To dress code μιας παπικής ενθρόνισης φαίνεται πως τα είχε όλα, στους τόνους του λευκού και του μαύρου, διαχωρίζοντας ωστόσο τους Καθολικούς εστεμμένους και τους Καθολικούς επίσημους καλεσμένους από εκείνους άλλων δογμάτων που παρέστησαν στην ενθρόνιση του νέου πάπα, Λέοντα ΙΔ΄.
Το comeback των γαλαζοαίματων κυριών θα μπορούσε να υποστηρίξει κανείς πως υπήρξε πολύ πιο δυνατό στιλιστικά αλλά και σχεδιαστικά, στην πλατεία του Αγίου Πέτρου, από εκείνο της εξόδιου ακολουθίας του μακαριστού πάπα Φραγκίσκου, με υπογραφές όπως αυτές του οίκου Dior, του Valentino και του Elie Saab, αλλά και νεότερων σχεδιαστών, όπως του Jorge Redondo. Επιστρατεύτηκαν κομμωτές και make up artists, για να επιμεληθούν τις εμφανίσεις.
Με statement εμφάνιση εντυπωσίασε η Ινδουίστρια δεύτερη κυρία των ΗΠΑ, η Usha Vance, που «αγκάλιασε» την Καθολική παράδοση στη λειτουργία, επιλέγοντας μια ολόμαυρη αμφίεση. Η σύζυγος του αντιπροέδρου J.D. Vance φόρεσε ένα μαύρο φόρεμα τύπου «Riley» της Alexia Admor, με λαιμόκοψη που έφερε ενσωματωμένο κόσμημα και μανίκια που κόβουν πάνω από τον αγκώνα, δίνοντας διακριτικό όγκο στη σιλουέτα της.

Στην πριγκίπισσα Charlene του Μονακό, εκτός του ότι της καταλογίστηκε η φράση «Alber, finally a pope I can speak to in English» προς τον σύζυγό της, της αποδόθηκε και ο τίτλος της πιο κομψής παρουσίας στην τελετή ενθρόνισης του πάπα Λέοντα ΙΔ΄. Η πριγκίπισσα επέλεξε ένα σύνολο του Elie Saab, το οποίο συνδύασε με clutch Akris και υποδήματα από τον οίκο Jimmy Choo. Το λευκό βέλο, ως Καθολική πριγκίπισσα, συνδυάστηκε άψογα με το χτένισμα από κομμωτές του σαλονιού του Stefane Madinier, που εδρεύει στο νούμερο 31 της οδού Grimaldi στο Πριγκιπάτο, ενώ το μακιγιάζ ήταν διά χειρός της Irina Awad.
Αν υπάρχει ένας άγραφος στιλιστικός νόμος που λέει πως ένα Dior δεν είναι ποτέ για μία και μόνο εμφάνιση, αυτόν φαίνεται να ασπάζεται η βασίλισσα Mathilde του Βελγίου, η οποία επέλεξε στην ενθρόνιση του νέου πάπα να φορέσει για δεύτερη φορά ένα λευκό σύνολο του γαλλικού οίκου. Η πρώτη φορά που το είχε επιλέξει ήταν κατά την επίσημη επίσκεψη του πάπα Φραγκίσκου στις Βρυξέλλες.

Και από το Βέλγιο στην Ισπανία, με τη βασίλισσα Letizia, η οποία φόρεσε ένα λευκό κρεπ φόρεμα από τη Redondo Brand, με μακριά μανίκια και ασύμμετρη ντραπέ λεπτομέρεια στη λαιμόκοψη.

Η ισπανική ετικέτα Redondo ιδρύθηκε το 2019 από τον Jorge Redondo. Η λευκή μαντίλα της ήταν από δαντέλα, ενώ συνδύασε την εμφάνισή της με λευκή τσάντα, σκουλαρίκια με αυστραλιανά μαργαριτάρια της φίρμας Ansorena 1845 και δαχτυλίδι από τον Οίκο Coreterno. Τα υποδήματά της ήταν από τον Οίκο Clara, στο μοντέλο «Magrit» που επιλέγει συχνά τα τελευταία χρόνια.
Στις μαυροντυμένες, αν και Καθολική, ξεχώρισε η βασίλισσα της Ολλανδίας Maxima, με δημιουργία του Valentino, την οποία συνδύασε με μαύρο βέλο και υποδήματα Gianvito Rossi.
Τελευταία, αλλά καθόλου απαρατήρητη, η μεγάλη δούκισσα του Λουξεμβούργου Maria Teresa, επέλεξε ένα μάξι λευκό φόρεμα με διακόσμηση από μαργαριτάρια στη λαιμόκοψη και αντίστοιχα μαργαριταρένια σκουλαρίκια.

Συνδύασε την εμφάνισή της με λευκά υποδήματα και λοιπά αξεσουάρ. Άλλωστε, τα μαργαριτάρια –όπως και να φορεθούν, όσες φορές κι αν φορεθούν– είναι το σήμα κατατεθέν τόσο της χαράς όσο και της λύπης.