Ιδιαίτερα δυναμικά άρχισαν οι προετοιμασίες για την FOOD EXPO 2019, και σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις η έκθεση θα επιβεβαιώσει για ακόμα μία χρονιά την φήμη της ως το μεγαλύτερο εμπορικό forum για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων και των ποτών στην χώρα μας αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Η ανεπανάληπτη επιτυχία που σημειώνει χρόνο με το χρόνο η FOOD EXPO και η συνεχής ανοδική της πορεία, ενισχύουν τη φήμη και την ακτινοβολία της, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στα πέρατα του κόσμου. Δίκαια πλέον η FOOD EXPO θεωρείται η μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων και Ποτών στη Ν.Α Ευρώπη, αλλά και μία από τις σημαντικότερες του είδους της διεθνώς. Με 1.350 εκθέτες, 70.000 επαγγελματίες επισκέπτες και 4.000 σημαντικούς διεθνείς αγοραστές, η FOOD EXPO 2019 έρχεται να επιβεβαιώσει την ηγετική της θέση στην ευρύτερη περιοχή και να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τον διεθνή της χαρακτήρα.

Θα ξεπεράσουν τους 1.350 οι Έλληνες και ξένοι εκθέτες

B2B_DSC00293_low2
H FOOD EXPO έχοντας αποκτήσει τεράστια εμπορική αποτελεσματικότητα, κατόρθωσε να αναδειχθεί ως το σημαντικότερο εμπορικό φόρουμ για τα Τρόφιμα και Ποτά στη Ν.Α Ευρώπη και πόλος έλξης για εκατοντάδες σημαντικές παραγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις του κλάδου. Με βάση το ενδιαφέρον που έχει ήδη εκδηλωθεί, οι εκθέτες της επόμενης FOOD EXPO 2019 αναμένεται να ξεπεράσουν τους 1.350. Από αυτούς οι 200 θα είναι ξένοι εκθέτες, τα περίπτερα των οποίων θα αναπτυχθούν σε 25 εθνικά pavilions.

4.000 διεθνείς επισκέπτες, 900 Ηosted Buyers

Η FOOD EXPO 2019 επενδύοντας το τεράστιο για τα ελληνικά δεδομένα ποσό των 700.000€ και με μία σειρά προωθητικών ενεργειών φιλοδοξεί να προσελκύσει πάνω από 4.000 διεθνείς αγοραστές από σημαντικές αγορές στόχους. Οι 900 πιο σημαντικοί από αυτούς θα ενταχθούν στο Hosted Buyer πρόγραμμα της έκθεσης, το οποίο καλύπτει πλήρως τα έξοδα μετάκλησης και φιλοξενίας τους. Οι hosted buyers αυτοί θα πραγματοποιήσουν περισσότερα από 17.500 b2b meetings με τους εκθέτες της FOOD EXPO 2019.

paliria-DSC00052

500.000 ευρώ η διαφημιστική δαπάνη

Τις 500.000 ευρώ θα ξεπεράσει το διαφημιστικό budget της έκθεσης και θα κατανεμηθεί σε όλα τα παραδοσιακά αλλά και σύγχρονα μέσα προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η επισκεψιμότητα και η εμπορική αποτελεσματικότητα της. Η FOOD EXPO 2019 ανεβάζει ακόμα ψηλότερα τον πήχη καθώς η διοργανώτρια εταιρεία επενδύει για ακόμα μία χρονιά τεράστια για τα ελληνικά δεδομένα ποσά για την προβολή και προώθηση της έκθεσης όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε μέσα του εξωτερικού στοχεύοντας να εδραιώσει ακόμη περισσότερο το brand της έκθεσης και να κατοχυρώσει την φήμη της ως μία από τις σημαντικότερες του είδους της διεθνώς.

Μαζί και η έκθεση OENOTELIA 2019

espana-IMG_3504
H OENOTELIA αποτελεί αναμφίβολα τη μοναδική αμιγώς επαγγελματική έκθεση οίνων και αποσταγμάτων που διοργανώνεται στην Ελλάδα. Επικεντρωμένη όχι μόνο στην ελληνική b2b αγορά, αλλά και στις σημαντικές ξένες αγορές-στόχους για το ελληνικό κρασί, η OENOTELIA αναδεικνύεται ως το σημαντικότερο οινικό trade show στη χώρα μας. Με τη στήριξη όλων των θεσμικών φορέων και με μεγάλη στοχευμένη διαφημιστική προβολή, η ΟΕΝΟΤΕLIA 2019 θα αποτελέσει  το κορυφαίο εμπορικό γεγονός για το κρασί στη χώρα μας και πόλο έλξης για δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες από την Οργανωμένη Λιανική, τα Ξενοδοχεία και τη Μαζική Εστίαση.

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.