Για όσα συμβαίνουν με τους επαγγελματίες οδηγούς στα ταξίδια με το πλοίο μίλησε ο Άγγελος Μικρούλης, επαγγελματίας οδηγός ο ίδιος και φίλος δύο αγνοούμενων, του Νίκου και του Κώστα. Δέκα άτομα συνεχίζουν να αγνοούνται από τα ξημερώματα της Παρασκευής όταν στο πλοίο της Grimaldi Group ξέσπασε φωτιά.

Όπως είπε στον ΑΝΤ1 τα στελέχη της ΕΜΑΚ θα μπορούσαν να κάνουν την αντίθετη διαδρομή από εκείνη που ακολούθησε ο Λευκορώσος οδηγός που βγήκε ζωντανός από το πλοίο την Κυριακή. «Στα γκαράζ έχει κάτι σκαλιά, ανθρωποθυρίδες, που χρησιμοποιούν οι ναυτικοί για να μην πηγαίνουν ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Από εκεί που βγήκε ο Λευκορώσος, μπορούσαν αντίθετα να πάνε για έρευνα. Είναι “υπόγειο” το γκαράζ, είναι μέσα στην θάλασσα. Αυτά τα γκαράζ σφραγίζονται» ανέφερε.

«Είναι κινητή νεκροφόρα στην θάλασσα αυτά τα καράβια. Ο καθρέφτης μου είναι 30 πόντους, μου λένε “κλείσε τον καθρέφτη αφού παρκάρεις” και φέρνουν κολλητά το άλλο αυτοκίνητο. Αν δεν βγω εκείνη την στιγμή, εγκλωβίστηκα μέσα στο αυτοκίνητο. Όταν έχει καιρό, κοπανάει το ένα αυτοκίνητο με το άλλο» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Μικρούλης είναι φίλος δύο αγνοουμένων. «Ο Νίκος ο επαγγελματίας, γιατί έτσι και τον ξέρει όλη η πιάτσα των μεταφορών, κανένας δεν τον ξέρει ως Νίκο Μπεκιάρα, αλλά και ο Κώστας ο Γεροντιδάκης, τον γιό του τον ξέρω από 1 έτους, είναι “αδέλφια μου”, δεν είναι απλώς φίλοι μου».

Οι συνθήκες υγιεινής

Euroferry Olympia

Ο κ. Μικρούλης εξήγησε γιατί κάποιοι οδηγοί επιλέγουν να κοιμηθούν στα οχήματά τους και δεν πάνε στις καμπίνες.

«Εγώ κοιμόμουν στο αυτοκίνητο, γιατί πώς να πας επάνω; Πας να ακουμπήσεις στην καρέκλα και βρίσκεις τόση μάκα στην καρέκλα. Το καλοκαίρι δεν σου δίνουν την καμπίνα ακόμη και αν την έχεις πληρώσει, γιατί την πουλάνε στον τουρίστα. Στην Ηγουμενίτσα πούλησαν την καμπίνα, παρότι την είχαμε πληρώσει μαζί με άλλους δύο οδηγούς. Μας ξύπνησαν μέσα στην νύχτα. Με έβαλαν να κοιμηθώ στο κρεβάτι του κρατητηρίου, που όμως δεν άνοιγε η πόρτα από μέσα και εγκλωβίστηκα εκεί», ανέφερε.

Χθες (21/2) ο εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας Grimaldi Group, Πολ Κυπριανού, ανέφερε, στην ίδια εκπομπή ότι οι έλεγχοι στο πλοίο είχαν γίνει και η τακτική των οδηγών να μένουν στα αυτοκίνητά τους είναι παράβαση του διεθνούς κανόνα.

«Παραμύθια λέει ο κ. Κυπριανού, δεν έλεγχε κανένας τίποτα. Στα γκαράζ, οι πόρτες απ’ έξω είναι κλειστές, από μέσα όμως ανοίγουν με κουμπί. Λέγαμε στο πλήρωμα θέλω να πάω να δω αν λειτουργεί το ψυγείο γιατί μεταφέρω ψάρια. Μας μάζευαν και μας κατέβαζε 1 ναυτικός 30 οδηγούς. Φτάναμε με το ασανσέρ στο 3ο κατάστρωμα, κατέβαζε εκεί όσους ήθελαν και έλεγε “ανεβείτε μετά επάνω”. Πήγαινε στο 4ο και έλεγε το ίδιο» είπε ο κ. Μικρούλης.

«Όταν εκδηλώθηκε η φωτιά, θα μπορούσαν να ανοίξουν οι οδηγοί μέσα από τα γκαράζ και να βγουν. Εκτός εάν τις είχαν μπλοκάρει από την γέφυρα τις πόρτες, για να μην μπει οξυγόνο μέσα και φουντώσει την φωτιά. Ο άνθρωπος αυτός πρέπει να φύγει, είναι το 5ο καράβι του που καίγεται» πρόσθεσε.