Αεροπορική εταιρεία προειδοποιεί τους επιβάτες πού κάθονται μωρά

Το εικονίδιο στις κρατήσεις που έφερε χαμόγελα και νεύρα


ΤΑΞΙΔΙΝΕΑ
13:45
27/09/2019
Αεροπορική εταιρεία προειδοποιεί τους επιβάτες πού κάθονται μωρά
6
loading

Υπάρχουν επιβάτες στο αεροπλάνο που μπορεί να δυσανασχετήσουν με την παρουσία ενός μωρού που κλαίει.

Γι' αυτό το λόγο η αεροπορική εταιρεία Japan Airlines (JAL) ανακοίνωσε ότι εισάγει ένα στοιχείο στο διαδικτυακό της σύστημα κράτησης θέσεων που δείχνει πού θα κάθονται μικρά παιδιά.

Ένα εικονίδιο παιδιού εμφανίζεται αυτόματα στο διάγραμμα θέσεων του συστήματός της κρατήσεων για να ενημερώνει τους επιβάτες που έχει γίνει κράτηση για ένα παιδί ηλικίας από 8 ημερών έως δύο ετών.

Στον ιστότοπό της η Japan Airlines αναφέρει ότι το εικονίδιο «επιτρέπει στους άλλους επιβάτες να γνωρίζουν ότι ένα παιδί μπορεί να κάθεται εκεί».

Ωστόσο η ιαπωνική αεροπορική εταιρεία προειδοποίησε ότι το εργαλείο αυτό δεν είναι αλάνθαστο, καθώς μπορεί το εικονίδιο να μην εμφανιστεί, αν έχει γίνει κράτηση εισιτηρίων μέσω τρίτου ή αν την τελευταία στιγμή γίνει αλλαγή στο αεροπλάνο που θα πραγματοποιήσει την πτήση.

Η κίνηση αυτή της JAL έλαβε τον έπαινο ορισμένων χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

«Σ'ευχαριστώ, @JAL_Official_jp που με προειδοποιείς για το πού σχεδιάζουν να φωνάζουν και να ωρύονται μωρά κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού 13 ωρών. Αυτό θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό σε όλον τον τομέα», έγραψε στο Twitter ένας επιχειρηματίας ονόματι Ράχατ Άχμεντ.

Ωστόσο άλλοι στηλίτευσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την έλλειψη ανεκτικότητας από κάποιους επιβάτες προς τους συνεπιβάτες τους, ενώ άλλοι έγραψαν ότι το πρόβλημα αυτό λύνεται εύκολα με ωτοασπίδες.

«Είναι μωρά, όπως ήμασταν όλοι κάποτε. Πρέπει να μάθουμε να είμαστε ανεκτικοί, ειδάλλως σύντομα θα υπάρχει ανάγκη για ένα διάγραμμα με τις θέσεις αυτών που αναπνέουν από το στόμα, αυτών που τους φεύγουν τα σάλια, αυτών που... αερίζονται, που πίνουν και ίσως για πολλά άλλα πράγματα στη ζωή» έγραψε ένας άλλος χρήστης, ο Τζ. Σάνταρ σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, που επικαλείται πληροφορίες του Guardian και του BBC.

«Αισθανόμουν και έλεγα ακριβώς τα ίδια -αλλά αφότου απέκτησα τον γιο μου, έχω μεγάλη κατανόηση για τους γονείς που ταξιδεύουν με παιδιά, σχολίασε ένας άλλος, ο Άντριου Λιμ, ενώ μια άλλη χρήστης, η Τζιν Τζόνσον παρότρυνε αυτούς που ενοχλούνται: «Προμηθευτείτε ακουστικά ακύρωσης θορύβου και συνεχίστε τη μέρα σας. Δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους που διαμαρτύρονται για τα μωρά που κλαίνε στο αεροπλάνο. Βάζω τα ακουστικά μου και δεν ακούω τίποτα», σημείωσε.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

6
σχόλια
  1. avatar Κάποιος 2

    Μπορει καποιος να πληρωσει και 800,1800, ή 2800€ για εισιτήριο. Αυτο δεν καθιστα υπευθυνη την αεροπορική αν διπλα πετάξει μια οικογένεια με 2 παιδιά! Η αεροπορική ειναι εκει για να εξυπηρετησει όποιον βολευει το δρομολόγιο κ πληρώσει το αντίστοιχο τίμημα. Καλοδεχουμενη η πρωτοβουλία. Να την ακολουθήσουν και αλλοι και μαζι να βαλουν τους πολυαεριζομενους! Εως εκεί όμως!

  2. avatar alex821

    Ως γνωστόν οι υπόλοιποι επιβάτες όταν ήσαν μωρά απήγγειλαν Σαίξπηρ και τραγουδούσαν μικρές σονάτες. Υπομονή θα κάνουν όπως καναν άλλοι γι αυτούς. Αλλιώς, ας νοικιάσουν λίαρ τζετ αν θέλουν ιδιωτική πτήση.

  3. avatar Συγχαρητήρια!

    Όσοι διαμαρτύρονται αναρχοάπλυτοι να πάνε δίπλα τους

  4. avatar οχι δεν θα παρω ακουστικα εξυπνε

    αμα εχω πληρωσει 800 ευρω ε εχω και την απαιτηση να μην εχω το κακομαθημενο διπλα μου να ουρλιαζει, και αν ειναι βρεφος....που το πατε ρε το μωρακι

  5. avatar Nikos-Nikos .

    Σωστή η εταιρεία.. Μπράβο.

  6. avatar hhhhhhh

    αρα δικαιολογεις αυτους που δεν εχουν παιδια και γκρινιαζουν. αρα και οι μεν και οι δε ειναι δικαιολογημενοι. αρα κουκουρουκου. το σημαντικοτερο ειναι να αποφευγει κανεις την πολυκοσμια οσο μπορει. η αποφυγη ειναι η ποιοτητα

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει