Το ξέσπασμα βεντέτας φοβούνται οι αρχές ύστερα από τη δολοφονία του 45χρονου από έναν 37χρονο συγχωριανό του στο Δροσερό Ξάνθης. Το έγκλημα συνοδεύτηκε και από ανάρτηση βίντεο του δράστη στο TikTok με το οποίο εξηγούσε γιατί εκτέλεσε το θύμα και απειλούσε όποιον πειράξει την οικογένειά του.

Η κατάσταση στο χωριό είναι έκρυθμη με τους συγγενείς του θύματος και κατοίκους να πηγαίνουν στο σπίτι του 37χρονου και να προκαλούν φθορές πετώντας πέτρες και άλλα αντικείμενα. Ήδη έχουν ξεκινήσει αναρτήσεις στα social media με απειλές για εκδίκηση τόσο προς τον δράστη όσο και προς την οικογένειά του.

Σημειώνεται πως ο 37χρονος εξηγώντας τους λόγους της εκτέλεσης του 45χρονου αναφέρθηκε σε θέματα που σχετίζονται με τον «κώδικα τιμής» του, υπογραμμίζοντας πως δεν ανέχεται να προσβάλουν την οικογένεια και τα παιδιά του. Χαρακτήριζε μάλιστα τον 45χρονο «ρουφιάνο».

«Αν προκαλέσετε ζημιά σε μένα, αν προκαλέσετε ζημιά στην οικογένειά μου και 40 χρόνια μέσα να κάτσω θα σας σκοτώσω όλους», είπε μεταξύ άλλων ο δράστης που στο παρελθόν είχε συλληφθεί στο πλαίσιο επιχείρησης της αστυνομίας  για την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, που επικαλείται το Mega, ο δράστης φέρεται να είχε προσωπικές διαφορές με το 45χρονο θύμα, καθώς ο τελευταίος αθέτησε τη συμφωνία που είχαν κάνει να παντρέψουν τα παιδιά τους.

Συγκεκριμένα, είχε συμφωνηθεί να παντρευτεί η 15χρονη εγγονή του θύματος με τον γιο του δράστη, ενώ θα υπήρχε και χρηματική συναλλαγή. O δράστης φέρεται να είχε κλείσει «συμφωνία» και είχε καταβάλλει 6.000 ευρώ για την ανήλικη εγγονή του θύματος ως νύφη στον ανήλικο γιό του και μάλιστα μετά από σχετικό «παζάρι» για την τιμή.

Λίγες εβδομάδες μετά τον αρραβώνα των δυο ανηλίκων, ο 45χρονος άλλαξε γνώμη και πήρε πίσω στο σπίτι τη νύφη, αρνούμενος όμως να επιστρέψει τα 6.000 ευρώ. Ο 37χρονος δράστης, φέρεται ότι διεκδικούσε το τελευταίο διάστημα το ποσό που είχε δώσει και χθες συνοδεία των γιων και του γαμπρού του εισέβαλε στο σπίτι του θύματος και τον σκότωσε.

Αυτή την εκδοχή μετέφερε και ο καθ’ ομολογίαν δράστης, κάνοντας λόγο και για άλλου είδους προσπάθειες πρόκλησης βλάβης προς τον ίδιο από την πλευρά του θύματος.