Newsroom

Αν έχετε σκεφτεί ποτέ ότι η κατανάλωση λιπαρών τροφών κάνει το δέρμα σας λιπαρό, αυτό δεν είναι απολύτως αλήθεια. Σύμφωνα με το WebMD, τα απαραίτητα λιπαρά οξέα όπως τα ωμέγα-3 και τα ωμέγα-6 βοηθούν στη δημιουργία του φυσικού φραγμού της λιπαρότητας στο δέρμα σας, κάτι που είναι πολύ σημαντικό εάν θέλετε το δέρμα σας να παραμένει ενυδατωμένο και σφριγηλό.

Λιπαρό δέρμα

Επίσης, το Medical News Today συνιστά την κατανάλωση υγιεινών λιπαρών όπως ο σολομός, τα καρύδια, τα αμύγδαλα, οι ηλιόσποροι, οι σπόροι λιναριού, η σόγια, το αβοκάντο, το ελαιόλαδο και η μαύρη σοκολάτα.

Από την άλλη, η κατανάλωση υπερβολικού αλατιού και ζάχαρης μπορεί να κάνει το δέρμα σας λιπαρό, ενώ το Byrdie σημειώνει ότι οι υδατάνθρακες, το κόκκινο κρέας, το αλκοόλ, το φυστικοβούτυρο, τα τηγανητά τρόφιμα και τα υποκατάστατα κρέατος ως τρόφιμα που μπορούν να οδηγήσουν σε λιπαρό δέρμα.

Λιπαρό δέρμα: Οι μύθοι που πρέπει να σταματήσετε να πιστεύετε

Λιπαρό δέρμα

Υπάρχουν, επίσης, αρκετοί μύθοι σχετικά με το λιπαρό δέρμα και την περιποίηση της επιδερμίδας που είναι απλώς ψευδείς. Σύμφωνα με το The Healthy, η παράλειψη της ενυδατικής κρέμας θα επιδεινώσει το λιπαρό δέρμα και το αντηλιακό δεν πρέπει επίσης να αφαιρεθεί.

Επιπλέον, η χρήση προϊόντων με βάση το αλκοόλ λέει στο σώμα σας να παράγει περισσότερο λάδι και η χρήση προϊόντων με βάση το λάδι θα φράξει τους πόρους σας. Αν έχετε σκεφτεί να κάνετε καθημερινή απολέπιση, το μόνο που θα κάνετε είναι να ερεθίσετε το δέρμα σας. Η απλή λύση, λοιπόν, για να αντιμετωπίσετε τη λιπαρότητα στο δέρμα σας είναι να επιλέξετε προϊόντα ειδικά κατασκευασμένα για λιπαρό δέρμα.

Πώς να ελέγξετε το λιπαρό δέρμα

Λιπαρό δέρμα

Σύμφωνα με το Prevention, ένα από τα πρώτα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να ελέγξετε το λιπαρό δέρμα είναι να διαβάσετε τις ετικέτες στα προϊόντα περιποίησης. Αναζητήστε ετικέτες με όρους όπως «μη φαγεσωρογόνος» και «μη ακνεογόνος» ή φράσεις όπως «δεν θα φράξει τους πόρους» ή «δεν θα προκαλέσει σπασίματα». Ψάξτε, επίσης, για συστατικά όπως το σαλικυλικό οξύ, το υπεροξείδιο του βενζοϋλίου, η νιασιναμίδη, ο ψευδάργυρος, τα ρετινοειδή και το θείο που θα βοηθήσουν το δέρμα σας να παράγει λάδι με πιο φυσιολογικό ρυθμό.

Όσον αφορά το καθαριστικό, επιλέξτε μια πιο ήπια φόρμουλα αντί για πιο σκληρές και επιθετικές πλύσεις προσώπου. Μόλις βρείτε το σωστό καθαριστικό, χρησιμοποιήστε το μόνο μία φορά το πρωί και άλλη μία φορά πριν τον ύπνο, ώστε το δέρμα σας να μην στεγνώσει και παράγει περισσότερη λιπαρότητα.

Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα τόνερ, το Prevention συνιστά να συνδυάσετε μικκυλιακό νερό με στυπτικά και ενυδατικά συστατικά, τα οποία θα προστατεύσουν το δέρμα σας. Επίσης, περιορίστε την απολέπιση σε μία ή δύο φορές την εβδομάδα. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, αποφύγετε να παραλείψετε την ενυδατική κρέμα και το αντηλιακό. Εάν η σκέψη κάποιου από αυτά σας ενοχλεί πραγματικά, το Prevention συνιστά να βρείτε μια ελαφριά ενυδατική κρέμα χωρίς λάδι και να χρησιμοποιήσετε μια χαλαρή αντηλιακή σκόνη.

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.