Την κατιούσα ξαναπήραν τα διαφημιστικά έσοδα των τηλεοπτικών καναλιών τον Ιούνιο, παρά την αισιοδοξία του προηγούμενου μήνα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Η Άποψη», το χρονικό διάστημα από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάϊο η πτώση της διαφήμισης ήταν της τάξης του 13,59%. Μια αχτίδα φωτός φάνηκε από τη δημοσιοποίηση των στοιχείων του Μαΐου, όπου η κάθοδος ναι μεν συνεχίστηκε αλλά ήταν οριακή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μήνες Μάιος και Ιούνιος παραδοσιακά αποτελούν καλούς μήνες της σεζόν για αύξηση του κύκλου των εργασιών. Ωστόσο, σύμφωνα με τις προβλέψεις, ο μεγαλύτερος «παίκτης» της αγοράς, μόλις και μετά βίας θα ξεπεράσει σε τζίρο τα 100 εκατομμύρια ευρώ όταν το 2010 ο τζίρος του είχε φτάσει τα 150. εκατ. ευρώ.