Η αποτελεσματική επικοινωνία είναι σημαντική τόσο στις προσωπικές όσο και στις επαγγελματικές σχέσεις. Η διαπροσωπική αποτελεσματικότητα είναι η ικανότητα μας να επικοινωνούμε παραγωγικά και να διατηρούμε θετικές σχέσεις. Ιδιαίτερα, στο επιχειρησιακό περιβάλλον, η ικανότητα μας να ελέγχουμε τον εαυτό μας και να συνεργαζόμαστε παραγωγικά με τους συναδέλφους μας είναι πολύ σημαντικό στοιχείο επιτυχίας.

Το σεμινάριο «Maximize your Interpersonal Effectiveness» που πραγματοποιείται στις 11 Ιουνίου 2015 από την Ελληνοαμερικανική Ένωση αναδεικνύει τους κύριους παράγοντες που επηρεάζουν την διαπροσωπική αποτελεσματικότητα, μέσα από θεωρία αλλά και πρακτικές ασκήσεις. Το σεμινάριο διεξάγεται στην Αγγλική γλώσσα, ενώ οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, παρακαλούμε τηλεφωνήστε στα 2103680056 ή 2103680006 ή στείλτε email στη διεύθυνση [email protected].