Η Puratos Ελλάς, διοργάνωσε, για δύο ημέρες, μια έρευνα αγοράς σχετικά με τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών για το ψωμί του τοστ. Το Sensobus είναι ένα κινητό εργαστήριο για την ανάλυση των προτιμήσεων του καταναλωτή, το οποίο ελέγχει απευθείας στον τόπο αγοράς τις προτιμήσεις των καταναλωτών για προϊόντα αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής & σοκολάτας.
Το Sensobus φιλοξενήθηκε για δύο ημέρες στο parking του Mega AB στην Αττική. Οι επισκέπτες του καταστήματος τόσο πριν, όσο και μετά τις αγορές τους, επισκέφθηκαν το Sensobus, όπου δοκίμασαν και αξιολόγησαν τα προϊόντα που τους προσφέρθηκαν. Στόχος ήταν να μπορέσουμε να κατανοήσουμε καλύτερα τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων και έτσι να μπορέσουμε στη συνέχεια να προσφέρουμε τις κατάλληλες κατευθύνσεις στους πελάτες μας για τη δημιουργία νέων ποιοτικότερων και γευστικότερων προϊόντων, που να αντικατοπτρίζουν τις καταναλωτικές τάσεις και συνήθειες

Τι είναι & πώς λειτουργεί το Sensobus
Το Sensobus, είναι ένα κινητό εργαστήριο για την ανάλυση των προτιμήσεων του καταναλωτή, το οποίο κυκλοφόρησε παγκοσμίως από τον Όμιλο Puratos το 2005. Ένα πλήρως εξοπλισμένο εργαστήριο είναι εγκατεστημένο πάνω σε ένα λεωφορείο, το οποίο ελέγχει τις προτιμήσεις των καταναλωτών στα σημεία αγοράς που αυτό εγκαθίσταται κάθε φορά. Αποτελείται από 8 μεμονωμένες καμπίνες εξοπλισμένες με ηλεκτρονικούς υπολογιστές, όπου οι καταναλωτές δοκιμάζουν και απαντούν στις ερωτήσεις που βλέπουν στις οθόνες του. Οι ειδικοί της Puratos συλλέγουν και αξιολογούν τα αποτελέσματα με σκοπό τη δημιουργία νέων λύσεων και προϊόντων στον τομέα των πρώτων υλών.Τέλος, έχει τη δυνατότητα να επισκέπτεται διαφορετικές χώρες και να αφουγκράζεται τις προτιμήσεις των καταναλωτών σε κάθε ήπειρο.