Αθυρόστομος και ευθύς ο Cal Crutchlow στη συνέντευξη Τύπου μετά τον 3ο αμερικάνικο αγώνα της χρονιάς, στην Ινδιανάπολη, περιέγραψε «γλαφυρά» πώς ο Rossi τον πέρασε. «Είχα κλείσει κάθε τρύπα, όμως ο μπά…δος πέρασε»!

Και φάνηκε να το γλεντάει, παρά το κάζο από το βετεράνο ιταλό σταρ.

Ο Άγγλος στους τελευταίους γύρους του συναρπαστικού αγώνα ενεπλάκη σε μια σκληρή μονομαχία με τον 7 φορές πρωταθλητή στη μεγάλη κατηγορία, Valentino Rossi, που ως γνωστόν πεθαίνει για τέτοιες προκλήσεις: στην προκειμένη περίπτωση να βρει την παραμικρή τρύπα για να περάσει τον πεισματάρη αναβάτη της δορυφορικής Yamaha.

Πριν από την κόντρα με τον Rossi, ο Cal «τσακωνόταν» σε όλον τον αγώνα με τον αναβάτη της Gresini Honda Alvaro Bautista, ο οποίος στους τελευταίους αγώνες, όπως και ο Bradl, έχει πάρει τ’ απάνω του.

Ο Crutchlow ήταν 4ος και μπροστά από το VR46 ως ελάχιστες στροφές πριν το τέλος, υπεραμυνόμενος με κάθε τρόπο της θέσης του. Τελικά η προσπάθειά του δεν ήταν αρκετή. Ο Rossi του χώθηκε από την εσωτερική στην τελευταία μόλις στροφή πριν τον τερματισμό και πέρασε.

Η διαφορά τους στη γραμμή ήταν μόλις μισό δέκατο του δευτερολέπτου, ενώ ένα δέκατο πιο πίσω τερμάτισε ο Bautista.

«Ήταν όμορφη μάχη. Προσπαθήσαμε σκληρά και εγώ και ο Bautista και ο Vale. Το ευχαριστήθηκα», είπε ο Cal. «Δεν έχω πρόβλημα με τον τρόπο που πέρασε ο Valentino. Ήταν διασκεδαστικό, και πολεμήσαμε καλοπροαίρετα. Στο κάτω-κάτω, θα μπορούσε να ήταν η δική μου προσπέραση τελευταία. Κατάφερα αρκετές σήμερα. Αυτά συμβαίνουν».

«Είχα κλείσει τη γραμμή, κι όμως κατάφερε να περάσει… ο μπάσταρδος! Όμως το απόλαυσα. Νομίζω ότι οι τρεις μας προσφέραμε στους αμερικανούς θεατές την ευκαιρία να ξεσηκωθούν και να ζητωκραυγάσουν. Έχασα μερικούς πόντους στην βαθμολογία, αλλά όπως ξέρετε οι περισσότεροι, κανείς δεν περιμένει από μένα να κερδίσω την εργοστασιακή ομάδα. Οπότε είμαι πράγματι ευτυχής που τουλάχιστον μπορώ να την ανταγωνίζομαι ως το τέλος».

Η Yamaha Tech3 M1 του Crutchlow φορούσε επιτέλους το καινούργιο σετ ρεζερβουάρ/σέλας που φορούν οι εργοστασιακές μοτοσυκλέτες. Το νέο ρεζερβουάρ κατανέμει αλλιώς το βάρος του καυσίμου, βελτιώνοντας τη συμπεριφορά της Μ1 στο πρώτο μισό του αγώνα, όταν είναι γεμάτο με καύσιμο.

Όμως απαιτεί ιδιαίτερο σετάρισμα της μοτοσυκλέτας για το 2ο μισό του αγώνα, οπότε αδειάζει, γιατί έτσι διαταράσσεται η ισορροπία της Μ1. Αλλιώς το όποιο πλεονέκτημα του πρώτου μισού αγώνα εξουδετερώνεται στο δεύτερο μισό.

«Ήταν η πρώτη μόλις εβδομάδα που είχαμε στη διάθεσή μας το νέο ρεζερβουάρ και η κατάσταση που αντιμετώπισα ήταν ακριβώς η αντίστροφη της προτέρας. Στην αρχή του αγώνα ήμουν γρήγορος, αλλά στο τέλος αργός», αποκάλυψε.

«Μέχρι τώρα αντιμετώπιζα το ακριβώς αντίστροφο πρόβλημα, η μοτοσυκλέτα ήταν σεταρισμένη λάθος. Οι 10 γύροι στην αρχή μια χαρά. Οι τελευταίοι 17 όχι και τόσο καλοί».

«Έχασα ευτυχώς μόνον δύο βαθμούς σε σχέση με το Valentino κι αυτό σε μια πίστα που δεν την πάω καθόλου. Τα πήγα καλά όλο το Σαββατοκύριακο και αυτό μου δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση για τους επόμενους αγώνες στο Brno (Τσεχία) και το Silverstone (Βρετανία) όπου πέρυσι ήμουν πολύ ανταγωνιστικός (είχε ανέβει στο βάθρο)».