Η επιτυχία της εφαρμογής οφείλεται στα βασικά χαρακτηριστικά της, δηλαδή στο ότι είναι απλή, προσβάσιμη και εύκολη στη χρήση, ενώ ταυτόχρονα αποπνέει εμπιστοσύνη στο χρήστη. Η αμεσότητα, που προσφέρει – καθώς συνδέεται απευθείας με τον αριθμό του τηλεφώνου, και όχι με κάποιο λογαριασμό του χρήστη στα social media – είναι και αυτό, που την κάνει τόσο ελκυστική. Απλή, ασφαλής και γρήγορη είναι οι λέξεις κλειδιά, που χαρακτηρίζουν αυτήν την εφαρμογή, και που ως εκ τούτου, την καθιστούν και επιτυχημένη. Το ερώτημα είναι, όμως, πως μπορούν να την χρησιμοποιήσουν οι ξενοδόχοι; Σίγουρα τα email παρέχουν μία καλή επαφή ανάμεσα στο ξενοδοχείο και τον πελάτη, πριν – κατά τη διάρκεια – και μετά την διαμονή του, όμως δεν έχουν τον ίδιο βαθμό αμεσότητας με την εφαρμογή. Με τη σύγχρονη γενιά ταξιδιωτών να χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο το κινητό της, είναι κατανοητό, γιατί ένα εργαλείο marketing – αποκλειστικά για κινητά τηλέφωνα – μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματικό, από ένα αντίστοιχο για υπολογιστές. Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr