Η συζήτηση γύρω από το έντεχνο τραγούδι άναψε ξανά, μετά τη δήλωση του Νίκου Καρβέλα ότι «είναι το τραγούδι των ατάλαντων και των δυσκοίλιων». Ο γνωστός συνθέτης, σε συνέντευξή του, υποστήριξε ότι το συγκεκριμένο είδος μουσικής αντικατέστησε το «παλιό, αυθεντικό ελληνικό τραγούδι» και πως, όπως είπε, «έχασε την ψυχή του προσπαθώντας να μιμηθεί τον Χατζιδάκι».
Η τοποθέτησή του προκάλεσε αντιδράσεις, με την Αλέκα Κανελλίδου να απαντά με τον δικό της, ήρεμο αλλά σαφή τρόπο. Μιλώντας στην εκπομπή Breakfast@Star, η σπουδαία ερμηνεύτρια σημείωσε πως «ένας ατάλαντος δεν μπορεί να φτάσει ψηλά», υπογραμμίζοντας ότι το κοινό ξεχωρίζει πάντα το καλό τραγούδι από το μέτριο.
«Ένας ατάλαντος δεν γίνεται εύκολα μεγάλος και τρανός σε αυτή τη χώρα. Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει καλό και κακό τραγούδι, τίποτα άλλο πέρα από αυτό», ανέφερε η τραγουδίστρια, βάζοντας τη δική της οπτική στη συζήτηση.
Σύμφωνα με τον Νίκο Καρβέλα, η λεγόμενη «εντεχνίλα», όπως ο ίδιος τη χαρακτήρισε, «άρχισε να σαπίζει όταν σταμάτησε το ωραίο ελληνικό τραγούδι και έγινε έντεχνο, δηλαδή το τραγούδι των ατάλαντων, των δυσκοίλιων». Ο συνθέτης πρόσθεσε πως, κατά τη γνώμη του, μετά το 1990 «ήρθε το χάος των έντεχνων», επισημαίνοντας πως δεν αναφέρεται σε όλους, αλλά «ο κανόνας είναι οχετός».
Η Αλέκα Κανελλίδου, από την άλλη, απέφυγε να οξύνει τον τόνο, επιλέγοντας να υπερασπιστεί τη μουσική με την οποία έχει συνδεθεί εδώ και δεκαετίες. «Υπάρχουν καλοί και κακοί επαγγελματίες. Όποιος έχει ταλέντο και δουλεύει σωστά, βρίσκει τον δρόμο του», είπε, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη διαχρονική της ψυχραιμία και ευγένεια.