Γάλλος τουρίστας νοίκιασε αυτοκίνητο για το διάστημα από 2 έως 6 Ιουνίου 2016, από εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων στην Αθήνα.

Στις 3 Ιουνίου 2016 ο καταναλωτής προκάλεσε βλάβες στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, χτυπώντας το σε μια πέτρα στο οδόστρωμα (έσπασε το ψυγείο, το κάρτερ και κάποια άλλα εξαρτήματα).

Η εταιρία παρέλαβε το αυτοκίνητο και του έδωσε όχημα αντικατάστασης για το διάστημα της ενοικίασης. Επισημαίνεται ότι στη σύμβαση ενοικίασης δεν είχε προβλεφθεί ασφαλιστική κάλυψη. Μετά την επιστροφή του στη Γαλλία, ο καταναλωτής ανακάλυψε ότι είχε χρεωθεί η πιστωτική του κάρτα με το ποσό των 1.286 ευρώ, για την αποκατάσταση της ζημίας του αυτοκινήτου.

Ο καταναλωτής, όπως αναφέρεται στην ηλεκτρονική σελίδα του Συνηγόρου του Καταναλωτή, θεωρώντας το ποσό υπερβολικό, προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, ζητώντας διαμεσολάβηση. Ύστερα από επικοινωνία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας με την εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων και έλεγχο των τιμολογίων και των αποδείξεων, πιστώθηκε από την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων στον Γάλλο καταναλωτή το ποσό των 591 ευρώ, ποσό το οποίο δεν μπορούσε να αιτιολογηθεί από τα παραστατικά του συνεργείου που αποκατέστησε τις βλάβες.

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας θα διαβιβάσει τα σχετικά έγγραφα στις αρμόδιες υπηρεσίες του δημοσίου για περαιτέρω διερεύνηση.