Η νέα ναυαρχίδα των tablet της Apple παρουσιάστηκε λίγες μέρες νωρίτερα και ήδη το πρώτο διαφημιστικό έκανε την εμφάνισή του.

Ο λόγος για το iPad Air που η εταιρεία επιχειρεί να το παρομοιάσει με ένα… μολύβι, όπως άλλωστε φανερώνει και ο τίτλος της σχετικής διαφήμισης («Pencil») που μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Η Apple επισημαίνει πώς ένα απλό εργαλείο μπορεί να είναι ιδιαίτερα ισχυρό, ενώ επιπλέον με τον τρόπο αυτό εστιάζει στο εξαιρετικά μικρό πάχος της συσκευής, που είναι μόλις 7,5 χιλιοστά.