Seat Urban Mobility, ένα business unit για την προώθηση της αστικής κινητικότητας

Σημαντική εξέλιξη στη στρατηγική της αστικής κινητικότητας από την ισπανική μάρκα


ΜΟΤΟ
16:38
20/11/2019
Seat Urban Mobility, ένα business unit για την προώθηση της αστικής κινητικότητας
loading

Στο πλαίσιο του 9ου Smart City Expo World Congress, η Seat παρουσίασε μία σημαντική εξέλιξη στη στρατηγική της αστικής κινητικότητας, με μία τριπλή ανακοίνωση -τη δημιουργία μίας νέα στρατηγικής επιχειρηματικής μονάδας, της Seat Urban Mobility, την παρουσίαση του νέου της πρωτότυπου e-Kickscooter και του πρώτου ηλεκτρικού πρωτότυπου e-Scooter στην 70χρονη ιστορία της εταιρείας.

Η νέα αυτή επιχειρηματική μονάδα θα ενσωματώσει όλες τις λύσεις κινητικότητας που βασίζονται τόσο στο προϊόν, όσο και στις υπηρεσίες και στις πλατφόρμες και θα λανσάρει στην αγορά το e-Scooter το 2020. Επιπλέον, στη νέα αυτή μονάδα θα συμπεριληφθεί το νέο πρωτότυπο e-Kickscooter και το οποίο θα συμπληρώσει το σχετικό portfolio που ξεκίνησε με το Seat EXS το 2018. Η γκάμα των προϊόντων έχει σχεδιαστεί για τους τελικούς πελάτες (ιδιοκτησία) καθώς και για στόλους και για υπηρεσίες κοινής χρήσης.

Υπό αυτό το πρίσμα, η Seat Urban Mobility θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τους αντιπροσώπους της πόλης και της δημόσιας διοίκησης για την ανάλυση της καταλληλόλητας ενός οχήματος που έχει κατασκευαστεί για την αστική κινητικότητα όπως το πρωτότυπο Minimo, το οποίο παρουσιάστηκε στο τελευταίο Mobile World Congress.

Η Seat Urban Mobility θα ενσωματώσει επίσης τη Respiro, την πλατφόρμα κοινής χρήσης οχημάτων, που σήμερα λειτουργεί στη Μαδρίτη και πρόσφατα στην περιοχή L’Hospitalet de Llobregat. Η Respiro διαθέτει ένα στόλο βιώσιμων οχημάτων που λειτουργούν με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) και σύντομα θα προστεθεί σε αυτόν και το νέο Mii electric. Η νέα επιχειρηματική μονάδα θα διαχειριστεί επίσης την υπηρεσία kicksharing που προσφέρεται από την ισπανική μάρκα σε συνεργασία με την start-up UFO και θα ενεργοποιηθεί από το Seat:Code, το νέο κέντρο ανάπτυξης λογισμικού της εταιρείας.

Seat e-Scooter

Η Seat παρουσίασε το πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο e-Scooter με ένα συμπαγή σχεδιασμό που βασίζεται σε στιλιζαρισμένα γεωμετρικά σχήματα. Η τελική έκδοση της μοτοσυκλέτας θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2020 και θα είναι διαθέσιμη τόσο για ιδιώτες όσο και για υπηρεσίες στόλων κοινής χρήσης. Η εταιρία έχει μία συμφωνία συνεργασίας με τον κατασκευαστή scooter, Silence, με έδρα τη Βαρκελώνη, που θα κατασκευάζει τα e-Scooter στις εγκαταστάσεις του στο Molins de Rei που βρίσκεται ανάμεσα στη Βαρκελώνη και το Martorell.

Το e-Scooter είναι εξοπλισμένο με ένα κινητήρα 7 kW, με στιγμιαία μέγιστη ισχύ 11 kW (14,8 hp), που ισοδυναμούν σε 125cc και το οποίο διαθέτει στιγμιαία ροπή κινητήρα 240 Nm. Το scooter έχει μέγιστη ταχύτητα τα 100 χλμ./ώρα και επιταχύνει στα 50 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα.

Επιπλέον, η οδηγική αυτονομία με μία φόρτιση φτάνει τα 115 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δοκιμής WMTC.

Η μπαταρία μπορεί να αφαιρεθεί και να φορτιστεί εύκολα σε οικιακούς ή σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης με ένα εκτιμώμενο κόστος για όλους τους πελάτες μόλις 0,70 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα. Επίσης, το πρωτότυπο e-Scooter έχει επιπλέον αποθηκευτικό χώρο για δύο κράνη κάτω από το κάθισμα, είναι συνδεδεμένο και οι χρήστες μπορούν να ελέγξουν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ή την τοποθεσία μέσω μίας εφαρμογής στο κινητό.

Seat e-Kickscooter

Η εταιρεία παρουσίασε επίσης ένα πρωτότυπο της νέας γενιάς e-Kickscooter στο Smart City Expo World Congress. Αυτή η νέα έκδοση φτάνει μέχρι και τα 65 χλμ. αυτονομίας, διαθέτει δύο ανεξάρτητα συστήματα πέδησης και πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας που φτάνει τα 551 Wh. Οι πωλήσεις της τρέχουσας έκδοσης, του EXS που παρουσιάστηκε το 2018, ξεπέρασαν συνολικά τις 10.000 μονάδες.

DGT 3.0: Το συνδεδεμένο αυτοκίνητο στην υπηρεσία της οδικής ασφάλειας

Η ισπανική εταιρία παρουσίασε επίσης την πρωτοβουλία DGT 3.0 στο εκθεσιακό της περίπτερό στο Smart City Expo World Congress, ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με την ισπανική Αρχή Κυκλοφορίας, που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να επικοινωνούν με τους φωτεινούς σηματοδότες και τους πίνακες μηνυμάτων στους αυτοκινητόδρομους σε πραγματικό χρόνο, με κύριο σκοπό τη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής και της οδικής ασφάλειας καθώς και την εμπειρία χρήσης κατά την οδήγηση.

Νίκος Τσάδαρης

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει