Με τη γυναίκα και το γιο του Λαμπράκη στο Intercity Express ο Σπίρτζης

Σε 3,5 ώρες έφτασαν από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη - Δείτε τις φωτογραφίες


ΠΟΛΙΤΙΚΗ
14:26
21/05/2019
Με τη γυναίκα και το γιο του Λαμπράκη στο Intercity Express ο Σπίρτζης
21
loading

Την πεποίθησή του ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ανταποκριθεί στη δέσμευσή της για την αναβάθμιση του τροχαίου υλικού και «σε λίγες ημέρες, ή σε πολύ λίγες ημέρες θα φέρει τους νέους συρμούς, ώστε το σιδηροδρομικό ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη να εκτελείται σε λιγότερο από τρεισήμισι ώρες και όχι σε λιγότερο από τέσσερις ώρες» εξέφρασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Ο κ. Σπίρτζης έκανε τις δηλώσεις αυτές στην αποβάθρα 1 του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης, αφού αποβιβάστηκε από το Intercity Express, που εκτέλεσε το συγκεκριμένο δρομολόγιο, σε τρεις ώρες και 50 λεπτά, με ώρα εκκίνησης τις 06.22.

«Η δέσμευση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ότι με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης θα φέρει νέους συρμούς που θα μπορούν με ασφάλεια και με συγκεκριμένες προδιαγραφές να υλοποιήσουν με υψηλότερες ταχύτητες το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε «πιστεύω ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ανταποκριθεί στη δέσμευσή της και σε λίγες ημέρες, να μην πω σε πολύ λίγες ημέρες, θα πρέπει να φέρει τους νέους συρμούς".

Αναφερόμενος στο σημερινό σιδηροδρομικό του ταξίδι από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη, ο κ. Σπίρτζης σημείωσε:

«Είναι ένα ξεκούραστο ταξίδι, στη διάρκεια του οποίου μπορεί ο επιβάτης να δεις τη χώρα μας με μια άλλη ματιά μέσα από το τρένο. Κάναμε τρεις ώρες και 50 λεπτά, που δείχνει ότι ο σιδηρόδρομος στη πράξη έχει αλλάξει σελίδα. Σε λίγο καιρό θα μπορούμε να το κάνουμε το ταξίδι αυτό σε λιγότερο από τρεισήμισι ώρες και όχι σε λιγότερο από τέσσερις ώρες όπως τώρα. Είναι πολύ θετικό δε, το γεγονός ότι οι συρμοί είναι ανακατασκευασμένοι, με πολύ καλές συνθήκες». Επίσης, πρόσθεσε, «η ολοκλήρωση και των υπόλοιπων έργων στο σιδηρόδρομο, όπως μεταξύ άλλων η σηματοδότηση και η ολοκλήρωση των αυτοματισμών του σιδηροδρόμου, θα μας επιτρέψει να πάμε και κάτω από αυτό το χρονικό όριο».

Ο κ. Σπίρτζης ταξίδεψε για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες με το ταχύτερο τρένο, προκειμένου να τεστάρει τους χρόνους και απαντώντας σε ερώτηση για την τιμή του εισιτηρίου είπε: «Η τιμή σήμερα δεν έχει σύγκριση». Σύμφωνα με τις καταγεγραμμένες τιμές στην επίσημη ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι τιμές είναι 45,40 ευρώ για τη δεύτερη θέση και 55,40 ευρώ για την πρώτη θέση, ενώ όταν κάποιος κλείσει το εισιτήριό του μετ’ επιστροφής, λαμβάνει έκπτωση 20%.

Μάλιστα, σε ερώτηση για το εάν θα δούμε υπουργούς να ανεβοκατεβαίνουν με το γρήγορο τρένο στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Σπίρτζης είπε: «Εξαρτάται. Αλλά εγώ θα πρότεινα να ανεβοκατεβαίνουν με τρένο, όπως άλλωστε το κάναμε εμείς σήμερα».

Υπενθυμίζεται ότι από Αθήνα, το πρώτο δρομολόγιο, που είναι και πιο γρήγορο, αναχωρεί στις 06:22 το πρωί και μετά εκτελούνται δρομολόγια ανά τρεις ώρες, στις 09:22, 12:22, 15:22 και 18:22.

Από Θεσσαλονίκη, το πρώτο δρομολόγιο, το οποίο είναι και πιο γρήγορο, αναχωρεί στις 06:27 και μετά εκτελούνται δρομολόγια ανά τρεις ώρες, στις 09:15, 12:15, 15:15 & 18:15.

Απαντώντας σε ερώτηση για τις συνθήκες στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε: «Να ρωτήσετε την ΓΑΙΑΟΣΕ, αφού αυτή είναι υπεύθυνη για τον σταθμό. Να συνεργαστείτε μαζί της και έτσι να σας ενημερώσουν για το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού που πρέπει να υπάρχει».

Σε ερώτηση που δέχθηκε ο κ. Σπίρτζης για το γκράφιτι σε μέρος των βαγονιών του συρμού του μετρό Θεσσαλονίκης στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, απάντησε:

«Ακούστε, πραγματικά γελάω με τις ανοησίες που γράφονται σε σχέση με τους συρμούς του Μετρό και διαβάζω και σήμερα σε έγκριτες εφημερίδες, έγκριτων δημοσιογράφων δημοσιεύματα, για τα οποία και πάλι θα ζητάνε συγγνώμη. Ο συρμός στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ήρθε σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Θα έρθουν και οι άλλοι, προκειμένου να συναρμολογηθούν στο αμαξοστάσιο Πυλαίας του Μετρό Θεσσαλονίκης και δε θα μπουν σε ψεύτικες ράγες που είναι βαμμένες κόκκινες όπως λέγεται, αλλά σε αυτές τις πραγματικές, που κατεβαίνουν από την νταλίκα στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας».

Επιπλέον, ο ίδιος πρόσθεσε σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Κοιτάξτε οι νέοι άνθρωποι πρέπει κάπου να δραστηριοποιηθούν. Πρέπει να τους δοθούν χώροι να βγάλουν αυτήν την δημιουργικότητά τους» ενώ αναφορικά με τη φύλαξη ξεκαθάρισε: «Όσον αφορά τη φύλαξη στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, όπως ξέρετε είναι ευθύνη της κοινοπραξίας των εργοληπτών, δεν είναι καν της Αττικό Μετρό. Οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις του εργολάβου είναι πολύ συγκεκριμένες, για να παραλειφθεί ο συρμός και το έργο συνολικά. Αυτό σημαίνει ότι όταν παραδοθεί το έργο, πρέπει και στην τελευταία του λεπτομέρεια να ανταποκρίνεται στη σύμβαση που έχει υπογραφεί. Ο εργολάβος είναι ο υπεύθυνος μέχρι το τέλος».

Υπογραμμίζοντας δε ότι είναι έτοιμοι και άλλοι σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Σπίρτζης σημείωσε «καταλαβαίνουμε τον πόνο των παρατάξεων της τρύπας από το έργο υποδομής του Μετρό Θεσσαλονίκης που ολοκληρώνεται, αλλά καλό θα είναι να συνειδητοποιήσουν ότι οι υποδομές και στο σιδηρόδρομο και στον αυτοκινητόδρομο, όπως και στο Μετρό Θεσσαλονίκης τελείωσαν από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ».

Γνωστοποιώντας ότι στους νέους σταθμούς του μετρό Θεσσαλονίκης δεν θα γίνουν εγκαίνια, «όπως δεν κάναμε ούτε στον προηγούμενο, ούτε στον συρμό που ήρθε στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας. Ωστόσο, είμαστε σε θέση να χαιρόμαστε μαζί με τους πολίτες της Θεσσαλονίκης τα διάφορα στάδια που ολοκληρώνονται για το έργο του Μετρό. Δεν μας ενδιαφέρει να γράφουν ό,τι θέλουν».

Ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι «στον επόμενο σταθμό του μετρό της Θεσσαλονίκης, που είναι έτοιμος και είναι αυτός τους Ευκλείδη, την άλλη εβδομάδα, θα φιλοξενηθεί φωτογραφική έκθεση για την επέτειο της δολοφονίας και της ταφής του Γρήγορη Λαμπράκη. Για αυτό άλλωστε και συνοδεύω μαζί μου σε αυτό το ταξίδι μου, τη σύζυγό του Μαρία και τον γιο του Γρηγόρη Λαμπράκη».

Σε ερώτηση για το εάν θα κυκλοφορήσει με ταξί στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να διαπιστώσει ο ίδιος εάν έχουν μετατραπεί σε εκλογικά κέντρα, ο κ. Σπίρτζης τόνισε: «Εάν χρειαστεί θα κυκλοφορήσω με ταξί στη Θεσσαλονίκη και όχι για να δω εάν τα έχουν κάνει εκλογικά κέντρα του ΣΥΡΙΖΑ. Είμαι σίγουρος για αυτό, γιατί κάποιοι φρόντιζαν οι αυτοκινητιστές να είναι όμηροι συγκεκριμένων πολυεθνικών, που δεν πλήρωναν ούτε ένα ευρώ στη χώρα μας».

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

21
σχόλια
  1. avatar το τρενο

    ηταν να παει ηλεκτροκινητο απο το 2008 πηραν μηχανες που σαπισαν καλωδια που καθε τοσο τα εκλεβαν η που ηταν λαθος καλωδια και τα αλαζανε οι γεφυρες δεν υπηρχαν τα τουνελ ητταν χαμηλα για την ηλεκτροκινηση τι να πρωτοθυμηθουμε

  2. avatar δσα

    Τελειωσε εργα που ξεκινησαν αλλοι τα εφτασαν στο 99% αλλοι και ηρθε ο λαοπροβλητος ηγετης να κοψει κορδελες. Μας επεισες φιλε. Ο ΣΥΡΙΖΑ που θα εκοβε τα διοδια. Τι εγινε λαοπροβλητε τα εκοψες τα διοδια? Μπα ε? Δυσκολο να κοπουν. Ε θα ναι σαν τα μνημονια που ηταν δυσκολο να σκιστουν. Επιτευμα οι 3.5 ωρες χωρις ενδιαμεσες στασεις. Φατε σανο.

  3. avatar @ μας δουλέυεις

    Πριν σε πιάσει ο νεοδημοκρατικός σου οίστρος, ρώτα τους δικούς σου για να μάθεις! 40 χρόνια δούλευε το σύστημα μίζας επανακοστολόγησης! Ο έρμος ο δρόμος Κορίνθου - Πατρών "κατασκευάζονταν" για δεκαετίες. Με χιλιάδες νεκρούς και σακατεμένους!

    1. avatar ο καλογριτσας παιρνει τα εργα

      ο κουμπαρακος......τελειωσαν ι μιζες?????η βαφτιστηκαν αριστερες τους απριλιανου διαπλοκεα επαναστατη κοκαλη???

  4. avatar @απλα και κατανοητα ????

    ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΙΩΠΑΣ !!!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ΚΟΛΟΤΟΥΠΜΑΣ ....ΛΟΓΩ ΚΑΡΕΚΛΑΣ !!!! ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΑΠΛΑ ΣΥΝΕΠΕΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ ....ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ....ΣΥΡΑΓΓΕΣ ΤΕΜΠΩΝ ΟΤΑΝ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΤΕΛΕΙΩΝΑΝ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΡΓΑ ...ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ...ΑΠΛΩΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΨΕ ΤΑ ΦΩΤΑ .....ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ ....Ε65 ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ .....ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ .

    1. avatar @@απλα και κατανοητα ????

      Μαλλον δεν πας καλα.Τα Τεμπη ειχαν ακυρωθει απο τη προηγουμενη κυβερνηση.Η Ιονια εκτος απο 40 χλμ που εγκαινιασε ο Καραμανλης δεν ειχε γινει τιποτε αλλο.Η Πατρων -Κορινθου ειχε καταντησει το γιοφυρι της Αρτας 20 χρονια ,οι σηραγγες της Μαυροβουνας της Ιονιας ουτε καν ειχαν αρχισει.Τραβα να διαβασεις μπας και ανοιξεις τα ματια σου.

    2. avatar @απλα και κατανοητα ????

      Οταν είσαι ΨΕΥΤΗΣ δεν μπορείς , δεν έχεις την ικανότητα να γράφεις ψέματα , , , μόνο να τα λές ξέρεις. . . !
      Θα σου πώ μόνο για την . . . . ΣΧΕΔΟΝ τελειωμένη ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ . . . !
      Δεν εννοείς φυσικά την Λεωφόρο ΙΟΝΙΑΣ που πάει για το γήπεδο της ΑΕΚ. . . !
      Διαφορετικά δεν ξέρεις να διαβάζεις ούτε τον χάρτη της Ελλάδας . . . !
      Αυτή την λεωφόρο την έφτιαξε ο . . . . Μεταξάς . . !
      Φυσικά και μπορείς να ρωτήσεις τον Καραγκούνη , τον Σταμάτη , και λοιπούς Αιτολωακαρνάνες βουλευτές και υπουργούς . . .και τους Πρεβεζάνους , Αρτινούς , Γιαννιώτες αλλά και Λευκαδίτες . . . . ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ . . !

      1. avatar τα παραμαγαζα …..??

        την ερτ....το μπαξεβανολασπολογο????

  5. avatar ακερσεκοντ

    Απλα και κατανοητά μην πας να ψηφίσεις , άτομα σαν εσένα καταστρέφουν την χώρα μας.
    Εάν δεν ήταν η Ιταλοί ακόμα τον καρβουνιάρη θα είχαμε.
    Στην σύμβαση αγοράς έβαλαν όρο ότι εάν δεν κάνουμε τις καινούργιες ηλεκτρικές γραμμές αγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα γίνει .

  6. avatar DLord

    Πρώτο και τελευταίο δρομολόγιο σε 3,5 ώρες...

  7. avatar LWL

    Πριν λίγο καιρό οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ φώναζαν κατά των ιδιωτικοποιήσεων και της πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς. Τώρα καμαρώνουν και διαφημίζουν τα αποτελέσματα του επενδυτή.
    Τρέλα ή ξεφτίλα?

  8. avatar Απλά και κατανοητά

    Άπιαστο όνειρο για τη διαπλοκή τα έργα της κυβέρνησης... 40 χρόνια έπαιρναν μίζες και έκαναν επανακοστολογήσεις προς τα πάνω, σε βάρος των Ελλήνων φορολογουμένων.
    Γι'αυτό οι κύριοι οδικοί άξονες και τα μεγάλα έργα δεν τελείωναν ποτέ... Μόλις ανέλαβε η κυβέρνηση έκοψε τις βρώμικες συναλλαγές και τα έργα τελείωσαν σε ενάμιση χρόνο!

    1. avatar ειδαμε τα καλιμεντα σας τοσα χρονια….ολα τα σκανδαλα κατω απο το χαλι της μοιραρακη…

      συριζοψευτες .....η κουμπαρακος σπιρτης.....εγκαινιασε δρομο στο ηρακλειο...που θα λειτουργησει μετα απο 2 χρονια.......τρελαθηκατε εντελως????πατε στο πολακη να σας δωσει ληγμενα νοβαρτις να συνελθετε

    2. avatar Φιλαράκο..

      Πόσα ξέρεις και δεν μας τα λές..Χι χι χι.

    3. avatar μας δουλέυεις ή απλά δε σου κόβει?

      Όλα τα έργα υποδομών σταμάτησαν με την αρχή της κρίσης λόγω της διακοπής χρηματοδότησης. Ξανα ξεκίνησαν το 2014-2015 μετά από διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες και ουσιαστικά μόνο εγκαινιάστηκαν από τους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ, ικανότατους πάντα σε φιέστες και σε βιτρίνες. Δεν το έμαθες ποτέ αυτό ή απλά είπες να την πετάξεις και εσύ?
      Όσο για μίζες, υπερκοστολογήσεις και διαπλοκή, σαφώς και όλα τα έργα έτσι γίνονται στην Ελλάδα. Είδες να άλλαξε τίποτα στα χρόνια του Ψευταλέξη σου. Αλλά μάλλον οι Φλαμπουράρηδες, Καλογρίτσες, Σαββίδηδες είναι αριστεροί επιχειρηματίες και δεν πειράζει αν φάνε και τίποτα?

    4. avatar βοας

      Εισαι χαζος? Ποια εργα τελειωσαν? Τα τελειωμενα? Η ΟΣΕ Ιταλικων συμφεροντων τι τελειωσε ακριβως? Ασε μας ανθρωπε μου, πας να βγαλεις το μαυρο ασπρο, τραβα στα κοτερα μαζι με τον ηγετη σου και ασε μας στην ησυχια μας.

    5. avatar Lxi

      Aπλα και κατανοητά για νορμαλ ανθρωπους ,για τα εθνίκια ομως που γλυφανε κανένα κοκκαλακι που τους πέταγαν οι μιζαδόροι δεν ειναι κατανοητά. !!

      1. avatar εσεις την ξεπουλησατε στους ιταλους 45 εκ…παλια γαυγιζατε οταν εδιναν 250 εκ…..προδοτες….

        τωρα τα εργα τα παιρνει ο κοκαλης ο καλογριτσα ....τα κουμπαροκουμπαρα του σπιρτζη.....με απευθειας αναθεσεις.......συριζοψευτες .....

      2. avatar Θείο…

        πρέπει να ξέρεις από διαστημόπλοια μιας και έχεις πάρε δώσε με εξωγήινους ..ξέρεις και από τρένα ;...πρόσεχε γιατί κάποιοι ψάχνουν για ένα ζουρλομανδύα !

        1. avatar ξερει και απο καπιταλιστες….σκαφη….ελιτ ..κεφαλαιο….

          μεσα στο μαξιμου τα εμπασε....γλειφει για ενα ταξιδι και τους δωριζει εκατ ευρω,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει