Μετά από 18+ μήνες ντυσίματος από τη μέση και πάνω, πώς ντύνεσαι για έναν κόσμο που παραμένει δραστικά αλλαγμένος; Και αν τελικά επιστρέψετε στο γραφείο (δεν είμαστε ακόμα εκεί, αλλά κάποια μέρα θα είμαστε), ισχύουν οι ίδιοι αυστηροί κανόνες για τα ρούχα εργασίας; Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την άνεση που έχουμε υιοθετήσει πολλοί από εμάς τον τελευταίο χρόνο;

Η άνεση θα παραμείνει στο επίκεντρο

Τα άνετα ρούχα έχουν κυριαρχήσει γιατί τόσον καιρό δεν πηγαίναμε πουθενά. «Είδαμε καφτάνια, κολάν και άνετα παντελόνια σε στιλ πυτζάμας», αναφέρει το byrdie.com. Και ενώ αυτό το στυλ ρούχων δεν θα φύγουν ποτέ από τη μόδα ακόμη και όταν το «μετά την πανδημία» γίνει «τώρα», θα υπάρχει, ωστόσο, μια μοντέρνα συστροφή τόσο για εσωτερικές όσο και για εξωτερικές δραστηριότητες.

Οι άνθρωποι αναμιγνύουν και ταιριάζουν επίσημα κομμάτια με casual ρούχα, φορώντας ακόμη και παντελόνια γιόγκα με πέδιλο με τακούνια ή loungewear με ένα προσαρμοσμένο μπλέιζερ από πάνω. Εν ολίγοις, σύμφωνα με το byrdie.com, το ντύσιμο με σκοπό την άνεση και την πρακτικότητα θα έχει προτεραιότητα.

Γυναίκα με άνετα ρούχα

Αγορές με προσοχή

Ωστόσο, για να ντυθείτε ωραία και με στυλ, δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξοδέψετε και απαραίτητα πολλά χρήματα. Άλλωστε, οι άνθρωποι έχουν μάθει, πια, πώς να ζουν με λιγότερα. Λιγότερα χρήματα, λιγότερες κοινωνικές εξόδους, λιγότερη σωματική επαφή. Με πολλούς τρόπους, η πανδημία μας επέτρεψε να «σταματήσουμε» και να ανακαλύψουμε από την αρχή τον τρόπο που ψωνίζουμε και να επανεκτιμήσουμε τις ντουλάπες μας με βάση τα απαραίτητα για να ζήσουμε και να είμαστε ευτυχισμένοι. «Η πανδημία ήταν μια αναγκαστική επαναφορά για τους ανθρώπους να σκεφτούν τι καταναλώνουν και πόσο», λέει η ιστορικός μόδας από τη Νέα Υόρκη Dr. Sonya Abrego.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το byrdie.com, η πανδημία έκανε 33 εκατομμύρια καταναλωτές να ψωνίσουν second hand προϊόντα για πρώτη φορά το 2020. Και ένα ποσοστό 76% εξ αυτών σχεδιάζουν να συνεχίσουν να αγοράζουν μεταχειρισμένα για τα επόμενα πέντε χρόνια. Το στίγμα γύρω από τα παλιακά και φθαρμένα προϊόντα αρχίζει να εξαφανίζεται καθώς ένας αυξανόμενος αριθμός καταναλωτών νοιάζεται περισσότερο για την ποιότητα των ρούχων και το αποτύπωμα άνθρακα από ό,τι πριν από την πανδημία.

Γυναίκα με φθινοπωρινό look

Μεγαλύτερη ευκολία στην εφαρμογή νέων trends

Είναι γεγονός ότι το περασμένο έτος προσέφερε λίγες ευκαιρίες για να ντυθεί κανείς, αφήνοντας τους λάτρεις της μόδας σε κατάσταση αναμονής. Τα show δημοφιλών οίκων, ωστόσο, για το φθινόπωρο του 2021 πρότειναν μια λύση: αντισταθμίστε τον χαμένο χρόνο φορώντας ταυτόχρονα τόσα σχέδια, υφάσματα ή χρώματα, ανεξάρτητα από το πόσο διαφορετικά είναι μεταξύ τους. Τόσο τα brands «γρήγορης μόδας» όσο και οι πιο πολυτελείς οίκοι ωθούν την αισιοδοξία για την πολυαναμενόμενη επιστροφή μας στην κοινωνία, ακολουθώντας την παραπάνω φιλοσοφία.

Οι άνθρωποι που δεν ασχολήθηκαν ποτέ με τις τάσεις ή το στυλ θα χαρούν να δοκιμάσουν τις νέες τάσεις της μόδας, καθώς το να είσαι παγιδευμένος σε εσωτερικούς χώρους θα έχει δημιουργήσει μια νέα αφύπνιση ακόμα και σε εκείνους που δεν ασχολούνται ιδιαιτέρως με τη μόδα. Τα καλά νέα, αναφέρει το byrdie.com, είναι ότι υπάρχει τόσο πολύ υλικό στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που η επιθυμία για το νέο, το επόμενο και το ενδεχόμενο έχει ενισχυθεί και είναι εύκολα προσβάσιμη.

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.