Στο στόχαστρο ψηφιακών απατεώνων βρέθηκε ένας τουρίστας, ο οποίος πλήρωσε 1.740 ευρώ για τουριστικό κατάλυμα στην Θάσο, το οποίο δεν υπήρχε.

Όπως μετέδωσε τη Δευτέρα (18/7) η εκπομπή της Μάριον Μιχελιδάκη στο OPEN, το θύμα έκανε την κράτηση, μέσω -αμφιβόλου ποιότητας- πλατφόρμα και έκλεισε ένα δωμάτιο, προπληρώνοντας όλο το ποσό για τη διαμονή του.

Αποτέλεσμα, να φτάσει στο νησί και να μην έχει πού να μείνει, καθώς συνειδητοποίησε ότι το κατάλυμα δεν υπήρχε πουθενά.

Προσοχή στα μηνύματα για κρατήσεις τουριστικών δωματίων

Με αφορμή περιστατικά εξαπάτησης σε διάφορες περιοχές της χώρας, πρόσφατα το αρχηγείο της ΕΛΑΣ εξέδωσε ανακοίνωση, περιγράφοντας στους πολίτες τις μεθόδους που χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι προκειμένου να τους εξαπατήσουν και παραθέτει χρήσιμες συμβουλές για την αποφυγή τους.

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, συνήθως οι δράστες, για να εξαπατήσουν τα θύματά τους, εκμεταλλεύονται τις εκάστοτε κοινωνικοοικονομικές συνθήκες, όπως χαρακτηριστικά συμβαίνει το τελευταίο χρονικό διάστημα, όπου χρησιμοποιούν προσχήματα με αφορμή την τουριστική περίοδο, καθώς και την άνοδο στις τιμές των καυσίμων. Σε άλλες περιπτώσεις, εξαπατούν ηλικιωμένους αφού πρώτα κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους και υφαρπάζουν μεγάλα ποσά, τα οποία φτάνουν τις αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ.

Πρόσφατα, η ΕΛ.ΑΣ. είχε προειδοποιήσει και για ένα νέο είδος απάτης, κατά την οποία επιτήδειοι αποκτούν πρόσβαση στους τραπεζικούς λογαριασμούς των θυμάτων, με την πρόφαση της κατάθεσης χρημάτων για την κράτηση δωματίων. Το συγκεκριμένο είδος απάτης αναμένεται να έχει την «τιμητική» του τους επόμενους μήνες, όσο περισσότερο θα αυξάνεται η τουριστική κίνηση.