Πολίτης απευθύνθηκε στην Καθημερινότητα για να… σώσει το σπίτι του από κατολίσθηση

Με ποιον τρόπο έδρασε η δημόσια υπηρεσία


ΕΛΛΑΔΑ
12:51
20/04/2018
Πολίτης απευθύνθηκε στην Καθημερινότητα για να… σώσει το σπίτι του από κατολίσθηση
3
loading

Ένα ιδιαίτερα αξιόπιστο εργαλείο παροχής πληροφοριών που αφορά τις πολυπλόκαμες δημόσιες υπηρεσίες έχουν βρει εδώ και περίπου ένα χρόνο οι πολίτες. Πρόκειται για την επονομαζόμενη ηλεκτρονική πλατφόρμα της «Καθημερινότητας», την οποία μπορεί να αναζητήσει ο ενδιαφερόμενος στο Διαδίκτυο, πληκτρολογώντας απλώς και μόνο τη διεύθυνση www.kathimerinotita.gov.gr. Για όσους τυχόν δεν το γνωρίζουν, αποτελεί μια πρωτότυπη όσον αφορά τα ελληνικά δεδομένα υπηρεσία, που έχει ως κύριο στόχο να αποτελέσει τη γέφυρα μεταξύ των πολιτών και των δημοσίων φορέων, λύνοντας προβλήματα και ξεπερνώντας πολλές φορές αδυναμίες δεκαετιών.

Μόλις πριν από μερικές ημέρες, στην «Καθημερινότητα» εστάλη για παράδειγμα επιστολή από τον κάτοικο ενός μικρού χωριού της Ακαρύνθου Αιτωλοακαρνανίας, ο οποίος απελπισμένος ανέφερε στο κείμενό του ότι έχει υποστεί μεγάλη ζημιά η οικία και το κτήμα του γενικότερα από κατολίσθηση στην περιοχή.

«Συν τοις άλλοις, πάνω από το σπίτι μας υπάρχει και ένας αγροτικός δρόμος που βοήθησε να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο το πρόβλημα, φέρνοντας μπάζα έξω από την πόρτα μας. Θα ήθελα να μάθω πρώτον, ποια δημόσια υπηρεσία έχει κάποια ευθύνη να με ενημερώσει για το τι πρέπει να κάνουμε από ‘δω και μπρος για να μην γκρεμιστεί το σπίτι μας, το οποίο είναι νόμιμα χτισμένο. Έχω τρέξει παντού και δεν βρίσκω άκρη. Και δεύτερον, εάν υπάρχει περίπτωση να πάρουμε την ελάχιστη αποζημίωση από το κράτους» σημείωνε.

Φθάνοντας το αίτημα στην Ομάδα της Καθημερινότητας, υπήρξε άμεση κινητοποίηση για την αναζήτηση των αρμοδίων φορέων επί τούτου. Κατόπιν επικοινωνίας που υπήρξε από τους υπαλλήλους που ανέλαβαν την υπόθεση, με τη Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (ΔΑΕΦΚ), γνωστοποιήθηκε στον πολίτη ότι θα πρέπει να απευθυνθεί στο Τμήμα Συντονισμού Σχεδιασμού και Μελετών της ΔΑΕΦΚ. Η ενημέρωση του ενδιαφερόμενου έγινε τηλεφωνικά και ήδη όπως μας είπαν, έχουν ξεκινήσει τις διαδικασίες προκειμένου να λυθεί το ζήτημά του.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

3
σχόλια
  1. avatar Stelios s

    Παραμύθια της χαλιμάς και τα σερβίρουν σε όσους δεν ξέρουν. Σε δική μου υπόθεση, αναγνωρίζει μεν το στέλεχος της "Καθημερινότητας", στο οποίο ανέθεσαν την εξέταση του θέματος, ότι έχω απόλυτο δίκιο, σύμφωνα με τα στοιχεία που τους κατέθεσα, ότι οι δημόσιες υπηρεσίες που εμπλέκονται στην υπόθεση παρανομούν ασύστολα, αλλά ...δυστυχώς... δεν μπορούν να κάνουν τίποτα !!!!!!
    Τα στοιχεία της υπόθεσης καθώς και τα δικά μου διαθέσιμα (δεν νομίζω να ενδιαφερθεί κανείς από την "Καθημερινότητα")

  2. avatar Ναι είναι καταπληκτική για τα Ελληνικά Δεδομένα

    Έχω παιδί με αυτισμό και εχω απευθυνθεί αρκετές φορές, η κινητοποίηση είναι άμεση. Συγχαρητήρια! Μακάρι να βλέπουμε πολλά τέτοια "άνθη" στην Ελλάδα μας!

  3. avatar ELDI

    ΑΠΙΘΑΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
    Μου έλυσε πρόβλημα μου με εφορία στο Αιγάλεω και τροχαία που δε έβγαζα άκρη με τίποτα.
    Δύο "ευσυνείδητοι" δημόσιοι υπάλληλοι έβγαζαν τα κόμπλεξ τους εις βάρος του πολίτη.
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει