Κώστας Αχ. Καραμανλής: Οι Θεσσαλονικείς θέλουν και μετρό και αρχαία

Ο υπουργός αναφέρεται στα σχέδια για τις αστικές συγκοινωνίες και τον σιδηρόδρομο


ΠΟΛΙΤΙΚΗ
9:14
15/09/2019
Κώστας Αχ. Καραμανλής: Οι Θεσσαλονικείς θέλουν και μετρό και αρχαία
15
loading

«Τέρμα πια τα παραμύθια, τα εγκαίνια σε μουσαμάδες και η εικονική πραγματικότητα με το μετρό Θεσσαλονίκης» τονίζει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής στη συνέντευξή του στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων» και προσθέτει: «Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θέλουν και μετρό και αρχαία. Επιλέξαμε αυτή τη λύση γιατί είναι η μόνη που συνδυάζει αρμονικά και μετρό και αρχαία. Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές. Όμως οι πλέον έγκυροι αρχαιολόγοι συμφωνούν με την προσέγγιση που επιλέγουμε».

Απαντώντας στις κατηγορίες του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης από τη Θεσσαλονίκη, ο κ Καραμανλής υπογραμμίζει: «Ο κ.Τσίπρας "έγραψε ιστορία" όταν έκανε εικονικά "εγκαίνια" στους μουσαμάδες. Με αυτόν τον τρόπο έχει συνδέσει μέχρι σήμερα το όνομά του με το μετρό Θεσσαλονίκης. Ας μην το συνδέσει και με νέες αχρείαστες αντιδράσεις με στόχο να εμποδιστεί η ολοκλήρωση του έργου, γιατί οι Θεσσαλονικείς δεν αντέχουν άλλο. Όχι άλλες πολιτικάντικες στείρες αντιδράσεις, όχι άλλο διχασμό της πόλης, όχι άλλα εγκαίνια σε μουσαμάδες, όχι άλλη εικονική πραγματικότητα, όχι άλλα εκατομμύρια».

Στην συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Καραμανλής ξεκαθαρίζει ότι οι επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης θα προχωρήσουν κανονικά ενώ αναφέρεται σε όλα τα μεγάλα έργα που προετοιμάζει στη χώρα αλλά και τα σχέδια του για τις αστικές συγκοινωνίες και τον σιδηρόδρομο.

«Κεντρική θέση έχει το μετρό της Αθήνας. Η γραμμή 4 και η ολοκλήρωση τής επέκτασης προς Πειραιά. Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να ξεκινήσει η γραμμή 4 που σχεδιάζεται τόσα χρόνια», σημειώνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, τονίζοντας πως «δυστυχώς, η προηγουμένη κυβέρνηση άφησε ένα διαγωνισμό στη μέση και με πολλά προβλήματα».

«Υπάρχουν όμως και πολλά έργα που έχουμε ανακοινώσει προεκλογικά και τώρα προετοιμαζόμαστε για την υλοποίησή τους, όπως οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού με έμφαση στην επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού (ΔΠΛΥ) προς Ηλιούπολη, η σύνδεση Ελευσίνα- Θήβα (Υλίκη), η ολοκλήρωση και λειτουργία του τραμ στον Πειραιά, το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο και η υποθαλάσσια ζεύξη Περάματος- Σαλαμίνας», προσθέτει.

Για την Πατρών-Πύργου ανακοινώνει ότι την ερχόμενη εβδομάδα θα μεταβεί στις Βρυξέλλες για να συζητήσει το θέμα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενώ για τον ΒΟΑΚ (Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης) αναφέρει ότι βρήκε στο υπουργείο μόνο «ένα σκίτσο και μια ιδέα. Και κάποιες εταιρείες που δήλωσαν την πρόθεσή τους να κατασκευάσουν την ιδέα με το σκίτσο».

Ο κ Καραμανλής εξηγεί πώς βλέπει τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα στην παραγωγή των δημοσίων έργων για την οποία μίλησε στις προγραμματικές δηλώσεις στη Βουλή. «Πιστεύω, αναφέρει, πάρα πολύ στην καινοτομία, αλλά και στην προσαρμογή στην ελληνική πραγματικότητα διεθνών καλών πρακτικών, όπως η δυνατότητα δημοπράτησης με καινοτόμες προτάσεις». «Κάπως έτσι, άλλωστε, ξεκίνησαν στην Ελλάδα και οι συμβάσεις παραχώρησης -που η Νέα Δημοκρατία θεσμοθέτησε το 2006 στα μεγάλα οδικά έργα- και στην πράξη αποδείχτηκαν πολύ πιο αποτελεσματικές», προσθέτει.

Αναφορικά με το σιδηρόδρομο, κάνει λόγο για «προχειρότητες και απόπειρες δημιουργίας εικονικής πραγματικότητας» εκ μέρους του προκατόχου του Χρήστου Σπίρτζη οποίος όπως αναφέρει «έκανε δηλώσεις πολλές και διάφορες αλλά η πραγματικότητα είναι ότι η ΕΡΓΟΣΕ δεν προκήρυξε κανένα μεγάλο σιδηροδρομικό έργο στα χρονιά της θητείας του». «Ο σιδηρόδρομος, λέει, ασφαλώς και έχει κεντρική θέση στο πρόγραμμά μας, αλλά με αναφορά σε έργα ρεαλιστικά και λειτουργικά».

Ο υπουργός Υποδομών μιλάει για κατάσταση «κρίσης» στις αστικές συγκοινωνίες και σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Όπως αναφέρει: «Οι εισπράξεις του ΟΑΣΑ στην Αθήνα από 220 εκατ. το 2014 έπεσαν το 2018 μετά βίας στα 150 εκατ. ευρώ. Στη Θεσσαλονίκη, στην απόλυτα αποτυχημένη κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, από 58 εκατ. εισπράξεις το 2014 μετά βίας είμαστε στα 24 εκατ. το χρόνο σήμερα».

Ξεκαθαρίζει πάντως ότι «δεν τίθεται θέμα ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών. «Ούτως ή άλλως, η τραγική κατάσταση που κληροδότησε η προηγουμένη κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να προσελκύσει ενδιαφέρον επενδυτών» σημειώνει ενώ θεωρεί πως «η συζήτηση κρατικές ή ιδιωτικές συγκοινωνίες είναι παρωχημένη». «Το βασικό είναι ο ισχυρός ρυθμιστικός ρόλος του κράτους και η σωστή διαχείριση των εταιρειών».

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

15
σχόλια
  1. avatar Αχ μωρέ

    σε έκαναν και σένα βουλευτή, ποιός το περιμενε.Είδες / Να ανάβεις κανένα κεράκι και σε εκείνο τον παππού.

  2. avatar Οι πιο εγκυροι αρχαιολογοι

    Συμφωνουν με την αποψη συνδυασμου μετρο και αρχαιων οπως εγινε στις γραμμες 2 και 3 του μετρο στην Αθηνα οπου τα αρχαια δεν αποσπαστηκαν οπως εσεις θελετε να κανετε αλλα παρεμειναν στο χωρο και ο καθε επιβατης που χρησιμοποιει το μετρο μπορει να βλεπει και τα αρχαια ταυτοχρονα οπως για παραδειγμα στους σταθμους μετρο Συνταγματος,Ελαιωνα και Αιγαλεω.

  3. avatar Λέλα

    όταν το μοναδικό προσόν σου είναι το επώνυμο και η συγγένεια

  4. avatar Πλιατσικολογος εθνικιστής

    Άλλο ένα αεργο κοπρόσκυλο που έκανε καριέρα λόγω επωνύμου

  5. avatar criskalts

    Ουράνια μουσική οι άναρθρες, σπαραξικάρδιες και γοερές φωνές των πληρωμένων και μη ξεφτιλοσφυριζοτρολίων. Κλάψτε ελεύθερα μικρά και τρυφερά μου τρολάκια...
    χαχαχαχαχαχα

  6. avatar Michael Jordan

    Πραγματικα καμια ελπίδα για την Ελλαδιτσα μας

  7. avatar vasilis k.

    Ότι σου πουν οι εργολάβοι, [...]!

  8. avatar Καλά

    Και άλλος Καραμανλής τί γίνεται ρε παιδιά?!! Καμία σωτηρία

  9. avatar Ονομσ

    Κοίτα φάτσα και θα καταλάβεις

  10. avatar Καλα

    Αν δείτε μετρό γράψτε μου

  11. avatar Πόσα χρόνια

    Με ΣΥΡΙΖΑ τελείωσαν όλα τα έργα η ΝΔ έχει Θράσος και όλα αυτά μέσα σε τέσσερα χρόνια αυτοί όλοι κυβερνούν πενήντα χρόνια

  12. avatar Ανίκανοι

    Σε μόλις 2 μήνες κατάφεραν να κάνουν το Μετρό της Θεσσαλονίκης πάλι ανέκδοτο!
    Αφού κατόρθωσαν να αποκλείσουν τη Σαμοθράκη κατακαλόκαιρο, για 10 ολόκληρες μέρες!

  13. avatar Άντε καλά

    Ουτε ένας "έγκυρος" αρχαιολόγος δεν έχει βρεθεί που να συμφωνεί με την απόσπαση και μεταφορά της Πομπηίας του Βυζαντίου οπως εχουν ονομαστεί τα συγκεκριμένα ευρήματα.

  14. avatar Kay

    Είναι προκλητικός ο υπουργός. Εγω απο αυτα που ειπε το μονο που καταλαβα είναι μερικά εργα στην Αθήνα, τα υπολοιπα ειναι απλα θα...οσο για το μετρό της Θεσσαλονίκης πρεπει πια να θεωρηθεί σίγουρο οτι με ΝΔ κυβέρνηση δεν θα τελειώσει ποτε διότι ειναι η χηνα με τα χρυσά αυγά για τους ημέτερους.

  15. avatar Έτσι μπράβο

    συνέχισε τα προεκλογικά ψέματα και μην απαντάς στα ερωτήματα πισο παραπανω θα στοιχίσει ποσα χρονια πισω θα παει το εργο ποσο μεγαλη καταστροφή των αρχαίων θα γινει;
    Ο Τσίπρας ο Συριζα και αλλα λόγια να λέμε.
    Οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης είδαμε ποσο έχει προχωρήσει ενα έργο που βαλτωνε για χρόνια με τις φανφάρες σας.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει