Για πράξεις και όχι γα θεωρίες σε ότι αφορά στην αντιπολίτευση που κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρθηκε ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος. Παράλληλα, επικοινωνιακού χαρακτήρα -ενόψει της έλευσης του πρωθυπουργού για τα εγκαίνια της ΔΕΘ- και στρεφόμενη εναντίον των εργαζομένων του ΟΑΣΘ και των πολιτών της Θεσσαλονίκης χαρακτήρισε ο υφυπουργός Μεταφορών τη χθεσινή ανακοίνωση της Κουμουνδούρου περί πολιτικού, οικονομικού και κοινωνικού σκανδάλου λειτουργίας και επιδότησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.

Σε δηλώσεις του, στο περιθώριο της τελετής εγκαινίων των υποστηρικτικών συστημάτων πληροφόρησης επιβατικού κοινού (infokiosks) στο σταθμό μετεπιβίβασης του ΟΑΣΘ στο ΙΚΕΑ, ο κ. Παπαδόπουλος επισήμανε ότι «η Πολιτεία σε συνεργασία με όλους τους φορείς- το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), τον ΟΑΣΘ, δήμους και Περιφέρεια, τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ, την κοινωνία, τους πολίτες- προσπάθησε και έκανε έναν ορθολογισμό της λειτουργίας του ΟΑΣΘ».

«Είναι σημαντικό όποιος θέλει να κάνει αντιπολίτευση, να την κάνει στην πράξη και όχι μόνο στη θεωρία ή παραποιώντας την αλήθεια», είπε ο κ.Παπαδόπουλος, υπογραμμίζοντας ότι ‘»τα χρήματα τα οποία παίρνει ο ΟΑΣΘ είναι χρήματα από αποφάσεις δικαστικές που δικαιούται να πάρει και τίποτα παραπάνω”. Ο υφυπουργός διαβεβαίωσε ότι “εκτός από τον ορθολογισμό που έγινε δεν υπάρχει καμία άλλη αύξηση».

«Τα εισιτήρια είχαν να αυξηθούν πέντε χρόνια. Την ίδια πενταετία οι δαπάνες αυξήθηκαν 35 έως 40%», δήλωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, επισημαίνοντας ότι τα προηγούμενα χρόνια ο Οργανισμός εκσυγχρονίστηκε χωρίς να γίνονται σπατάλες. «Έπρεπε να γίνει η αύξηση του εισιτηρίου, γιατί μειώνεται με αυτόν τον τρόπο και η επιδότηση του δημοσίου», είπε. Γνωστοποίησε δε ότι ο διεθνής διαγωνισμός για την προμήθεια νέων λεωφορείων, που ανεστάλη ελλείψει χρημάτων, θα γίνει το 2015 και τα νέα λεωφορεία θα είναι σε θέση να κυκλοφορήσουν έναν χρόνο αργότερα.

«Νέα εποχή στην πληροφόρηση του επιβατικού κοινού»

Τα υποστηρικτικά συστήματα πληροφόρησης επιβατικού κοινού (infokiosks) στο σταθμό μετεπιβίβασης ΟΑΣΘ στο ΙΚΕΑ που εγκαινιάστηκαν σήμερα και τα οποία τοποθέτησε και λειτουργεί το ΣΑΣΘ, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου NODES (New tOols for Design and opEration of urban transport interchangeS), σήμερα δίνουν τη δυνατότητα παροχής πληροφοριών για τα δρομολόγια που εκτελούνται από και προς τον σταθμό μετεπιβίβασης και για την πόλη της Θεσσαλονίκης (ειδήσεις, καιρός, αξιοθέατα κ.λπ.).

Ο υφυπουργός Μεταφορών εξέφρασε την ελπίδα σύντομα τα συστήματα αυτά να μπορέσουν να λειτουργήσουν και σε άλλους τερματικούς σταθμούς, ενώ ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ, Γιάννης Παλαιστής, είπε ότι όταν θα γίνει το μετρό στον σταθμό μετεπιβίβασης Καλαμαριάς το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με τέτοιου είδους τεχνολογίες. «Ετοιμαζόμαστε για τους τερματικούς σταθμούς του μέλλοντος. Όπως σχεδιάσαμε αυτόν τον σταθμό (σ.σ. τον σταθμό ΙΚΕΑ) και τον σταθμό στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό ετοιμαζόμαστε για τον τερματικό σταθμό της Μίκρας, όπου θα φθάνει και το μετρό», δήλωσε από την πλευρά του ο καθηγητής του ΑΠΘ και πρώην υφυπουργός, Σπύρος Βούγιας, ο οποίος είχε τη διεύθυνση του εν λόγω έργου.