Τη διαδικασία για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας με κατάθεση φακέλου από τους επιβάτες και αποστολής της ηλεκτρονικής κάρτας στη διεύθυνση επιλογής τους, περιγράφει αναλυτικά ο ΟΑΣΑ.

Όπως αναφέρεται, στόχος είναι η ταχύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και η εξάλειψη του χρόνου αναμονής στα εκδοτήρια προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών.

Η διαδικασία αφορά όλους τους κατόχους μηνιαίων καρτών κανονικής τιμής, καθώς και τους επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών, που διαθέτουν μηνιαία κάρτα εντός του 2017.

Αναλυτικά η νέα διαδικασία είναι η εξής:

ΒΗΜΑ 1. Προετοιμασία φάκελου μεγέθους Α4 με τα ακόλουθα στοιχεία

  • Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017).
  • Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ.
  • Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας.
  • Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr.

ΒΗΜΑ 2. Αναγραφή στοιχείων επί του φακέλου

Αναγράφονται επί του φακέλου τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Όνομα, Επώνυμο, Διεύθυνση, όπου θα αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ).

ΒΗΜΑ 3. Ο φάκελος παραδίδεται ανοικτός, σε οποιοδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 του ΜΕΤΡΟ, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας

  • Παράδοση του ανοικτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς του Μετρό, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση).
  • Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία.

ΒΗΜΑ 4. Αποστολή του φακέλου στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών

  • Ο φάκελος με την προσωποποιημένη κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία αποστέλλονται ταχυδρομικά στη διεύθυνση που αναγράφηκε στον φάκελο.

ΒΗΜΑ 5. Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου

  • Η προσωποποιημένη κάρτα δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο. Οι επιβάτες πηγαίνουν σε οποιοδήποτε «Αυτόματο Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών» (ΑΜΕΚ) των γραμμών 1,2 και 3 & στις στάσεις του ΤΡΑΜ της ΣΤΑΣΥ ή στα εκδοτήρια της ΟΣΥ ή και στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr και φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα με όποιο προϊόν επιθυμούν.