«Πάγωσαν» τους τραπεζικούς του λογαριασμούς λόγω… φωνής

Ο λόγος που οι υπάλληλοι τον αντιμετωπίζουν με δυσπιστία


ΚΟΣΜΟΣ
17:16
10/09/2018
«Πάγωσαν» τους τραπεζικούς του λογαριασμούς λόγω... φωνής
1
loading

Θέματα με τις τράπεζες έχει ένας νεαρός φοιτητής από το Έσσεξ, όχι λόγω χρεών αλλά εξαιτίας της φωνής του!

Ο Στίβεν Ντένις συχνά αντιμετωπίζει πρόβλημα όταν επιχειρεί να πραγματοποιήσει τηλεφωνικές τραπεζικές συναλλαγές καθώς, λόγω της φωνής του, οι υπάλληλοι τον αντιμετωπίζουν με δυσπιστία και θεωρούν πως πρόκειται για απατεώνα.

Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι ο τόνος της φωνής του είναι γυναικείος με αποτέλεσμα συχνά πυκνά να έχει περιπέτειες με τις τράπεζες.

Πρόσφατα μάλιστα κάποιος υπάλληλος με τον οποίο είχε τηλεφωνική επικοινωνία δεν πείστηκε για την ταυτότητά του με αποτέλεσμα να παγώσει ο λογαριασμός που διατηρεί σε μια ισπανική τράπεζα. Χρειάστηκε να μεταβεί ο ίδιος στο κατάστημα ώστε να γίνει ταυτοποίηση και να ξεμπλοκάρει ο λογαριασμός.

Παρόμοιο θέμα είχε αντιμετωπίσει και πέρσι σε άλλη τράπεζα, παρότι μάλιστα είχε απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις ασφαλείας που γίνονται σε αυτές τις περιπτώσεις.

Ο 23χρονος είχε ζητήσει ιατρική βοήθεια αλλά η θεραπεία που ακολούθησε δεν απέδωσε καρπούς.

«Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα στις τηλεφωνικές συναλλαγές. Είμαι 23 χρόνων και ακούγομαι σαν να πρόκειται για κάποιον που βρίσκεται στην προεφηβική ηλικία», λέει ο ίδιος στην Sun.

Η πιο πρόσφατη «τραυματική» εμπειρία που είχε με υπάλληλο της ισπανικής Santander τον εξόργισε με αποτέλεσμα να υποβάλει καταγγελία στην τράπεζα.

«Η γυναίκα που επικοινώνησε μαζί μου μου είπε "δεν ακούγεστε σαν κύριος Στίβεν Ντένις". Καταλαβαίνω την αντίδραση αλλά έχει καταντήσει κουραστικό και είναι κάτι που ρίχνει την ψυχολογία μου».

Η τράπεζα από την πλευρά της έσπευσε να απολογηθεί λέγοντας: «Ζητάμε συγνώμη από τον κύριο Ντένις για την εξυπηρέτηση που έλαβε. Σίγουρα δεν ήταν πρόθεσή μας να τον προσβάλουμε».

Για να αποφευχθούν μελλοντικά παρόμοιες καταστάσεις, στους τραπεζικούς λογαριασμούς του νεαρού υπάρχει μια προειδοποίηση για τους υπαλλήλους που ασχολούνται με τηλεφωνικές συναλλαγές η οποία τους ενημερώνει για τον ιδιαίτερο τόνο της φωνής του.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar τριαλαρο

    όλες οι εξυπηρετήσεις πελατών βάζουν σχόλια για τους πελάτες. Από το δεν κατάλαβα το φύλλο του συνομιλούντα, ο πελάτης δεν βλέπει, ακουει κλπ μέχρι το πόσο εύκολο είναι να ακολουθήσει αυτά που του λες.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει