Όσοι κάναμε τηλεκπαίδευση μαζί με παιδιά ηλικίας από 3-4 έως και 7-8 ετών κατά τη διάρκεια των lockdown λόγω Covid διαπιστώσαμε επανειλημμένως πόσο δύσκολο είναι να κεντρίσεις το ενδιαφέρον και την προσοχή τους και να τα διατηρήσεις για αρκετή ώρα. Οι αντιθέσεις ήταν μεγάλες: Βλέπαμε κάποια παιδιά που έμεναν κυριολεκτικά καρφωμένα στη θέση τους, ενώ άλλα (τα δικά μας στη συγκεκριμένη περίπτωση) οργώνανε το σπίτι και εκδήλωναν με κάθε τρόπο την άρνησή τους να παρακολουθήσουν και να ακολουθήσουν τις οδηγίες των δασκάλων.

Φυσικά τότε, δεδομένης της κλεισούρας και της διενέργειας των μαθημάτων μέσω διαδικτύου, όλο αυτό μας φαινόταν δικαιολογημένο. Τώρα που αυτές οι συνθήκες ανήκουν στο παρελθόν, μας έχει μείνει η ανησυχία και αναρωτιόμαστε πώς μπορούμε να διακρίνουμε μία – ας πούμε – φυσιολογική διάσπαση προσοχής από τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) και ποιες είναι οι κατά περίπτωση ενδεδειγμένες παρεμβάσεις μας ως γονείς.

Διάβασε περισσότερα στο Love Yourself