Οι θαυμαστές της Σίντνεϊ Σουίνι έσπευσαν να τη στηρίξουν μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η νέα της καμπάνια για την American Eagle, η οποία από ορισμένους επικριτές χαρακτηρίστηκε μέχρι και ως «ναζιστική προπαγάνδα».
Όπως αναφέρει η Daily Mail, η 27χρονη σταρ του Χόλιγουντ είναι το κεντρικό πρόσωπο της φθινοπωρινής καμπάνιας της εταιρείας, που φέρει το σύνθημα: «Η Sydney Sweeney έχει υπέροχα jeans (genes)», ένα λογοπαίγνιο ανάμεσα στο τζιν και τα γονίδια.
Στις φωτογραφίες και το συνοδευτικό βίντεο, η διάσημη ηθοποιός από την Ουάσινγκτον, που πρόκειται να ενσαρκώσει την πυγμάχο Κρίστι Μάρτιν σε επερχόμενο βιογραφικό φιλμ, ποζάρει με διάφορα τζιν σύνολα, ενώ στο voice-over λέει: «Τα γονίδια κληρονομούνται από τους γονείς στους απογόνους, καθορίζοντας χαρακτηριστικά όπως το χρώμα μαλλιών, η προσωπικότητα ή το χρώμα των ματιών… Τα δικά μου γονίδια είναι μπλε».
Σε άλλο σημείο του διαφημιστικού, η κάμερα εστιάζει στο μπούστο της καθώς φοράει ένα εφαρμοστό τζιν ολόσωμο, με την ίδια να σχολιάζει: «Η σύσταση του σώματός μου καθορίζεται από τα γονίδιά μου…» πριν διακόψει με την ατάκα: «Εεε, τα μάτια εδώ πάνω», καθώς η κάμερα ανεβαίνει στο πρόσωπό της.
Η καμπάνια δίχασε το κοινό, κάποιοι θεώρησαν το λογοπαίγνιο αθώο και χιουμοριστικό, ενώ άλλοι το χαρακτήρισαν ως «ρατσιστικό υπονοούμενο» και «ξεκάθαρη αναφορά σε ευγονική και υπεροχή της λευκής φυλής».
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Salon, η φράση «great genes» έχει χρησιμοποιηθεί ιστορικά για να «εξυμνήσει τη λευκότητα, την αδυναμία και τη “συμβατική ομορφιά”», και χαρακτηρίστηκε ως «αποκομμένη από την πραγματικότητα» από άποψη μάρκετινγκ.
Στο Instagram και το TikTok, επικριτικά σχόλια περιελάμβαναν: «Αυτό είναι κυριολεκτικά σύγχρονη ναζιστική προπαγάνδα», «Η πιο ναζιστική φράση στο βίντεο ήταν το γονίδια μεταβιβάζονται στον απόγονο». «Όταν μιλάει για το οικογενειακό της δέντρο ενώ η κάμερα ζουμάρει στα γαλανά μάτια και τα ξανθά μαλλιά της, είναι σαν ευγονική σε μορφή διαφήμισης». Ένας χρήστης έγραψε: «Αυτό συμβαίνει όταν δεν υπάρχει κανένα άτομο με διαφορετικό υπόβαθρο στο τραπέζι των αποφάσεων. Πώς δεν κατάλαβε κανείς πόσο προβληματικό είναι;»
Άλλοι εξέφρασαν απογοήτευση στην επίσημη σελίδα της American Eagle: «Δεν ψωνίζω ξανά από εσάς», «Τι στο καλό σκέφτεστε;», «Αυτό είναι κυριολεκτικά “1930s Γερμανία σε τζιν”», «Αν προσπαθούσατε να μας εξοργίσετε, τα καταφέρατε».
Παρά την κατακραυγή, αρκετοί υποστηρικτές της Σίντνεϊ Σουίνι υπερασπίστηκαν την καμπάνια ως σατιρική και αθώα, δηλώνοντας ότι το νόημα διαστρεβλώνεται σκόπιμα. Ένας από αυτούς έγραψε: «Είναι μια καμπάνια για τζιν, όχι πολιτικό μανιφέστο».