Απειλές Ρωμανού για «Μαύρο Δεκέμβρη»

Το κείμενό του συνυπογράφει ο συγκρατούμενός του Παναγιώτης Αργυρός


ΕΛΛΑΔΑ
21:01
12/11/2015
Απειλές Ρωμανού για «Μαύρο Δεκέμβρη»
121
loading

Με ένα μακροσκελές κείμενο σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου οι κρατούμενοι στις φυλακές Κορυδαλλού Νίκος Ρωμανός και Παναγιώτης Αργυρού, κάνουν λόγο για «Μαύρο Δεκέμβρη».

Αναλυτικά το κείμενο

-Ελληνικές φυλακές- Για μια νέα θέση μάχης της αναρχικής εξέγερσης – Για έναν Μαύρο Δεκέμβρη

Μισώ το άτομο που γονατίζει κάτω από το βάρος μιας άγνωστης δύναμης ενός τυχαίου Χ, ενός θεού. Μισώ όλους εκείνους που, υποκύπτουν από φόβο, από παραίτηση, και που ένα μέρος της ανθρώπινης ισχύος τους, ο τρόμος και η ηλίθια αδράνεια που τους χαρακτηρίζει δεν τσακίζει μόνο τους ίδιους, αλλά μαζί κι εμένα και τους ανθρώπους που αγαπώ. Μισώ, ναι, τους μισώ, γιατί το αισθάνομαι, εγώ δεν γονατίζω μπροστά στα γαλόνια του αξιωματικού, μπροστά στη λουρίδα του δήμαρχου, μπροστά στο χρυσάφι του κεφαλαίου, μπροστά σ’ όλες τις ηθικές και τις θρησκείες. Εδώ και πολύ καιρό ξέρω ότι όλα αυτά δεν είναι παρά μια αβεβαιότητα που θρυμματίζεται σαν το γυαλί.

Albert Zozef (Libertad)

Υπάρχουν στιγμές μέσα στην ιστορία που η τυχαιότητα μερικών γεγονότων μπορεί να προκαλέσει δυναμικές μεταβλητές, ικανές να παραλύσουν, σχεδόν εξολοκλήρου, τον κοινωνικό χωροχρόνο.

Ήταν Σάββατο βράδυ, στις 6/12/2008, όταν, μέσα σε λίγες στιγμές, διαδραματίστηκε η κορύφωση μιας σύγκρουσης ανάμεσα σε δύο κόσμους. Από τη μία, η νεανική, ενθουσιώδης, αυθόρμητη και ορμητική εξεγερτική βία και, από την άλλη, ο επίσημος κρατικός θεσμικός φορέας που, νομιμοποιημένα, διεκδικεί το μονοπώλιο της βίας, μέσω της καταστολής.

Όχι, δεν επρόκειτο για ένα αθώο παιδί και έναν παρανοϊκό μπάτσο, που βρέθηκαν σε λάθος μέρος τη λάθος στιγμή, αλλά για έναν εξεγερμένο νεαρό σύντροφο, που επιτέθηκε σε ένα περιπολικό, σε μια περιοχή όπου οι συγκρούσεις με τις δυνάμεις καταστολής ήταν συχνές, και για έναν μπάτσο που περιπολούσε στην ίδια περιοχή και, από μια προσωπική του αντίληψη για την τιμή και την υπόληψη της αστυνομίας, αποφάσισε να αντιμετωπίσει τους ταραξίες μόνος του. Ήταν μια σύγκρουση μεταξύ δύο αντίρροπων δυνάμεων: από τη μία η Εξέγερση κι από την άλλη η Εξουσία, και οι βασικοί πρωταγωνιστές της σύγκρουσης αυτής εκπροσωπούσαν ο καθένας τη δική του πλευρά.

Η δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου από τον μπάτσο Επαμεινώνδα Κορκονέα και οι μεγάλες ταραχές που ακολούθησαν, προκάλεσαν ένα ισχυρό κοινωνικό ηλεκτροσόκ πολλών βαθμών, καθώς θρυμματίστηκε η εικόνα της “κοινωνικής ειρήνης” και έγινε ορατή η ύπαρξη αυτών των δύο αλληλοσυγκρουόμενων κόσμων, με τον πλέον έκδηλο τρόπο, προκαλώντας καταστάσεις απ’ τις οποίες δεν υπήρχε εύκολη επιστροφή, χωρίς τουλάχιστον να δημιουργηθούν και να εκδηλωθούν γεγονότα, τη δυναμική των οποίων κανείς δε θα μπορούσε πλέον να υποκριθεί ότι δεν αντιλήφθηκε, ότι δεν είδε, ότι δεν άκουσε, ότι δεν έλαβε υπόψη του.

Η εξέγερση του 2008 συγκλόνισε μια κοινωνία που απολάμβανε ακόμα, στην πλειονότητά της, την καταναλωτική της ευδαιμονία και τον πολιτισμό του δυτικού lifestyle και που αγνοούσε τις δυσβάστακτες επιπτώσεις της επερχόμενης οικονομικής κρίσης. Προκάλεσε αμηχανία, μούδιασμα και αντιληψιακή παράλυση, καθώς η πλειοψηφία του κοινωνικού σώματος αδυνατούσε να αντιληφθεί από πού ξεφύτρωσαν τόσες χιλιάδες ταραχοποιοί, που δημιουργούσαν τέτοιας έντασης επεισόδια.

Στον απόηχο της εξέγερσης, μια σειρά διανοούμενων, πολιτικών αναλυτών, καθηγητών, κοινωνιολόγων, ψυχολόγων, εγκληματολόγων, ακόμα και καλλιτεχνών, εκμεταλλευόμενοι ο καθένας το δικό του επαγγελματικό κύρος και αναγνωρισιμότητα, προσήλθαν στο δημόσιο διάλογο προκειμένου, όχι μόνο να ερμηνεύσουν το Δεκέμβρη του ’08, αλλά και να τον απονοηματοδοτήσουν, συκοφαντώντας τον και καταδικάζοντας συλλήβδην τη βία, απ’ όπου κι αν προέρχεται, κάνοντας σαφές ποιος είναι ο κοινωνικός τους ρόλος.

Υπάρχουν πολλά ακόμα να ειπωθούν για το Δεκέμβρη του ’08 και της εξεγερτικής κληρονομιάς του, όπως αυτή εκδηλώθηκε απ’ τις δεκάδες ομάδες άμεσης δράσης, που πολλαπλασιάστηκαν εκρηκτικά σε όλη τη χώρα, δημιουργώντας ένα μέτωπο εσωτερικής απειλής. Μια περίοδος όπου η αναρχική άμεση δράση υπονόμευε, σχεδόν καθημερινά, την κοινωνική ομαλότητα. Όμως, αυτό που θέλουμε κυρίως είναι να θυμηθούμε…

Να θυμηθούμε τι ήταν ο Δεκέμβρης του ’08 και πώς η αναρχία συνέβαλλε, έχοντας πρωταγωνιστικό ρόλο, στην εκδήλωση δυναμικών καταστάσεων που απέκτησαν απήχηση στο διεθνές αναρχικό κίνημα.

Να θυμηθούμε την εποχή που η αναρχία ξεπέρασε το φόβο της σύλληψης, της αιχμαλωσίας και της βίαιης καταστολής και γι’ αυτό απέκτησε μια τρομακτική αυτοπεποίθηση, προχωρώντας σε δράσεις και κινήσεις που, έως τότε, φαίνονταν αδύνατες· μια αυτοπεποίθηση η οποία εκδηλώθηκε σε όλο το εύρος της αναρχικής πολύμορφης δράσης, από τις απλές δημόσιες παρεμβάσεις έως τις καταλήψεις κάθε είδους, κι από τις αυθόρμητες συγκρουσιακές πρακτικές έως τις πιο οργανωμένες επιθετικές ενέργειες.

Θέλουμε να θυμηθούμε το νεαρό μας σύντροφο, που ήταν ένοχος για τον αυθορμητισμό του, κάτι που πλήρωσε με τη ζωή του. Ίσως να ήμασταν εμείς στη θέση του, κάτω από άλλες συνθήκες, καθώς ο ίδιος εξεγερτικός ενθουσιασμός μάς διακατέχει από τότε, και καλό είναι να θυμούνται ΟΛΟΙ τις καταβολές τους και όχι να τις ξορκίζουν.

Θέλουμε να θυμηθούμε την ομορφιά του να παραλύει ο κοινωνικός χωροχρόνος, μέσα από μικρότερα ή μεγαλύτερα κοινωνικά βραχυκυκλώματα.

Θέλουμε να θυμηθούμε πόσο επικίνδυνη γίνεται η αναρχία όταν θέλει…

Θέλουμε να ξαναζήσουμε τις μέρες που «ο θάνατος δε θα ’χει πια εξουσία και γυμνοί οι νεκροί θα γίνουν ένα με τον άνθρωπο του ανέμου και του δυτικού φεγγαριού και θα ορμούν στον ήλιο ωσότου ο ήλιος να καταλυθεί»

(παραφρασμένοι στίχοι από ποίημα του Dylan Thomas).

«Έτσι μαθαίνουμε την πραότητα.

Πόσες φορές έκατσαν άνθρωποι μόνοι στο σπίτι,

περιμένοντας τους συντρόφους να επιστρέψουν;

Η μάχη είναι προγραμματισμένη.

Το κάθε λεπτό έχει μετρηθεί.

Η κάθε μια ξέρει τι έχει να κάνει.

Τα πάντα έχουν προσεχθεί.

Απόψε, πόσοι αντάρτες δίνουν μάχες;

Απόψε, λέει στο ράδιο πως η αστυνομία προσπαθεί να απομακρύνει

εκατοντάδες διαδηλωτές απ’ τους δρόμους.

Πέτρες εκτοξεύονται,

μπορείς να ακούσεις τα συνθήματα, τα σπασμένα γυαλιά,

τις σειρήνες πίσω από τις παπαρολογίες του ρεπόρτερ.

Έντεκα η ώρα.

Δεν έχει γίνει ακόμα.

Πόσα έχουν γίνει πριν από μας;

Η γραμμή επεκτείνεται προς τα πίσω, μέσα στην Ιστορία.

Πόσα ακόμα απομένει να κάνουμε;»

Φυλή του Περήφανου Αετού, Weather Underground

Ξεκινώντας με μια απλή διαπίστωση, ότι υπάρχει επιτακτική ανάγκη να χαραχτεί μια στρατηγική με πυρήνα την πολύμορφη αναρχική δράση, η οποία θα συγκρουστεί μετωπικά με την εξουσία, έχουμε την πεποίθηση ότι η συνεισφορά μιας ακόμα θεωρητικής πρότασης γύρω από την αναρχική οργάνωση, από τη στιγμή που θα έμενε στα στενά πλαίσια της ιδεολογικής ακαμψίας, δε θα ήταν γόνιμη. Αν δεν αποπειραθούμε να εκτονώσουμε τις καθημερινές αντιφάσεις μας μέσα από πράξεις που θα συμπληρώνουν την ολότητα του απελευθερωτικού αγώνα, είμαστε καταδικασμένοι να πνιγούμε στην πλημμύρα της εσωστρέφειας που κατακλύζει τους αναρχικούς κύκλους.

Πιστεύουμε ότι για να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε μια στρατηγική, στους άξονες της οποίας θα τέμνονται οι ομάδες συγγένειας, ο πολύμορφος αγώνας και η συνεχής αναρχική εξέγερση, πρέπει να δοκιμάσουμε στην πράξη τις αντοχές μας, τη δυναμική μας, τις δυνατότητές μας και τα όριά μας. Με αυτόν τον τρόπο, θα είμαστε σε θέση να καταθέσουμε τα σκεπτικά μας, πατώντας πάνω σε πραγματικές εμπειρίες αγώνα και όχι σε θεωρητικές ακροβασίες.

Ζούμε την αρχή του τέλους για τον κόσμο, με τον τρόπο που τον γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Η προσπάθεια ειρηνικής διευθέτησης των κοινωνικών συγκρούσεων από πλευράς του κράτους, αποτελεί ένα μακρινό παρελθόν, όπως εκείνο της οικονομικής ευημερίας· τα μοντέλα της κρατικής παρεμβατικότητας στην οικονομία πετιούνται στον κάδο των αχρήστων – αφού πλέον η κυριαρχία των πολυεθνικών και η δυνατότητα του κεφαλαίου να ξεπερνάει τα εθνικά σύνορα χωρίς περιορισμούς, θεσμοθετείται από τα κυρίαρχα κέντρα εξουσίας, η ιστορική αφήγηση των εθνών-κρατών που εξυπηρέτησε για αρκετές δεκαετίες την καπιταλιστική ανάπτυξη, μέσω των εθνικών οικονομιών, καταρρέει, ο τεχνολογικός εκφασισμός δημιουργεί άπειρες δυνατότητες διαχείρισης των ανθρώπινων συναισθημάτων, η διαρκώς αυξανόμενη συνθετότητα της κοινωνικής διάρθρωσης αποσταθεροποιεί τους κοινωνικούς αυτοματισμούς και στρατιωτικοποιεί την κοινωνική ζωή μέσα στις μητροπόλεις, οι μηχανές ψηφιοποίησης της ζωής απονευρώνουν τη σύνθετη κριτική λειτουργία της σκέψης των ανθρώπινων όντων και δημιουργούν νεκροταφεία συνειδήσεων, οι εικόνες ανθρώπινης φρίκης αφομοιώνονται στην κοινωνική συνείδηση και παύουν να δημιουργούν συναισθήματα, πέρα από την αίσθηση του σοκ.

Βρισκόμαστε στη διαδικασία της ποιοτικής αναβάθμισης του “πολιτισμένου πολέμου”, όπου η ευτυχία του ενός συνυπάρχει με το μαρτύριο του άλλου· σ’ αυτό το νέο περιβάλλον εμφανίζεται το είδος των σύγχρονων ανθρώπων, γενετικά κατάλληλων για να αποδεχτούν, σαν αυτονόητο, έναν άρρωστο τρόπο ζωής, μέσα σε έναν εκφυλισμένο κόσμο, από τον οποίο όλη η αγριότητα της φύσης έχει εξαφανισθεί από την αστική ανάπλαση και την επεκτατική διάθεση των τεχνητών συνθηκών του πολιτισμού. Ζούμε ανάμεσα σε εργοστασιακά τρωκτικά που ζουν με ελεγχόμενη δίαιτα, σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον και μετατρέπονται σε κοινωνικά πρότυπα, τα οποία πρέπει να ακολουθήσουμε για να επιβιώσουμε.

Σ’ αυτό το περιβάλλον, η αναρχία αποκτά μια στρατηγική δυνατότητα να βάλει φωτιά σε όλες τις μορφές πολιτικής εκπροσώπησης και να αποτελέσει ένα μέτωπο ανοιχτού ανορθόδοξου πολέμου με την κυριαρχία, το οποίο θα μετατρέψει σε πλεονέκτημα τη διαφορετικότητα και τον πλουραλισμό θεωρήσεων εντός της αναρχικής κοινότητας και θα συσπειρώνει, στα κέντρα αγώνα που δημιουργούνται, τους καταπιεσμένους που αποφασίζουν να σπάσουν τις αλυσίδες της υποταγής τους. Μερικές φορές, οι πιο σημαντικές διαπιστώσεις λέγονται με τον πιο απλό τρόπο. Θέλουμε να δούμε τον κόσμο της εξουσίας να καταστρέφεται από τα οπλισμένα χέρια εξεγερμένων ανδρών και γυναικών. Ξεπερνάμε, λοιπόν, τα θεωρητικά σχήματα, επαναφέρουμε το βάρος της κουβέντας στο σημείο μηδέν, στο σημείο όπου η πέτρα φεύγει από το χέρι μας για να καταλήξει στο κεφάλι ενός μπάτσου, στο σημείο που αποφασίζουμε να σπάσουμε τα δεσμά της αιχμαλωσίας, στο σημείο που οι ανατρεπτικές διαθέσεις εκδηλώνονται μαχητικά στους δρόμους, στο σημείο που συναντιούνται οι δείκτες ενός ωρολογιακού μηχανισμού που θέλει να ανατινάξει τη δολοφονική ομίχλη της έννομης τάξης.

Αντιστρέφοντας την προκαθορισμένη ροή διαλόγου, δε συζητάμε προκαταβολικά για τον τρόπο με τον οποίο θα δράσουμε, αλλά προτείνουμε το συντονισμό της αναρχικής δράσης και την άτυπη δικτύωση των αναρχικών εγχειρημάτων, μέσα από τη ζωογόνο δύναμη της πολύμορφης δράσης· έτσι, θα μπορέσουμε να εντοπίσουμε τα λάθη και τις αδυναμίες μας και, ταυτόχρονα, να σφυγμομετρήσουμε τις δυνατότητές μας, ώστε να προβούμε σε έναν κριτικό απολογισμό, ο οποίος θα αποτελέσει τα θεμέλια της στρατηγικής μας, που θα προκρίνει τη μετωπική αναρχική δράση, κόντρα σε κάθε εξουσία.

Η πρότασή μας να θέσουμε σε ισχύ το στοίχημα της συγκρότησης ενός πολύμορφου εξεγερτικού αναρχικού μετώπου είναι απλή· μια εκστρατεία δράσης με το όνομα «Μαύρος Δεκέμβρης», η οποία θα αποτελέσει τον πυροκροτητή για την επανεκκίνηση της αναρχικής εξέγερσης, μέσα και έξω από τις φυλακές.

Ένας μήνας συντονισμένων δράσεων, με σκοπό να γνωριστούμε μεταξύ μας, να κατέβουμε στο δρόμο για να σπάσουμε τις βιτρίνες των πολυκαταστημάτων, να καταλάβουμε σχολεία, πανεπιστήμια και δημαρχεία, να μοιράσουμε κείμενα που θα διαδίδουν το μήνυμα της ανταρσίας, να βάλουμε εμπρηστικούς μηχανισμούς σε φασίστες και αφεντικά, να κρεμάσουμε πανό σε αερογέφυρες και κεντρικές λεωφόρους, να πλημμυρίσουμε τις πόλεις με αφίσες και τρικάκια, να ανατινάξουμε σπίτια πολιτικών, να πετάξουμε μολότοφ στους μπάτσους, να γεμίσουμε τους τοίχους με συνθήματα, να σαμποτάρουμε την ομαλή ροή εμπορευμάτων μέσα στα Χριστούγεννα, να λεηλατήσουμε τις βιτρίνες της αφθονίας, να πραγματοποιήσουμε δημόσιες εκδηλώσεις και να ανταλλάξουμε εμπειρίες και σκεπτικά γύρω από διάφορες θεματικές αγώνα.

Να συναντηθούμε στα στενά της πόλης και να ζωγραφίσουμε με στάχτες πάνω στα άσχημα κτήρια των τραπεζών, των αστυνομικών τμημάτων, των πολυεθνικών, των στρατοπέδων, των τηλεοπτικών στούντιο, των δικαστηρίων, των εκκλησιών, των φιλανθρωπικών ομίλων.

Να απορρυθμίσουμε με χίλιους τρόπους τη θανάσιμη κοινωνική ομαλότητα των ψυχοφαρμάκων, της οικονομικής ασφυξίας, της μιζέριας, της εξαθλίωσης, της κατάθλιψης, ρυθμίζοντας την ύπαρξή μας στους ρυθμούς της αναρχικής εξέγερσης, εκεί που η ζωή αποκτάει νόημα· στην αδιάκοπη μάχη εναντίον της κυριαρχίας και των εκπροσώπων της. Να βάλουμε φωτιά στην εύθραυστη κοινωνική συνοχή και να βγούμε στους δρόμους, στραγγαλίζοντας πρώτοι το τέρας της οικονομίας, πριν μας εξοντώσει μέσα από τους γραφειοκρατικούς μηχανισμούς του και τους κουστουμαρισμένους δολοφόνους του, που στελεχώνουν τα κέντρα διοίκησης του οικονομικού πολέμου.

Ο Μαύρος Δεκέμβρης δεν επιδιώκει να γίνει απλά και μόνο μια ημερομηνία ταραχών· αντίθετα, αυτό που θέλουμε είναι να δημιουργηθεί, μέσω της πολύμορφης και πολυεπίπεδης αναρχικής δράσης, μια άτυπη πλατφόρμα συντονισμού, στη βάση της οποίας θα συσπειρωθεί η ανατρεπτική ώθηση. Μια αρχική απόπειρα άτυπου συντονισμού της αναρχίας, πέρα από τα προκαθορισμένα πλαίσια, η οποία φιλοδοξεί να αξιοποιήσει τη συγκεκριμένη εμπειρία αγώνα, ώστε να θέσει σε κίνηση ανατρεπτικές προτάσεις και στρατηγικές αγώνα.

Η πρότασή μας αυτή συνδέεται ταυτόχρονα και με αντίστοιχες παρακαταθήκες αγώνα πέρα από τα γεωγραφικά μας σύνορα· πριν λίγους μήνες, στο Μεξικό, μια ομάδα συντρόφων επιτέθηκε με εκρηκτικό μηχανισμό στο εθνικό εκλογικό ινστιτούτο και κάλεσε σε μια πολύμορφη και δυναμική αντιεκλογική εκστρατεία για έναν Μαύρο Ιούνιο, η οποία πλαισιώθηκε από ένα σημαντικό τμήμα του αναρχικού κινήματος. Εκλογικά κέντρα και υπουργεία παραδόθηκαν στις φλόγες, συγκρούσεις με τους μπάτσους εξαπλώθηκαν στους δρόμους των πόλεων, στήθηκαν μικροφωνικές και μοιράστηκαν κείμενα αναρχικής προπαγάνδας ενάντια στις εκλογές. Ένα μωσαϊκό πολύμορφης δράσης, με διαφορετικές πολιτικές αναφορές και αφετηρίες, το οποίο αποτέλεσε την απάντηση της αναρχίας στο εκλογικό τσίρκο της δημοκρατίας, με εργαλεία τις αρχές της οριζοντιότητας, του άτυπου συντονισμού και της συνεχούς εξέγερσης· τέτοιες εμπειρίες αγώνα, όπου η συλλογική φαντασία και η αποφασιστικότητα δημιουργούν απελευθερωτικές εστίες πολέμου στη νέα τάξη πραγμάτων, καθιστούν σαφή την προοπτική της έμπρακτης κατάργησης του γνωστού ψευδοδιπόλου μεταξύ νόμιμου και παράνομου και, ταυτόχρονα, επικαιροποιούν τα αναρχικά προτάγματα, μέσα από τις φωτιές της εξέγερσης.

Το στοίχημα της ανατροπής παραμένει ανοιχτό· η τύχη αυτής της πρότασης βρίσκεται στα χέρια των συντρόφων και των συντροφισσών, από όλο το φάσμα του αγώνα, που θα επιλέξουν αν αξίζει να τεθεί σε κίνηση.

«Την πρώτη νύχτα μέσα στο κελί οι σκέψεις από την ελεύθερη ζωή του ταξίδευαν με ιλιγγιώδη ταχύτητα στους νευρώνες του εγκεφάλου του. Ήξερε πως η αιχμαλωσία είναι η λογική συνέπεια της αντιπαράθεσης με έναν εχθρό που κατέχει την υπεροπλία σε όλα τα επίπεδα.

Για όσους σαμπόταραν τις ράγες στη διαδρομή από το τρενάκι του τρόμου μιας κοινωνικής πραγματικότητας που εξοντώνει με κάθε πιθανό τρόπο όσους την αμφισβητούν, τα κάγκελα της φυλακής θα είναι μια πραγματικότητα χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι θα γίνει αποδεκτή χωρίς μάχη.

Με αυτές τις σκέψεις μέσα στο κεφάλι του έκλεισε τα μάτια και ονειρεύτηκε όχι αυτά που θα ήθελε να ζήσει έξω από τα τείχη αλλά τον μακροχρόνιο εφιάλτη της αδράνειας, της αναμονής, της αλλοίωσης των ενστίκτων.

Το επόμενο πρωί αντικρίζοντας για πρώτη φορά τη μονοτονία μιας αιχμάλωτης επαναλαμβανόμενης καθημερινότητας είχε ήδη βαρεθεί να κάνει υπομονή, την είχε δει να ταξιδεύει άσκοπα μέσα στους λαβύρινθους της ανοχής στα πρώτα δείγματα μιας συγκαλυμμένης δειλίας. Κλείδωσε το μίσος του στη βαλίτσα των ανέπαφων συναισθημάτων δίπλα στην αγάπη του για την ελευθερία και έδωσε το κλειδί σε ένα σύντροφο για να το αφήσει δίπλα στους τάφους των δολοφονημένων συντρόφων που έπεσαν μαχόμενοι τον εχθρό.

Τα χρόνια περάσαν και το μόνο που κατάφερε η φυλακή ήταν να τον γεμίσει οργή, να τον κάνει ανυπόμονο για το μετά, να αναζητήσει τρόπους για την πρακτική εφαρμογή του αναρχικού πολέμου· είχε αντιληφθεί πως η μόνη εφικτή συμμαχία είναι αυτή με τον κόσμο των πιθανοτήτων.

Πιθανοτήτων λίγων για να πείσει την πλειοψηφία των ανθρώπων αυτής της κοινωνίας ότι η επιλογή του δεν αποτελεί κάτι μεταξύ τρέλας και αδιέξοδου αλλά αρκετών ώστε να αξίζει να ποντάρεις πάνω τους για τη μεγάλη ιδέα της καταστροφής. Της μεγάλης ιδέας για μια μετωπική σύγκρουση με τον κόσμο των σκιών και τους υποτακτικούς του. Η πόρτα της φυλακής ανοίγει και τώρα ξέρει τι πρέπει να κάνει, να διατηρήσει τη μνήμη ζωντανή, να μην αφήσει χώρο στη λήθη, να μην ξεχάσει τους συντρόφους που μείναν πίσω, να ξαναπιάσει το νήμα της εξέγερσης από εκεί που είχε διακοπεί, να χύσει το δηλητήριο της ανυποταξίας στα δίκτυα αναπαραγωγής της καπιταλιστικής κοινωνίας.

Για τη διαρκή αναρχική εξέγερση!

Καμία ανακωχή με την εξουσία και τις μαριονέτες της!»

Για έναν Μαύρο Δεκέμβρη!

Για την αναρχική αντεπίθεση στον κόσμο της εξουσίας!

Υ.Γ. Στις 11/12 συμπληρώνονται δυο χρόνια από τότε που χάθηκε ο αδερφός μας Σεμπαστιάν Άνγκρυ Οβερσλούιχ στη διάρκεια ένοπλης απαλλοτρίωσης τράπεζας στη Χιλή από τα πυρά ενός ένστολου υπηρέτη του συστήματος. Πιστεύουμε πως αυτός ο Μαύρος Δεκέμβρης είναι μια ευκαιρία να τιμήσουμε τη μνήμη του αναρχικού μας αδερφού ενοποιώντας την αναρχική μνήμη και καταργώντας στην πράξη σύνορα και αποστάσεις.

Νίκος Ρωμανός

Παναγιώτης Αργυρού, μέλος της Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς – FAI/IRF».

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

121
σχόλια
  1. avatar Πεπέρκο

    καλ(ο);παιδο κατσε φρονιμα. που στον κορακα ξερεις τοσες λεξεις ρε μπουφο;;;; παλι καλ που σε χωσανε στη μπουζου! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

  2. avatar aman aman !

    Δηλαδή αν γλυτώσουμε απ τα «προσφυγάκια» τύπου Λέρος, θα μας την φυλάει ο Ρωμανός! Με λίγα λόγια όπως και να χει την κάτσαμε!!!!

  3. avatar σοφη

    αχ αχ αχ βλ... ειναι αυτα

  4. avatar KostasM

    Το άρθρο δεν το διάβασα θεωρώ ότι με υποτιμά να διαβάσω τη κάθε μπούρδα που λέει ένα αγραμματο παιδάκι με χοντρά ψυχολογικά προβλήματα. Αλλά ρε παιδιά 100+ σχόλια για τον Ρωμανο ... έλεος πραγματικά. Αν μιλούσε κανένας νέος επιστήμονας η κανένας που πραγματικά έχει κάτι να πει 2-3 θα είχαν σχολιάσει. Μην ασχολείστε μαζί του και σε λίγο θα τον ξεχάσουν όλοι.

    1. avatar Θεόπνευστον Deoxyribonucleic acid

      Ναι, κάθε αγράμματος διαβάζει Ντύλαν Τόμας στις ελεύθερές του ώρες όσο να πεις... Έχεις απόλυτο δίκιο!

      1. avatar KostasM

        Κοίτα στη μπουζου μπορείς να πεις ότι έχει αρκετό ελεύθερο χρόνο...
        Οπότε θα διαβάσει αρκετά βιβλία ακόμα και θα ξεπατικωσει και άλλα τσιτατα.

        1. avatar Θεόπνευστον Deoxyribonucleic acid

          Μάλιστα...είναι θέμα ελεύθερου χρόνου δηλαδή! Ζω για τη στιγμή που θα δω τον Ρουπακιά να απαγγέλει Σύλβια Πλαθ (και ίσως μετά να βάλει και το κεφάλι του στο φούρνο, όπως η εν λόγω ποιήτρια).

  5. avatar ΕΛΛΗΝ

    ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΤΕ!!!!!!
    ΟΥΤΕ Ο ΡΩΜΑΝΟΣΑΝΗΚΕΙ...ΟΥΤΕ Ο ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟς ΑΝΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΧΩΡΟ!!
    ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΛΕΤΕ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥς ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΟΜΑΘΗΜΕΝΑ

    ο αναρχικος χωρος δεν πολεμαει-καταστρεφει το βιος του αθωου ....ουτε πυροβολει σε πληθος....ουτε ληστευει...ουτε τρομοκρατει τον περαστικο την νοικοκυρα.
    Μηπως θυμαστε την βομβα στον καδο με θυματα 2 αδελφια αλλοδαπους..που το ενα παιδι κοματιαστηκε.....αυτος ειναι ογρηγοροπουλος...και ο ρωμανος!!
    Μην αναφερετε την αναρχια σε αυτους παλι...διαβαστε...τι σημαινει να εισαι αναρχικος !!

  6. avatar ΕΛΛΗΝ

    ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ!
    ΕΑΝ...εισαι πραγματικα στον αναρχικο χωρο πρεπει να ξερεις οτι πλεον εχει ξεκινησει η επανασταση μας...ΠΡΩΤΑ... σε αυτους που ειναι μπαχαλακηδες!!!
    ΕΠΙΤΕΛΟΥς ΤΕΛΟς !!!
    Δεν γινετε να θελω να εναντιωθω στην εξουσια και να βρισκομαι με ατομα που τρωνε ...καταστρεφουν...καινε...την με κοπο περιουσια του καθε οικογενειαρχη!!!
    ΑΠΟ'ΔΩ και μπρος οποιον δω και το κανει εμεις και ειμαστε πολλοι πειραμε τις αποφασεις μας....χειροτερο ξυλο και πιο βια απο ποτε σε αυτους που καπηλευονται την ιδεολογια μας!!!
    ΩΣ ΕΔΩ!!
    Η ΑΠΕΝΑΝΤΙ...Η ΜΑΖΙ ΜΑς !!

  7. avatar Είσαι πολύ τυχερός, σε χαιδεύουν εδώ

    Για σύρε να τα πεις στο ΠΑΡΙΣΙ

    1. avatar Θεόπνευστον Deoxyribonucleic acid

      Στο Παρίσι δίνει ρεσιτάλ ο θρησκευτικός φανατισμός που σαφώς εξυπηρετεί τα γεωπολιτικά παιχνίδια αυτών που ο Ρωμανός φτύνει. Το Παρίσι, βόλεψε πολλούς φασίστες. Μην ξεχάσετε να στείλετε ευχαριστήρια κάρτα στους Τζιχαντιστές (εάν δεν γνωρίζετε πότε πέφτει το ραμαζάνι, κάντε το το πάσχα..ούτως ή άλλως είστε η άλλη όψη του ίδιου αποκρουστικού νομίσματος).

  8. avatar ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ

    Δεν ξέρω που βρήκα την υπομονή να διαβάσω τόσο μεγάλο άρθρο. Το συμπέρασμα μου είναι ότι τα ναρκωτικά τελικά κάνουν μεγαλύτερη ζημιά απ ότι νόμιζα. Η αλήθεια είναι ότι η πολιτεία σε αυτές τι περιπτώσεις πρέπει να φτιάξει ένα καλύτερο σύστημα φυλακών που να έχει σωφρονιστικό χαραχτήρα, δηλαδή όχι σκοπό τιμωρίας, αλλά να μπορεί ο καθένας από αυτούς να συμμορφωθεί και να ενταχθεί σαν λογικός άνθρωπος ξανά στην κοινωνία. Αυτό που καταλαβαίνω όμως είναι ότι στη φυλακή γίνονται πολύ χειρότεροι με περισσότερο μίσος και θα είναι πολύ ποιο επικίνδυνοι όταν θα βγουν έξω.

  9. avatar Τελίτσας

    100 σχόλια για έναν ανθρωπο που εγληματει, δολοφονει και δεν σέβεται τους κόπους των συνανθρωπων του, τόσο τραγικη αυτη η χώρα.

    1. avatar Θεόπνευστον Deoxyribonucleic acid

      Επειδή έχω μειωμένη μνήμη λόγω γήρατος, μπορείς να μου θυμίσεις ποιον δολοφόνησε ο εν λόγω "εγκληματίας";

      1. avatar ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ

        Δεν είμαστε δικαστές για δικάσουμε κάποια δολοφονία. Απλά σχολιάζουμε τις ιδέες τους και τις προθέσεις τους!
        1. Μισώ, ναι, τους μισώ, γιατί το αισθάνομαι
        2. να βάλει φωτιά σε όλες τις μορφές πολιτικής εκπροσώπησης
        3. η πέτρα φεύγει από το χέρι μας για να καταλήξει στο κεφάλι ενός μπάτσου,
        4. προτείνουμε το συντονισμό της αναρχικής δράσης
        5. να κατέβουμε στο δρόμο για να σπάσουμε τις βιτρίνες
        6. να καταλάβουμε σχολεία, πανεπιστήμια και δημαρχεία
        7. να μοιράσουμε κείμενα που θα διαδίδουν το μήνυμα της ανταρσίας
        8. να βάλουμε εμπρηστικούς μηχανισμούς
        9. να ανατινάξουμε σπίτια πολιτικών
        10. να πετάξουμε μολότοφ στους μπάτσους
        11. να σαμποτάρουμε την ομαλή ροή εμπορευμάτων μέσα στα Χριστούγεννα
        12. να λεηλατήσουμε τις βιτρίνες της αφθονίας
        13. και να ζωγραφίσουμε με στάχτες….. και άλλα πολλά που κατάλαβα ότι εσύ συμφωνείς!

  10. avatar greg180p2

    τις περισσότερες κλω και τσιες τις θέλουν οι γονείς.

  11. avatar Αλέξανδρος

    «ο θάνατος δε θα ’χει πια εξουσία και γυμνοί οι νεκροί θα γίνουν ένα με τον άνθρωπο του ανέμου και του δυτικού φεγγαριού και θα ορμούν στον ήλιο ωσότου ο ήλιος να καταλυθεί»...επιτρέπονται τα ναρκωτικά στις φυλακές;;

    1. avatar agilotos.stravos

      Ποιηση Αλεξανδρε.Για να σου μεταφρασω απο ελληνικα σε greek εννοει τη στιγμη που θα ζυμωθει η ανθρωπινη σκεψη και θα επιτεθει σ' αυτους που τη σκλαβωνουν.

      1. avatar Τελίτσας

        πσσσσσσσ , τι ωραια μετάφραση είναι αυτη ? Ο γκουγκλε τρανσλειτορ εισαι ή ο μπαμπινιωτης ?

  12. avatar ugin

    Η παγίδα του μίσους είναι ότι σε δένει με τον χειρότερο εχθρό σου

  13. avatar Ο Ελληνοκαναδος

    ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙΣ 20 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΝΕΡΟ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΑΝ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗΣ.ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΔΟΘΕΙ ΣΤΟΝ ΕΥΚΟΛΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ,ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΟΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΣΕ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ.

  14. avatar admiral75

    Προχτες το βράδυ είδα στην Κηφισιάς τον πατερα του Ρωμανού με ένα μερσεντικο πρώτης τάξεως κοντά στα 100000ε αξία.ας ξεκινήσει απο εκεί την επανασταση το μαμοθρεφτο και ας αφήσει τα μαγαζιά και τα περίπτερα του κάθε φτωχού στην ησυχία του.

  15. avatar ΠΕΣΑΒΑΡ

    ΩΡΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ, ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΛΤΕΖΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ 1985 ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. Ο ΚΑΛΤΕΖΑΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΦΤΩΧΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΚΛΑΨΕ ΜΟΝΟ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.
    ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ, ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΟΠΑΙΔΟ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...

  16. avatar ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ

    ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΜΥΓΑ ΛΩΚΟ&ΜΥΞΙΑΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΛΟ.

    1. avatar ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ

      ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΑ ΜΥΞΑ

      1. avatar agilotos.stravos

        Παραμιλας ρε Λογε?

        1. avatar ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ

          ΟΧΙ ΡΕ ΧΑΙΡΕΤΑΩ ΤΟΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΥ...

  17. avatar ΩΠΑ ρε αναρχικε της πλακας !!!

    Καλοζωισμένο και κακομαθημένο πλουσιόπαιδο.....Η μανούλα σου φταίει που δε σου έδωσε την απαραίτητη αγάπη και τριγύριζε στα καλλιτεχνικά gala....

  18. avatar Αφροδίτη Π.

    Διαβάζοντας το κείμενο.όχι ολόκληρο γιατί βαρέθηκα,μου ήρθε ο Ελύτης στο νου και βρήκα αυτό το στίχο."με τις ξόβεργες μπορεί να πιάνεις πουλιά, δεν πιάνεις ποτέ το κελαηδητό τους. Χρειάζεται η άλλη βέργα, της μαγείας, και ποιος μπορεί να την κατασκευάσει αν δεν του ’χει από μιας αρχής δοθεί"
    Πόσο μίσος πότησαν στην ψυχή αυτου του παιδιού από μωρό ?

    1. avatar Douskas John

      Οχι απο μωρό Αφροδίτη . Δες την φίλη σου να την σκοτώνουν μπάτσοι στην ηλικία των 15 ετών και μετα έλα να μου πεις τι θα νιώθεις . Εξάλλου δεν ειναι τυχαίο οτι για 1,5 χρόνο ειχε φύγει απο το σπίτι του και οι γονείς του τον έψαχναν .
      Ήξερε . Όλοι οι αναρχικοί ξέρουν οτι κάποια μέρα θα τους πιάσουν η θα τους σκοτώσουν και ειναι παντα προετοιμασμένοι για αυτο .
      Επισης τα αγόρια μας ( σώματα ασφαλείας ) χτυπάνε η σκοτώνουν 15χρονα . Λογικό . Μονο με αυτους μπορούν να τα βγάλουν πέρα οι μπάτσοι μας .
      Η σε θελω να βρεθείς να κυκλοφορείς με το Αγόρι σου και ο μπάτσος να σε χαϊδεύει αντί να σε ψάχνει μπροστα στα μάτια του αγοριού σου . Σαν να του λεει . Τι θα μου κανεις . Ειμαι εξουσία βρε και χαϊδεύω οποια γκομενα γουστάρω .
      Το μίσος ξεκινάει απο εκει .
      Δες και την γνωστή ταινια το μίσος. Αν και εχουν περασει πάνω απο 20 χρονια ειναι σαν να γυρίστηκε τωρα . Θα σου κανει καλο .

      1. avatar τετραγωνακιας ξερω και εγω να πουλαω τρελα

        Γιάννη σορρυ αλλα είσαι υπερβολικός εχω τρεις γνωστούς απο τον αναρχικο χώρο αλλα θα σου πω για έναν που ειναι αδερφικος φίλος λόγο παρέα για αλλα πράγματα μιλάμε διαφωνούμε αλλα πάντα φίλοι, μια φορά μου ειπε ρε Αντρέα δεν μου αρέσουν κάποια πράγματα που πάω και δεν τα κάνω σπασίματα μαγαζιών (όχι τραπεζών εκεί συμφωνεί )και πλιατσικα αυτα με στεναχωρούν ,και σου λέω για άτομο που έχασε την μάνα του 10 χρονόν και στο μεροκάματο Αλουμινας και τον αγαπώ διοτι κάναμε και κανουμε παρέα τωρα οταν μπορούμε παρέα φοβερή αν και με χάλαει που ειναι χάνουμι, αυτο εννοώ εχω γνωρίσει αξιόλογα άτομα απο αναρχικο χώρο διοτι άλλο ειναι το απρόσωπο όπως και εδω σε οθόνη και άλλο απο κοντά που μαθαίνεις περισσότερα και για αλλα πράγματα

        1. avatar Douskas John

          Μα τετραγωνάκια κανένας πραγματικός αναρχικός δεν θα κάψει περιουσία κανενός ατόμου που κατέβαλε κόπο και ιδρώτα για να την αποκτήσει .
          Αυτο ειναι κανόνας .
          Αυτοι που τα κανουν αυτα είτε ειναι παρακρατικοί -ΧΑ-ασφαλίτες ( ναι όλοι αυτοι μαζι δουλεύουν ) είτε δεν εχουν ιδεα και ειναι απλα χουλιγκάνια των γηπέδων .
          Για αυτο γελάω οταν με λενε μπαχαλάκια κατι ΧΑ κλπ .
          Μονο σε τράπεζες είπαμε . Αυτες καίγονται καθαρά συμβολικά .
          Μπορω να δικαιολογήσω την άκρατη βία μονο σε κατι πολυ μεγαλο και οχι σε μια ξεχασμένη απο τον χρόνο επέτειο . Κατι τέτοιο εγινε με τη δολοφονία Γρηγορόπουλου και καλα εκανε και εγινε .

      2. avatar Νίκος χασαπης

        Φουσκα μονο οι κατώτεροι άνθρωποι αισθάνονται μίσος. Αν και τις πιο πολλές φορές κάνω πλακα μαζί σου,κατα βάθος σε λυπάμαι ρε φιλε.!

        1. avatar Douskas John

          Ξεκίνα απο τον ευατό σου χασαποταβέρνα .
          Εχεις πολυ πλακα ιδίως οταν με λες άφραγκο .
          Αν δεν τρολάρεις το επίπεδο του μέσου Αμερικανού ειναι κατα πολυ κατώτερο απο την χειρότερη ευρωπαικη χώρα . Το 1/3 των αμερικανών δεν ξέρει ούτε να διαβάζει πόσο δε κατι αλλο .
          Μπορω να σας συγκρίνω μονάχα με μερικές αφρικανικές χώρες .
          Οποτε οταν μιλάς για παιδεία ,μόρφωση κλπ με πιάνουν πραγματικά τα γέλια .
          Οσο για εσενα εισαι το μεγαλύτερο νούμερο του ΝΒ .
          Πραγματικά παίρνεις μηδέν σε ολα .

      3. avatar Αφροδίτη Π.

        Δηλαδή βρε Γιάννη εσύ πιστεύεις ότι το παιδί αυτό έπρεπε να δει τη δολοφονία του κολλητού του για να γίνει έτσι?(σε καμία περίπτωση ,για να μην παρεξηγηθώ,δε μειώνω το φόνο).Άρα λοιπόν ο κάθε ένας απο εμάς που έχει δει ή αντιμετωπίσει άσχημες καταστάσεις ,πρέπει να τις βάλει σαν δικαιολογία και να κοπανάει,να ληστεύει ,να καλεί σε επιθέσεις γυναικών,παιδιών ,οικογενειών κλπ.
        Στο σπίτι που μεγάλωσε λες δεν υπήρχαν διδαχές,ακούσματα,διαβάσματαπου τον οδήγησαν σε συγκεκριμένη στράτα?Και με τη δολοφονία ήρθε και απόγινε το κακό.
        Μπορεί να ακουστεί γελοίο το παράδειγμα αλλά θα στο πω,από μηχανές έχω χάσει τρεισ παιδικούς φίλους.Θα έπρεπε λοιπόν να σπάω όποια αντιπροσωπεία βρω μπροστά μου ?Και κατάχρηση εξουσίας από αστυνομικό σαν γυναίκα έχω δεχτεί ,τι θα έπρεπε να φτύνω όποιο μπατσο δω μπροστά μου?

        1. avatar Douskas John

          Ναι ειναι ακραίο το παράδειγμα σου Αφροδίτη .
          Υπάρχει ομως πριν γίνει αυτο που εγινε μια παράδοση στα εξάρχεια .
          Τα εξάρχεια ειναι το πλέον αστυνομοκρατούμενο μέρος της Αθήνας .
          Εχει το μικρότερο ποσοστό κλοπών στην Αττική και γενικά ειναι το πιο ασφαλές μέρος για να κυκλοφορήσεις . Για πήγαινε πλατεία Βικτωρίας να δεις τι γίνετε .
          Επίσης το πιο ζωντανό μέρος στην Αττική και στο οποίο δεν εχουν καταφέρει να εισχωρήσουν τα σκουπίδια ( μουσική - τρόπος ζωής κλπ ) που κυριαρχούν στην ιδιωτική τηλεόραση .
          Το πέταγμα Μπύρας λοιπον σε ένα μπάτσικό ειναι καθημερινό φαινόμενο εκει .
          Υπάρχει μια αντικρατική κουκλτούρα δηλαδη .
          Και εγω αντιπαθώ τους μπάτσους . Αλλο το ενα . Αλλο το αλλο . Δεν μπήκα ομως σε καμια ομάδα οπως εκανε αυτος .
          Προσπαθώ λοιπον να μπω στη ψυχολογία του . Δεν εχει να κανει με την οικογένεια . Ειναι πολυ μορφωμένος . Επισης δεν σκότωσε . Απόπειρα ληστείας εκανε και μόλις κατάλαβαν οτι θα τους έπιαναν ,απλα καθησαν και περίμεναν . Μαλιστα ο όμηρος τις εφαγε απο τους μπάτσους γιατι τον πέρασαν για τρομοκράτη .
          Τοσο άχρηστη ειναι η αστυνομια μας .
          Επισης καλεί σε επανάσταση κατα του κράτους
          Τράπεζες -πολιτικοί - σκυλιά προστάτες του κράτους ( μπάτσοι )
          Μπορει να μην συμφωνώ με τον τροπο δράσης που διάλεξαν αλλα κανουν κατι .
          Εμείς τι κανουμε ?
          Μπαίνω σε διαφορα σάιτ και βλέπω ( βρισιμο -θυμό ) .
          Ωραία μετα τι ?
          Αυτος προτείνει αυτο
          Εμείς ?
          Εγω απλα απέχω η ψηφίζω ενα πολυ μικρο κομμα . Το λιγότερο που μπορω να κάνω

          1. avatar τετραγωνακιας ξερω και εγω να πουλαω τρελα

            Καλα η αλήθεια ειναι οτι τα εξαρχία ειναι Ντικά στους λίτες εχω μια ζωή στο κέντρο και εχω γνωριμίες που μαθαίνω σποραδικά, αχ έκλεισε και το μο μπετερ χρόνια τωρα ωραία ήταν το κέντρο δεν υπάρχει πλέον αξιόλογο ροκαδικο καλά για μεταλλαδικο αστα, σάμπως υπάρχουν και φράγκα δεν πας και για καφέ άσχετο το σχόλιο απλά το έγραψα

  19. avatar Για μπάτσες..

    Αυτός δεν κλαιγόταν με τους γονείς του αγκαλιά και έλεγε ότι δεν είναι τρομοκράτης??? Οτι απλά του την κάρφωσε και έγινε ληστής???

    Τώρα έγινε και τρομοκράτης???? ΠΑΡΑΝΟΙΑ......

    Ψευτοεπαναστάτες, αν δεν έχεις δουλέψει ποτέ, αν δεν υπέφερες και δεν αδικήθηκες στην κοινωνία όπως άλλα φτωχά παιδιά ΔΕ ΓΙΝΕΣΑΙ επαναναστάτης μικρέ και καμμένε......

    1. avatar ερρικα1

      κοιτα, αν την κανει ο ψευτο-επαναστατης για τον αγιο πετρο, φορανε ολοι οι συριζαιοι μαυρα και γινεται οντως μαυρος ο δεκεμβρης,οπως επιθυμει ο κος ρωμανος.....και ας ειναι χριστουγεννα......αχαχαχαχα

  20. avatar ΦΑΤΑΟΥΛΑΣ

    Kακομαθημένος μεγαλοαστός με λυμένα τα προβλήματα έψαχνε τρόπο να διασκεδάσει την πλήξη του και έγινε ληστής. Τωρα προσπαθεί να δικαιολογήσει την παρεκτροπή του με κενολογίες.

    1. avatar ερρικα1

      κατα βαθος απειλει γιατι ακομα δεν του εδωσε ο διαβοητος ''ειδ.συμβουλος του συριζα'', ο λαμπρου το νεο μοντελο του αι-φοουν 6 πλας......για να τραβαει τελειες επαναστατικες φωτο με πολλα μεγκα-πιξελ σε οθονη ρετινα......αχαχαχαχαχαχαχαχαα.......χαχαχαχα

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει