Το σεξ στην αρχαία Ελλάδα

Απόλαυση, φάρμακο για ιατρικές παθήσεις ή τίποτε από αυτά;


ΕΛΛΑΔΑ
16:42
18/06/2013
Το σεξ στην αρχαία Ελλάδα
47
loading

Ο Δημόκριτος πίστευε ότι οι άνθρωποι παίρνουν την ίδια ευχαρίστηση από το… ξύσιμο, όσο και από το σεξ. Ο Αριστοτέλης αναρωτιόταν γιατί οι άνθρωποι ντρέπονται να παραδεχτούν ότι τους αρέσει η σεξουαλική συνεύρεση, ενώ δε συμβαίνει το ίδιο με το ποτό ή το φαγητό. Μήπως αυτό οφείλεται στο γεγονός, αναφέρει στα Προβλήματα, ότι επιθυμούμε πράγματα που θέλουμε οπωσδήποτε να αποκτήσουμε –με ορισμένα από αυτά να είναι απαραίτητα για τη ζωή- ενώ η σεξουαλική επιθυμία δεν είναι ζωτικής σημασίας;

Ο Επίκουρος –ναι, αυτός που θεωρεί την ευχαρίστηση ως το νόημα της ζωής- δήλωνε ότι το σεξ δεν έχει κάνει ποτέ καλό σε κανέναν και ότι κανείς θα έπρεπε να είναι ευχαριστημένος αν δεν του έχει κάνει κακό.

Από την άλλη, γράφει ο συγγραφέας J.C. McKeown σε άρθρο του στη Huffington Post, όσοι ασκούσαν την ιατρική στην αρχαία Ελλάδα είχαν μια περισσότερο θετική στάση απέναντι στην ερωτική επαφή. Τη συνιστούσαν μάλιστα ως τρόπο αντιμετώπισης ενός ευρύτατου φάσματος παθήσεων όπως: η κατάθλιψη, η δυσπεψία, ο ίκτερος, οι πόνοι στη μέση, η αδύναμη όραση κ.ά.

Ο Ιπποκράτης, ο πατέρας της ιατρικής, υποστήριζε ότι η χωρίς όρια σεξουαλική επαφή μπορούσε να θεραπεύσει τη δυσεντερία. Ακόμη, ότι το σεξ μπορεί να ανακουφίσει από το δάγκωμα ενός φιδιού ή σκορπιού, ωστόσο μπορεί τη σύντροφο εκείνου που δαγκώθηκε καθώς επίσης και να κάνει καλό στη διανοητική υγεία του ατόμου.

Σε ιατρικά κείμενα της αρχαίας Ελλάδας παρέχονται ακόμη «συνταγές» θεραπείας της αντρικής ανικανότητας, όπως για παράδειγμα η επάλειψη του πέους με ένα μείγμα από πιπέρι, ελαιόλαδο και μέλι. Αν κάποιος ήθελε να κάνει το πέος του να δείχνει… μεγαλύτερο, έπρεπε να βουτήξει τη ρίζα ενός φυτού –δε γνωρίζουμε ποιου- σε καλής ποιότητας κρασί για τρεις ημέρες και όποτε το χρειαζόταν να το δένει στο μηρό του, προσθέτει ο συγγραφέας.

Ο Αριστοτέλης, ακόμη, πίστευε ότι το μέγεθος… μετράει, όμως είχε μια διαφορετική θεωρία! Πίστευε ότι όσο πιο μακρύ ήταν το πέος ενός άντρα, τόσο πιο μακριά έπρεπε να «ταξιδέψει» το σπέρμα, με αποτέλεσμα να είναι πιο δύσκολο να τεκνοποιήσει!

Στις παρακάτω εικόνες παρουσιάζονται μερικές από τις περίεργες αντιλήψεις που είχαν στην αρχαία Ελλάδα για το σεξ- άλλες φορές με σατιρική διάθεση, άλλες ήδη γνωστές και άλλες εντελώς παράξενες.

Ο J.C. McKeown έγραψε το παραπάνω άρθρο με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του βιβλίου «The Cabinet of Greek Curiosities: Strange Tales and Surprising Facts From the Cradle of Western Civilization».


Γυναίκα σε χωράφι με φαλλούς: Μια γυναίκα περιποιείται το χωράφι της που είναι γεμάτο με… φαλλούς.


Κουβαλώντας ένα φαλλό: Απεικονίζεται μια πόρνη, η οποία –θα μπορούσε να πει κανείς- ότι κουβαλά μαζί της έναν… extra large δονητή. Στην άκρη του φαλλού διακρίνεται ένα μάτι, το οποίο προστατεύει από το κακό.


Ένας φτερωτός φαλλός: Ανάλογες αναπαραστάσεις υπήρχαν σε πολλούς δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους για να κρατούν μακριά το κακό. Η λέξη «ευφραίνουσα» σημαίνει η «γυναίκα που προσφέρει απόλαυση».


Ένα περίεργο… στήριγμα: Πέτρινα αγάλματα που αναπαριστούσαν έναν μουσάτο άντρα με στύση τοποθετούνταν σε πολλά σημεία στις πόλεις, για να διασφαλίζουν τη θεϊκή προστασία σε αυτές. Η συγκεκριμένη εικόνα μάλλον διακωμωδεί την κατάσταση.


Νόμισμα με ένα σάτυρο σε στύση: Απεικονίζει ένα σάτυρο –μισός άντρας, μισός κατσίκα, ο οποίος μπορεί να μην είχε την καλύτερη εξωτερική εμφάνιση, αλλά του… περίσσευε ο πόθος. Τέτοια νομίσματα κυκλοφορούσαν στην αρχαία Θράκη και Μακεδονία στα τέλη του 6ου –αρχές του 5ου αιώνα προ Χριστού.


Ακολούθησέ με: Ένα σχέδιο από σανδάλι με τη λέξη «Ακόλουθι». Κατά πάσα πιθανότητα τα φορούσαν οι ιερόδουλες.


Σεξ επί πληρωμή: «Το αγόρι είναι όμορφο» αναγράφεται στο πάνω μέρος αυτής της εικόνας. Οι ομοφυλόφιλοι που εκδίδονταν στην Αθήνα έχαναν τα πολιτικά τους δικαιώματα, ενώ για όσα δημόσια πρόσωπα υπήρχε η υποψία ότι είχαν τέτοιου είδους επαφές, υπήρχε κατακραυγή. Από την άλλη, γράφει ο J.C. McKeown, ο Αριστοτέλης σημειώνει: «Στην Κρήτη η ομοφυλοφιλία “θεσπίστηκε” προκειμένου να περιοριστούν οι γεννήσεις, λόγω των σεξουαλικών συνευρέσεων με γυναίκες.

Ο Διόνυσος στη Δήλο: Σε αυτή τη φωτογραφία φαίνεται ό,τι έχει απομείνει από δύο γιγαντιαίους φαλλούς στο ιερό του Διονύσου στη Δήλο.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

47
σχόλια
  1. avatar Λύκος μονός

    Ρε ομορφόπαιδα εκεί στο κτήνος....τα αστεράκια ξεχάσατε να βάλετε...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
    Άντε βρε παλιόπαιδα...πάντα τέτοια.

  2. avatar el

    τη δεύτερη εικόνα είχε δει και ο χάρη κλυν όταν είπε τσάκο τη τσαπου ολε ολε

  3. avatar ΠΟΛΙΤΗΣ

    Ο φιλόσοφος Αριστοτέλης εκφράζει για την ανθρώπινη φύση, την απαλλαγμένη από κάθε ηθική εκτίμηση, κρίση για την ομοφυλοφιλία: Όταν αιτία είναι η φύση, κανείς δεν θα ονόμαζε αυτά τα άτομα ανήθικα, όπως δεν ονομάζει ανήθικες τις γυναίκες επειδή έχουν παθητικό και όχι ενεργητικό ρόλο κατά την ερωτική συνομιλία. (Ηθικά Νικομάχεια, 7, 5, 3).

  4. avatar ΠΟΛΙΤΗΣ

    Όταν θα σταματήσουμε να υποτιμούμε (χριστιανοεβραίοι, μουσουλμάνοι κλπ) ή να υπερτιμούμε την αξία φυσιολογικών για τον άνθρωπο λειτουργιών και τα εντάξουμε στην ζωή μας κατά τον ίδιο τρόπο, τότε ώς είδος θα έχουμε κερδίσει την ίδια την ζωή.

  5. avatar ΠΟΛΙΤΗΣ

    Σωκράτη κοιμάσαι; Ρώτησε ο Αλκιβιάδης τον φιλόσοφο.
    - Καθόλου, του απάντησε ο γέροντας. Μετά από πολλές προσπάθειες ο Αλκιβιάδης είχε καταφέρει να κοιμηθεί κοντά στον φίλο του. Αρχικά τον κάλεσε για φαγητό, αλλά ο Σωκράτης μετά το πέρας του δείπνου αποχώρησε. Ο Αλκιβιάδης τον ξανακάλεσε κι επίτηδες καθυστέρησε ώστε ο Σωκράτης να αναγκαστεί να μείνει μαζί του. Όμως έμεινε ξαπλωμένος στο διπλανό κρεβάτι, ακίνητος και αμίλητος. Ο λύχνος είχε σβήσει, οι δούλοι ήταν έξω, ο Αλκιβιάδης δεν άντεξε άλλο και αποφάσισε να του το πει ξεκάθαρα. – Ξέρεις τι έχω σκεφθεί; Νομίζω ότι είσαι ο μόνος εραστής που αποδείχθηκες άξιος για μένα. Αλλά μου δημιουργείς την εντύπωση ότι δειλιάζεις να μου μιλήσεις γι αυτό. Εγώ όμως βρίσκω ανόητο να μη σου κάνω το χατήρι και ότι άλλο χρειάζεσαι από την περιουσία την δική μου ή και από των φίλων μου. Γιατί θέλω να γίνω όσο γίνεται καλύτερος, κι εσύ είσαι ο ιδανικός για να με βοηθήσεις σε αυτό.
    Ο Σωκράτης τον άκουσε και του απάντησε με πολλή ειρωνεία, μ' εκείνο το ιδιαιτέρως χαρακτηριστικό και συνηθισμένο ύφος του.
    "Αγαπητέ μου Αλκιβιάδη, φαίνεσαι, μα την αλήθεια, να μην είσαι κακός υπολογιστής, αν βέβαια είναι αληθινά όσα λες, για μένα… με λίγα λόγια εδώ ο Σωκράτης αρνήθηκε τον Αλκιβιάδη .. και του είπε σκέψου μόνος σου και κάνε ότι νομίζεις καλό για μας !!!
    Ο Σωκράτης λοιπόν σύμφωνα με τον Αλκιβιάδη, ή καλύτερα σύμφωνα με τον Πλάτωνα, αφού όλα αυτά αναφέρονται στο συμπόσιο του Πλάτωνα, δεν ήταν ενεργητικός, δεν ήθελε να γίνει εραστής. Απέφευγε την ερωτική επαφή, μέχρι που ανάγκαζε τους νεαρούς φίλους του να του κάνουν έρωτα. Το ίδιο έκανε με τον Χαρμίδη του Γλαύκωνος και τον Ευθύδημο του Διοκλέους και ένα μεγάλο αριθμό άλλων. Τους εξαπατά, πως ε

    1. avatar Βασίλειος ο Β’

      Ο Πλατωνικός Έρως ουδέν δεν έχει ως ο γενετήσιος το μανικόν και συγγενές προς την ακολασίαν,είναι ηθική σχέσις σκοπόν έχουσα την υπό των πρεσβυτέρων εμφύσησιν εις τας ψυχάς των νεωτέρων αρετής και επιστήμης.ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ.

      1. avatar Βασίλειος ο Β’

        Είναι όπως η σχέση του Μιγιάγκι με τον Ντάνιελ Σαν στο Καράτε Κίντ.

        1. avatar Alex

          ΝΕΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΜΙΓΙΑΚΙ ΣΤΟ ΚΑΡΑΤΕ ΚΙΝΤ! ΤΟΝ Γ... ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΔΕΡΝΕ (ΜΕ ΚΑΡΑΤΕ)!

        2. avatar franklin

          Γειά σου ρε τσακάλι

    2. avatar Stilitis

      οι όροι "εραστής" και "ερωμένος" δεν είχουν ακριβώς την σημερινή σημασία. Θεώρησέ το σαν αδερφική φιλία ή σαν σχέση δάσκαλου και μαθητή όπου ο ένας προσφέρει σοφία και ο άλλος ενέργεια. Σκέψου ότι σε μία κοινωνία, όπου η γυναίκα είναι τόσο σημαντική όσο κι ένα κομοδίνο, η μόνο άξια λόγου συναναστροφή θεωρείται αυτή μεταξύ των αντρών, και στο πλαίσιο της φιλίας πάντα. "Εκτόνωση" μπορεί να λάμβανε χώρα (χειρωνακτικά ή με τα μπούτια) αλλά όχι για λόγους ηδονής όσο για να απελευθερωθεί ο εγκέφαλος από την ηδονή και να αφοσιωθεί σε άλλες αναζητήσεις. Διείσδυση και λοιπές "δραστηριότητες" δεν ήταν αποδεκτές από το σύνολο (όχι ότι δεν υπήρχαν) γιατί εκλαμβάνονταν ως εκθήλυνση. Γενικά, η αχλαδιά με την σημερινή έννοια, έτρωγε κράξιμο όπως και σήμερα, αν και δεν είναι σωστό να αξιολογούμε καταστάσεις με ετεροχρονισμένα κριτήρια.

      1. avatar dionisakis

        Και για αυτό και δεν υπηρχε η λέξη ομοφυλόφιλος στην Ελλάδα, αλλά η λέξη κίναιδος. Ο άντρας ο ανύπαντρος ήταν ύποπτος κοινωνικά, ενώ αυτός που είχε ερωτική επαφή με άντρα κινούσε εναντίον του την μεγαλύτερη ντροπή, την αιδώ.

  6. avatar franklin

    Εχουν καμιά σχέση οι αρχαίοι Ελληνες με τους κομπλεξικούς χριστιανούς (αγίους) ? Φανταστείτε έναν (άγιο) να μιλά σαν τον Ιπποκράτη, τον Πλάτωνα, τον Επίκουρο ή τον Αριστοτέλη. Απλά αδύνατον !

    1. avatar Βασίλειος ο Β’

      Οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι ήταν πολύ καλοί.Οι Χριστιανοί Άγιοι είναι τέλειοι χωρίς κανένα ελάττωμα και ενωμένοι αιώνια με τον Θεό.

      1. avatar Alex

        Βασίλειε... βλασφημισες. Τέλειος είναι μόνο ο θεός, για σας τα χριστιανά.

        1. avatar Βασίλειος ο Β’

          Alex τέλειοι είναι όλοι οι Άγιοι γιατί είναι ενωμένοι εν σώματι και πνεύματι με τον μόνον αληθινό Θεό τον Ιησού Χριστό.

          1. avatar Κι η αλλη πλευρα

            Ναι φίλε μου, αλλά αυτή η ένωση (ποντα θεωρητικά) συντελείται μόνον μετά θάνατο Οπότε ξανασκέψου το τι είπες..!!

      2. avatar Θρακιωτης

        Χαχαχα υπαρχουν αγιοι δολοφονοι ανθρωπων ξυπνα.

        1. avatar Βασίλειος ο Β’

          Ο φόνος εν καιρώ πολέμου δεν είναι αμαρτία σύμφωνα με τον Άγιο Βασίλειο.Το γράφει και στο βιβλίο των θρησκευτικών στην Α Λυκείου.

          1. avatar Θρακιωτης

            Ο αγιος κωνσταντινος δολοφονησε τον γιο του και την γυναικα του και οχι εν καιρω πολεμου,ο αγιος θεοδοσιος εδωσε εντολη να σφαγουν χιλιαδες ανθρωποι στον ιπποδρομο.

          2. avatar Darth Gonzo

            Άσε τον άγιο Βασίλειο ,ο Χρήστος τη έλεγε έχει σημασία

          3. avatar franklin

            Δεν εννοεί αυτό ρε μεγάλε. Πολλοί δήθεν άγιοι ήταν κοινοί εγκληματίες και ανθέλληνες

    2. avatar losromi

      Κι όμως φίλε μου δεν τα γνωρίζουμε καλά τα πράγματα. Οι πρωτοχριστιανοί - που ήταν μαθητές και όχι πιστοί κάποιου δόγματος - ζούσαν τελείως διαφορετικά από το τσίρκο που είδαμε στο Βυζάντιο εώς τις μέρες μας. Για παράδειγμα ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος λέει:"το κάθε μέλος μας θα είναι ολόκληρος Χριστός, έτσι πάντως γνώρισες ότι είναι Χριστός και το δάχτυλο μου και η βάλανος (το πέος!)".
      Ούτε απαγορεύσεις και προγαμιαίες αηδίες υπήρχαν. Μάλιστα υπήρχε και ένα φιλί μεταξύ των χριστιανών (που τότε λέγονταν "Άγιοι" δλδ μεταμορφωμένοι, αλλαγμένοι ριζικά) το οποίο διδόταν στο στόμα. Οι δε βαφτίσεις (τύπου μύηση) γίνονταν σε ενήλικη ηλικία με απόλυτη γύμνια. Έπειτα ήλθε η υποκρισία και ο αγγλοσαξωνικός πουριτανισμός και τα μάμησε όλα...

      1. avatar Κι η αλλη πλευρα

        Απλά ενημερωτικά ότι ο Συμεών ο Ν Θεολόγος έχεσε τον 11 ο αιώνα, δλδ μέσω-βυζαντινή περίοδο.. Όχι ότι δεν συμφωνώ μαζί σου αλλά τεκμηριώσε καλύτερα τη θέση σου.. .

      2. avatar Βασίλειος ο Β’

        Εάν κοιτάξεις γυναίκα με πονηρό σκοπό ήδη εμοίχευσες με αυτήν.Ιησούς Χριστός.

        1. avatar franklin

          Καλά εσύ είσαι ανίατη περίπτωση

        2. avatar Tsouxtra

          Εάν κοιτάξεις σουβλάκια με πονηρό σκοπό, ήδη σου αρέσουν τα σουβλάκια. Τσούχτρα.

          1. avatar dionisakis

            Και δεν μ λες βρε Τσούχτα... αν σκεφτείς μ...α, είσαι ήδη μ... ς;;;;

  7. avatar ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΟΣ

    Καιρός για επιστροφή στις ρίζες...

  8. avatar greg180

    "Ο Ιπποκράτης, ο πατέρας της ιατρικής, υποστήριζε ότι η χωρίς όρια σεξουαλική επαφή μπορούσε να θεραπεύσει τη δυσεντερία."
    Η χαρά του [...]

    1. avatar Q mark

      Έλα ντε, τι "Οθωμανικό" και σαχλαμάρες.
      ΟΛΑ τα είχαν πει οι αρχαίοι ...

    2. avatar dimitris

      χαχααχαχα

  9. avatar Aνερμάτιστος

    εδω μιλαει η ιστορια...και βγαινουν τα γατακια οι αγγλοι,γερμανοι,γαλλοι κλπ να μας πουν οτι μας παραβγαινουν στο σεξ...χα.

  10. avatar Stilitis

    Στην αρχαία Αθηνα πάντως ήταν απλά: Σύζυγος --> μόνο για τεκνοποίηση, δούλα--> για τις καθημερινές ορμές, εταίρα --> για ηδονή.

    1. avatar Q mark

      Για τις καθημερινές ορμές υπήρχαν οι καθ'αυτού "πόρναι" που, ούτε λίγο ούτε πολύ, θεωρείτο ότι προσέφεραν δημόσια υπηρεσία. σχεδόν λειτούργημα.
      Στην Αθήνα που αναφέρεις, δε γνωρίζω για "επίσημο" οίκο ανοχής αλλά η Κόρινθος π.χ. ήταν πολύ γνωστή για τις πόρνες του ναού της Αφροδίτης. Πήγαινες εκεί για "dirty weekend", αρκεί να είχες και τα ανάλογα οικονομικά ("δεν πάει ο καθένας στην Κόρινθο" έλεγαν).
      Αν πας στην Έφεσο επίσης, τα 3 κύρια κτήρια στην 'κεντρική πλατεία' ας το πούμε, είναι η βιβλιοθήκη του Κέλσου, τα λουτρά και ο οίκος ανοχής.
      Η σύζυγος και η εταίρα ήταν prive, οι πόρνες όχι.

  11. avatar keenan

    υπήρξαν ομοφυλοφιλοι στην αρχαία ελλάδα?? απόκλείεται... αφού μονο η τηλεόραση μόνο μας περνάει αυτά τα """"ανώμαλα""" πρότυπα! 😉

    1. avatar Belouxiwtis

      Όσο ανόητος είναι αυτός που υποστηρίζει ότι δεν υπήρχε, άλλο τόσο ανόητος είναι όποιος προσπαθεί να πείσει ότι αυτή ήταν η κυρίαρχη σεξουαλική τάση.

      1. avatar Nikos

        Ομοφυλόφιλοι υπάρχουν και θα υπάρχουν παντού. Το θέμα είναι πώς αντιμετωπιζόταν η ομοφυλοφιλία στην αρχάια Ελλάδα συγκριτικά με σήμερα. Τότε τους λέγαν κοιναιδους. Λέξη με δύο συνθετικά .Το κοινά και το αιδώς. Προσβολή για τα κοινά. Σήμερα ομοφυλόφιλοι λέξη με δύο ένοιες που είναι γενικά θεττικές. Τότε χάναν τα πολιτικά τους δικαιώματα. Τώρα όχι μόνο ψηφίζουν αλλά γενικά οι ομοφυλόφιλοι προωθούνται. Στην τελεόραση πόσοι ομοφυλόφιλοι βγαίνουν συνεχώς? Τότε η κοινωνία ήταν κανονική. Τώρα είναι ανώμαλη. Και έρχεται η ανώμαλη κοινωνία που έχουμε και κατηγορεί την αρχαία ελληνική για ομοφυλοφυλία. Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα.

        1. avatar Πολέμιον ανθρώποις αυτοί εαυτοίς

          Νίκος: Ευτυχώς που τα λες εσύ γιατί βαριέμαι να γράφω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια. Εύγε! +1

        2. avatar dimitris

          Βεβαια και τον Πλατωνα ετσι τον ελεγαν για αυτα που εγραφε στο συμποσιο,τον Ξενοφων για τον λογο του λεω στον τυραννο Ιερωνα,για τον Ιερο Λοχο τον θηβαιων που εβαζαν τους εραστες διπλα διπλα στην μαχη(βεβαια δεν ηταν παντα ερωτικοι οι συντροφοι),για την παιδαγωγια μεσο του ερωτα,για τον μυθο του Δια με τον Γαμυνηδη για τον Αριστοφανη με τον εξισωνει με τον ετεροφυλικο ερωτα.Ειναι γελοιο καποιος να πιστευει οτι δεν υπηρχαν ομοφυλοφιλοι στην αρχαια Ελλαδα και δεν τους δεχοντουσαν πολλοι πολιτισμοι ειχαν το ιδιο(Ρωμαιοι,Οθωμανοι)σιγουρα υπηρχαν νομοι οπως λες,δεν τους αφηναν να πλησιασουν ατομα με ερωτικο σκοπο που δεν ηταν,δεν ερωτοτροπουσαν με δουλους και αλλα τετοια αλλα οχι δεν τους δεχοταν,οι ομοφυλοφιλοι αμαυρωθηκαν απο την Εκκλησια πιο πολλοι για διαφορους λογους,με τις παγανιστικες κοινωνιες δεν ειχαν προβληματα.Για τους κιναιδους οπως ειναι κανονικα ειχε βγαλει νομο ο Κλεισθενης ωστε να προσταυτευσει γενικα τους νομους της Πατριδας του και οχι προσωπικα για τους ομοφυλοφιλους.

          1. avatar Nikos

            Ο λόγος που κατηγορούν τους έλληνες για ομοφυλόφυλους είναι ένας και πολύ απλός. Θέλουν να τους μειώσουν.΄Ισχύει η παροιμία "είναι ο κανών των ανικάνων τον ικανόν να κάνουν νάνον". Εϊναι τόσο μεγάλο το έργο τους που προσπαθούν να τους βρούν κάποιο ψεγάδι. Μπορείς να βρείς όσα παραδείγματα θες ομοφυλοφυλικά στην αρχαία Ελλάδα. Οτι ήταν ντροπή για τα κοινά ενώ τώρα οι ομοφυλόφιλοι καμαρώνουν δεν αλλάζει. Οι ομοφυλόφιλοι πάντα θα υπάρχουν. Το πώς τους βλέπει η κοινωνία είναι το θέμα.

          2. avatar RK

            @Νίκος
            Άρα προτείνεις την περιθωριοποίησή τους από την κοινωνία για να είμαστε πολιτισμένοι...
            Ενδιαφέρον...

          3. avatar dimitris

            Για ποιον λογο να τους μειωσουν,αντε αυτο ηθελε να το κανει η Εκκλησια,γιατι η αρχαιοελληνικη θρησκεια ειχε πολλους οπαδους μεχρι και τον 8 αιωννα,τωρα ποιος?Τα κειμενα που αναφερω δεν ειναι ψευτικα υπαρχουν εδω και χρονια,τα πιο πολλα τα ειναι αντιγραμενα απο την αρχαιοτητα και δειχνουν οτι οι αρχαιοι δεν ειχαν προβλημα με τους ομοφυλοφιλους,αποτελουσε απλος μερος της κονωνιας....

  12. avatar fskla

    Γενικά το σεξ είναι η καλύτερη θεραπεία για τα πάντα!!!!!!!!

    1. avatar Alex

      Γι' αυτό στην Ελλάδα είναι όλοι άρρωστοι ή "άρρωστοι"...

    2. avatar Κι η αλλη πλευρα

      Έγραψες πάλι ατιμουλικο ...))

  13. avatar Alex

    Σίγουρα θα έχει μια πολύ εμπεριστατωμένη άποψη, του τύπου ότι δεν υπήρχει διείσδυση, αλλά τριβή στο έσω μέρος των μηρών κ.λπ. και αυτό μόνο στο πλαίσιο της εκπαίδευσης κ.λπ. ενώ οι οπλίτες μπλαμπλαμπλα και οι μέτοικοι μπλαμπλαμπλα, ενώ οι είλωτες που ήταν κατώτεροι έκαναν σημεία και τέρατα μπλαμπλαμπλα...

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει