Ο Franco Uncini ανέλαβε από τις αρχές Φεβρουαρίου τη θέση διευθυντή ασφαλείας Grand Prix της FIM, αναπληρώνοντας το κενό που δημιούργησε η παραίτηση του Claude Danis.

Από τη θέση του αυτή θα επιθεωρεί και θα πιστοποιεί την προσαρμογή των πιστών στις προδιαγραφές της FIM.

Ο 58χρονος Uncini ξεκίνησε την καριέρα του στα GP το 1976 με τη Yamaha, συμμετέχοντας ταυτόχρονα στις κατηγορίες 250 και 350cc. Το 1979 αγόρασε ένα Suzuki και έστησε μια ιδιωτική ομάδα GP.

Όμως μόνον όταν του πρόσφερε η Suzuki εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και θέση στην ομάδα του Roberto Gallina, μπόρεσε να κερδίσει το 1982 τον παγκόσμιο τίτλο, κερδίζοντας σε πέντε αγώνες. Αποσύρθηκε το 1985.

Ο Uncini ήταν ο τελευταίος ιταλός παγκόσμιος πρωταθλητής στην μεγάλη κατηγορία (GP 500 τότε) πριν το Valentino Rossi (2001).

Στα τέλη του 1992 εκλέχτηκε από τους αναβάτες των Grand Prix για να τους αντιπροσωπεύσει στα πλαίσια της ένωσης IRTA εκπρόσωπος ασφαλείας των αναβατών της.

Όλα αυτά τα χρόνια συνεργάστηκε στενά με το Danis στη γραμματεία αγώνων Grand Prix, ελέγχοντας και πιστοποιώντας τις πίστες του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Ο Danis ήταν μέλος της επιτροπής Road Racing της FIM (CCR) από το 1991 και πρόεδρός της από το 1993 ως το 2010. Από το 1999 και μετά ήταν επίσης εκπρόσωπος της FIM στη διεύθυνση αγώνων Grand Prix.