Με το Προεδρικό Διάταγμα 109 για τις οπτικοακουστικές υπηρεσίες, η ελληνική νομοθεσία εναρμονίζεται με την ευρωπαϊκή και έτσι οι τηλεοπτικοί σταθμοί στα σήριαλ που μεταδίδουν θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν αναφορές σε επώνυμες μάρκες στην οθόνη της τηλεόρασης.

Θυμάστε την ταινία «Truman Show» όπου εμφανιζόταν ξαφνικά στην οθόνη μία μάρκα μπύρας, την οποία… έπρεπε να πιείτε;

Η οδηγία, λοιπόν, περιλαμβάνει διατάξεις και για μια σειρά από άλλα θέματα, όπως είναι η έμμεση διαφήμιση, καθώς και τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Η εργασία για τη σύνταξη της ξεκίνησε επί ημερών Προκόπη Παυλόπουλου, χωρίς το κείμενο που κατατέθηκε από την ομάδα εργασίας να γίνει αποδεκτό.

Στη συνέχεια παρέμεινε στο «ράφι» για ένα χρόνο και ενεργοποιήθηκε από τον Τ. Χυτήρη, ο οποίος μαζί με τους υπουργούς, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, Ραγκούση και Παπακωνσταντίνου, υπογράφει το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα.