«Ο προγραμματισμός προβλέπει συμμετοχή στις επίσημες δοκιμές μετά τον αγώνα της Καταλωνίας στη Βαρκελώνη», δήλωσε στο Crash.net ο Nobuatsu Aoki.

Κι έτσι επιβεβαιώθηκε ότι η Suzuki θα στήσει το νέο της πρωτότυπο για τα MotoGP απέναντι σε όλον τον ανταγωνισμό για πρώτη φορά από τη Βαλένθια του 2011.

Η «επικίνδυνη», ίσως και επώδυνη σύγκριση κρίθηκε αναγκαία, προκειμένου να κρίνει πόσο κοντά -ή μακριά… βρίσκεται το νέο RGV (;) από τα σύγχρονα πρωτότυπα που έχουν δύο επιπλέον χρόνια εξέλιξης στην τεχνολογία τους.

Δύσκολη δουλειά να καλύψει το χάσμα. Η Ducati χωρίς το Stoner, παρά τις προσπάθειές της, απέχει ακόμη δύο δευτερόλεπτα στο γύρο και δεν έλειψε μέρα από τα MotoGP…

Η επιβεβαίωση ήρθε από τον εργοστασιακό αναβάτη εξέλιξης και πρώην αγωνιζόμενο (και νικητή αγώνα) στα GP, το Nobuatsu Aoki. Ο 33χρονος βρίσκεται αυτές τις μέρες στη Sepang για να παρακολουθήσει το 2ο τριήμερο επίσημων δοκιμών MotoGP εκεί και μίλησε για τα σχέδια της Suzuki στον Peter McLaren του Crash.net.

«Βρισκόμαστε εντός χρονοδιαγράμματος», είπε ο Aoki. «Την περασμένη εβδομάδα βγάλαμε στην πίστα τη νέα έκδοση της μοτοσυκλέτας και τα πήγε πολύ καλά».

«Είμαστε ευχαριστημένοι από το πλαίσιο και τον κινητήρα, αλλά πρέπει να τη βελτιώσουμε σε πολλές λεπτομέρειες».

«Κάνουμε τις δοκιμές στο Motegi [πίστα ιδιοκτησίας Honda και έδρα του GP Ιαπωνίας]. Και κάθε εβδομάδα βρισκόμαστε στην πίστα δοκιμών της Suzuki. Το σχέδιο λέει ότι θα συμμετάσχουμε στις δοκιμές μετά τον αγώνα της Βαρκελώνης, μαζί με όλες τις άλλες ομάδες. Θα οδηγήσω εγώ και ένας ευρωπαίος αναβάτης».

Ο Aoki δεν θέλησε να κατονομάσει τον «ευρωπαίο αναβάτη» των δοκιμών, ούτε το ποιος θα είναι ο team manager, επικεφαλής της ομάδας, που θα έχει δύο αναβάτες. Θυμίζουμε εδώ ότι η Dorna δεν επιτρέπει στη Suzuki να κατεβάσει δική της ομάδα. Μπορεί μόνον να χρησιμοποιήσει την υποδομή μίας από τις υπάρχουσες.

Η Suzuki συμμετείχε προ ημερών στην τεχνική ενημέρωση εκ μέρους της Magneti Marelli για τη νέα ηλεκτρονική μονάδα (ECU) που θα χρησιμοποιούν όλες οι ομάδες από το 2014.