με τις εξτρά παροχές να είναι εδώ πρακτικά ανεξάντλητες.

Μόνο που στις μέρες μας ολοένα και περισσότερο αυτά τα προνόμια τείνουν να εξαφανίζονται, κάνοντας πολλούς να αναρωτιούνται γιατί χάνονται.

Το Forbes έψαξε και βρήκε την απάντηση και μας λέει πως ο Νο 1 λόγος είναι το απλό γεγονός πως ο κόσμος δεν κάνει χρήση τους! Το περιοδικό παραθέτει τρεις εταιρίες πιστωτικών καρτών (Chase, Discover και Citi) που όλες ανέφεραν πως ο βασικός λόγος που κόβουν προνόμια από τους πελάτες τους είναι πως εκείνοι ουσιαστικά δεν τα αξιοποιούν.

Κοστίζει στις εταιρίες να εξασφαλίζουν συμφωνίες για να δίνουν προνόμια στους πελάτες τους, όπως χαμηλότερες τιμές, ας πούμε, σε διάφορα είδη. Αν ο κάτοχος δεν εκμεταλλεύεται το σύστημα της επιβράβευσης, τότε προφανώς και δεν υπάρχει λόγος να υφίσταται, παρατηρεί το Forbes.

Σε πλήθος μάλιστα ερευνών έχει φανεί πως οι περισσότεροι πελάτες αγνοούν παντελώς τα προγράμματα των προνομίων που τους παρέχει η κάρτα τους! Ακόμα και στο 80% έχει φτάσει το ποσοστό των κατόχων πιστωτικής που δεν είχαν ακούσει καν για το σύστημα επιβράβευσης της κάρτας τους. Ή είχαν ακούσει αλλά δεν ήξεραν στην πράξη τι ακριβώς κερδίζουν από τις αγορές τους.

Άλλες εταιρίες λένε πως προτιμούν να ξοδεύουν λεφτά σε προγράμματα άμεσης επιβράβευσης των πελάτων τους, όπως επιστροφές μετρητών, χαμηλότερους τόκους ή ακόμα και δωρεάν συνδρομές, μιας και είναι αποδοτικότερο τελικά για τον καταναλωτή.

Ο δεύτερος βασικός λόγος είναι οι εφαρμογές που παρέχουν πια τρίτες εταιρίες και σκανάρουν το ίντερνετ για καλύτερες προσφορές σε προϊόντα και υπηρεσίες. Κάτι που συγκρούεται ευθέως με την «εγγύηση κατώτατης τιμής» που παρείχαν πολλές κάρτες σε συνεργαζόμενα καταστήματα. Οι εύκολες στη χρήση αυτές εφαρμογές που ενημερώνονται αυτόματα για τις αλλαγές της αγοράς είναι πια πολύ καλύτερες εναλλακτικές από το σύστημα προστασίας τιμής που είχαν άλλοτε οι πιστωτικές για τους πελάτες τους.

Ολοένα και περισσότερες πιστωτικές εγκαταλείπουν λοιπόν προοδευτικά μια σειρά προνομίων που περιλάμβαναν από ταξιδιωτική ασφάλιση και ασφάλιση σε ενοικιάσεις αυτοκινήτων μέχρι προστασία τιμής, επέκταση εγγύησης, δωρεάν ακύρωση αγορών κ.ά.

Όσο ισχύουν όμως ακόμα τα προνόμια, μήπως να μάθουμε τελικά ποια είναι αυτά; Καθώς τα περισσότερα μπορούν πράγματι να μας εξοικονομήσουν χρήματα και να μας σώσουν από αχρείαστα έξοδα…

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar 1962

    ΒΡΕ ΚΟΡΟΙΔΑ ΤΑ BONUS ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ ΣΤΗΝ ΦΑΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ,ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η EUROBANK ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΡΤΑ ΣΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 20% ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΕΚΑΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΝΑ ΕΞΕΡΓΥΡΩΣΕΙ ΤΑ BONUS ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ.Η ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ EIXE ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΟ APP ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ BONUS.ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ BONUS.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει