Επί δυο ώρες ο 16χρονος μαθητής από το 2ο ΕΠΑΛ στο Αιγάλεω βρίσκονταν στο γραφείο του Ανακριτή μετά τις κατηγορίες που αντιμετώπιζε για ληστρική κλοπή, για το αδίκημα της διακεκριμένης φθοράς και για επικίνδυνη σωματική βλάβη.

Ο 16χρονος μαθητής που κατηγορείται ότι άρπαξε το κινητό του διευθυντή του ΕΠΑΛ με αποτέλεσμα να πιαστούν στα χέρια, αποχώρησε ελεύθερος από το γραφείο της ανακρίτριας.

Όλα συνέβησαν πριν λίγες ημέρες στο 2ο ΕΠΑΛ, στο Αιγάλεω όταν ο Διευθυντής του σχολείου προσπάθησε να αποτρέψει την κατάληψη. Διευθυντής και μαθητής πιάστηκαν κυριολεκτικά στα χέρια.

«Δήλωσα μεταμέλεια από την δικιά μου την πλευρά και είπα συγγνώμη για ότι έγινε μέσα σε ένα λογικό πλαίσιο για τόσο κατά πόσο ευθύνομαι εγώ ή όχι. Ζητήσαμε συγγνώμη από όλους τους καθηγητές, από την δευτεροβάθμια», δήλωσε στον ΑΝΤ1 ο 16χρονος.

Όπως υποστήριξε η αιτία της συμπλοκής ήταν η απαξιωτική συμπεριφορά στο πρόσωπό του.

Δηλώνει μετανιωμένος αλλά προσπαθεί να μεταθέσει την ευθύνη στον διευθυντή.

«Όταν δέχομαι βία πρώτα εγώ, είναι πάνω στην αυτοάμυνα μου. Δεν είναι ότι πήγα εγώ και ξεκίνησα να τον κλωτσάω, να το κοπανάω έτσι. Ξύπνησα εγώ και είπα: “Εγώ θα πάω να χτυπήσω το διευθυντή μου”. Βεβαίως και δεν έγινε έτσι. Πρώτα ένιωσα μία απειλή, ένα χέρι να με ακουμπάει κάτι και μετά πήγα εγώ και του έριξα μία μπουνιά, ώστε να φύγω, που είναι πάνω στη συμπλοκή ας πούμε».

«Έπιανε τους φίλους μου και τους έλεγε να μην με κάνουν παρέα, να με κάνουν στην άκρη, διότι είμαι τρελός, χαζός, βλάκας, κακό παιδί, γενικά όλα αυτά».

Σύμφωνα με τον συνήγορό του ο μαθητής είναι διατεθειμένος να πληρώσει το τζάμι της πόρτας του σχολείου που έσπασε.

«Δήλωσε την μεταμέλεια του για την αναστάτωση και επιθυμεί να πέσουν οι τόνοι. Προσδοκούμε από την πλευρά του διευθυντή να αποδεχθεί την διάθεση της συνδιαλλαγής ώστε να γίνει μια συζήτηση. Το παράπονό του είναι ότι δεν τον αντιμετώπιζε ισότιμα με τα υπόλοιπα παιδιά ο Διευθυντής του σχολείου», ανέφερε στον ΑΝΤ1 ο δικηγόρος του 16χρονου Μάνος Γρηγοράκης.

Ο 16χρονος μετά το επεισόδιο σκέφτεται να αλλάξει και σχολικό περιβάλλον.