Ήλιος, σκόνη, υψηλές θερμοκρασίες και κακοτράχαλοι δρόμοι, με γιαγιάδες να χαιρετούν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και παπάδες να σταυροκοπιούνται πάνω στα γαϊδούρια, από το πέρασμα των «αλόγων» εκφράζοντας την απορία «μα γιατί τέτοια βιασύνη!».
Αυτό το πολύχρωμο παζλ συνθέτει το Ράλλυ των Θεών που πρωτοξεκίνησε ως Ράλλυ ΕΛΠΑ, από μια παρέα ονειροπόλων, και στη συνέχεια μετονομάστηκε σε Ράλλυ Ακρόπολις και από το 1956 είναι εντεταγμένο στο ετήσιο καλεντάρι της FIA.
Το Ακρόπολις ωστόσο, για να φτάσει να γίνει γνωστό σε ολόκληρο τον κόσμο, χρειάστηκε τους υποστηρικτές του. Ανθρώπους στην ελληνική επικράτεια που τόσο με την παρουσία τους όσο και με τις γνωριμίες τους θα πήγαιναν παρακάτω τον θεσμό, για να φτάσει να γίνει αυτό που είναι σήμερα. Η τριάδα αυτή, ή επί το σωστότερο η «τριανδρία», απαρτιζόταν από τρεις Έλληνες που είχαν την αγάπη για τους τέσσερις τροχούς και που συνδράμοντας τα μέγιστα το πήγαν πολλά βήματα παρακάτω.
Ο πρώτος ήταν ο εκλιπών τέως βασιλιάς της Ελλάδος, Κωνσταντίνος ο Β’, που συμμετείχε τόσο στη διοργάνωση όσο και στην απονομή των επάθλων στους νικητές ως νεαρός πρίγκιπας το 1959. Αργότερα, το 1962, συμμετείχε στους εορτασμούς που πραγματοποιήθηκαν για τους συμμετέχοντες οδηγούς στην απονομή των επάθλων και το 1965 προγραμματίστηκε να παρουσιάσει τα βραβεία του Ακρόπολις δίνοντας βασιλικό «άρωμα» στη διοργάνωση, όπως έκανε αντίστοιχα και ο πρίγκιπας Ρενιέ για το Ράλλυ του Μόντε Κάρλο.

Τη «σκυτάλη» πήρε αργότερα ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ως πρωθυπουργός της Ελλάδος, που συνέδεσε το όνομά του με το Ράλλυ Ακρόπολις, κυρίως μέσω της υποστήριξής του στον αγώνα, αλλά και της παρουσίας του σε αυτό. Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής είχε από νωρίς καταλάβει τη σημασία του και βοήθησε τον θεσμό, προκειμένου η Ελλάδα να προβληθεί ως τουριστικός προορισμός. Επί των ημερών του άλλωστε ο αγώνας καθιερώθηκε και γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη, ενώ η παρουσία του στις εκκινήσεις και τους τερματισμούς ήταν συχνή, προκειμένου να μιλήσει και να γνωριστεί με τα πληρώματα.
Ο τρίτος που στήριξε τον θεσμό, κατανοώντας το πόσο μπορούσε να βοηθήσει αυτή η διοργάνωση τη χώρα μας, τόσο τουριστικά όσο και προβάλλοντας την Ελλάδα στο εξωτερικό, ήταν ο Αριστοτέλης Ωνάσης, που μέσω της εταιρείας του, της «Ολυμπιακής», μετέφερε, πολλές φορές και δωρεάν, πολλούς ανταποκριτές του ξένου Τύπου που ερχόντουσαν να καλύψουν τον αγώνα, αλλά και πολλούς VIP που υπήρξαν λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η συμβολή και των τριών υπήρξε καθοριστική για την εγκαθίδρυση του Ράλλυ των Θεών στο διεθνές αγωνιστικό στερέωμα, με τις μπροσούρες και τα σχετικά άρθρα από το μακρινό 1962 να πωλούνται σήμερα στο eBay έναντι διόλου ευκαταφρόνητων ποσών.