Συζήτηση έχει προκαλέσει τις τελευταίες ημέρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η επιλογή των σκηνοθετών των αγώνων της Formula 1 να εστιάζουν τις κάμερες πάνω στις συντρόφους των οδηγών, ακόμα και στις πιο σημαντικές στιγμές των grand prix, με πολλούς να κάνουν λόγο για ένα νέο trend.
Μετά το grand prix της Σιγκαπούρης, όπου ξεκινώντας από τη 18η θέση κατάφερε να τερματίσει 10ος με τη Williams, ο Κάρλος Σάινθ εμφανίστηκε ενθουσιασμένος — όχι μόνο για το αποτέλεσμα, αλλά και για την τηλεοπτική κάλυψη που δόθηκε στις συνοδούς των οδηγών.
«Έχει γίνει κάπως… μόδα», σχολίασε. «Φαίνεται πως κάποια στιγμή αυτό λειτούργησε — όταν ο κόσμος έβρισκε ενδιαφέρον στο να βλέπει τις φίλες μας, διασημότητες στην τηλεόραση, τις αντιδράσεις τους».
«Το περασμένο Σαββατοκύριακο δεν έδειξαν καμία από τις τέσσερις ή πέντε προσπεράσεις που έκανα στο τέλος, ούτε έδειξαν την καταδίωξη του Φερνάντο (Αλόνσο) από τον Χάμιλτον», συνέχισε ο οδηγός.
Αντίθετα, η κάμερα στράφηκε, σύμφωνα με τη Daily Mail, στη φίλη του Σάινθ, Ρεμπέκα Ντόναλντσον, και στη σύντροφο του Λάντο Νόρις, Μαγκούι Κορσέιρο, στο paddock. Η φίλη του Σαρλ Λεκλέρκ, Αλεξάνδρα Σεντ Μλε ήταν επίσης ορατή.
Αυτές είναι λοιπόν οι γυναίκες που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον των θαυμαστών, μετατρέποντάς τες σε σύμβολα επιρροής και αντικείμενα θαυμασμού, ανεξάρτητα από τη σχέση τους με τον αγωνιστικό χώρο.