Υπάρχουν πρωινά που όλα μοιάζουν να πηγαίνουν κατ’ ευχήν. Ξυπνάς, μπαίνεις στο αυτοκίνητο, ξεκινάς για δουλειά ή για μια εκδρομή, με τη συνηθισμένη λίστα να γυρνά στο μυαλό: κίνηση, βενζίνη, ώρα άφιξης. Τίποτα δεν προμηνύει ότι κάτι μπορεί να πάει στραβά.

Κι όμως, ο δρόμος έχει τον δικό του τρόπο να σου θυμίζει ότι δεν ελέγχεις τα πάντα. Και συχνά το κάνει χωρίς θόρυβο. Δεν υπάρχει προειδοποιητικό σήμα για το πότε θα «σκάσει» ένα λάστιχο, πότε θα «πεθάνει» η μπαταρία ή πότε θα σου γυρίσει την πλάτη η μηχανή. Κι όταν αυτό συμβεί, όλα σταματούν. Στην κυριολεξία.

Εκείνες τις στιγμές δεν έχεις χρόνο για δεύτερες σκέψεις ή αναλύσεις. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι λύση – άμεση, απλή και αποτελεσματική.

Και κάπου εδώ μπαίνει η Hellas Direct. Όχι μόνο για να σε ακούσει, αλλά γιατί έχει ήδη αντιμετωπίσει χιλιάδες παρόμοια περιστατικά. Τα έχει μελετήσει, τα έχει καταγράψει και ξέρει ακριβώς τι να κάνει. Γιατί τα περισσότερα απρόοπτα στον δρόμο δεν είναι μοναδικά. Έχουν κοινή βάση – και στατιστικά, τρεις στους τέσσερις λόγους που οδηγούν σε κλήση οδικής βοήθειας είναι οι ίδιοι κάθε φορά.

Οι βασικοί λόγοι που μένεις

Από τα δεκάδες χιλιάδες περιστατικά που διαχειρίστηκε μέσα στο 2024, η Hellas Direct εντοπίζει ένα ξεκάθαρο μοτίβο:

  • μηχανική βλάβη (το 60% των κλήσεων για αυτοκίνητα, 70% για μηχανές)
  • νεκρή μπαταρία
  • σκασμένο λάστιχο

Όλα τα υπόλοιπα περιστατικά – έλλειψη καυσίμων, ανάγκη ανάσυρσης, άλλοι λόγοι – δεν φτάνουν ούτε το 1%.

Κοινώς, αν δεν έχεις φροντίσει για οδική βοήθεια, έχεις 9 στις 10 πιθανότητες να «μείνεις» για κάτι που λύνεται με ένα τηλεφώνημα. Αν, φυσικά, έχεις την κατάλληλη ασφάλεια αυτοκινήτου ή μηχανής. Κι όπως ακριβώς δεν σε απασχολούν τυχόν τρακαρίσματα, γιατί ξέρεις πως η ασφαλιστική σου θα αναλάβει την αποζημίωση αυτοκινήτου, έτσι δεν σε απασχολούν και τέτοια απρόοπτα στον δρόμο, γιατί ξέρεις πως θα αναλάβει η οδική βοήθεια.

Παλιά αγάπη… δύσκολη βλάβη

Σου αρέσει το αυτοκίνητό σου. Το προσέχεις. Έχετε ιστορία μαζί. Αλλά όσο πιο πολύ το αγαπάς, τόσο πιο πιθανό είναι να σε αφήσει. Γιατί όσο περνούν τα χρόνια, οι βλάβες αυξάνονται κατακόρυφα.

Σύμφωνα με τα δεδομένα της Hellas Direct:

  • Στα αυτοκίνητα έως 5 ετών, τα περιστατικά μηχανικής βλάβης είναι 31%
  • Στα οχήματα άνω των 30 ετών, το ποσοστό εκτοξεύεται στο 70%

Και δεν είναι μόνο η μηχανική βλάβη. Η μπαταρία είναι συχνή αιτία εγκατάλειψης, ακόμα και στα πρώτα χρόνια ενός αυτοκινήτου. Όσο μεγαλώνει, όμως, το όχημα χρειάζεται γερανό – και εσύ, βοήθεια χωρίς καθυστέρηση.

Το καλοκαίρι δεν φέρνει μόνο ήλιο

Μπορεί να ανυπομονείς για την παραλία, αλλά αν υπάρχει μια εποχή που το απρόοπτο χτυπά πιο συχνά, είναι το καλοκαίρι.

Τα στοιχεία της Hellas Direct δείχνουν ότι:

  • Οι περισσότερες κλήσεις για οδική βοήθεια γίνονται Ιούλιο και Αύγουστο.
  • Ο Αύγουστος έχει τη μεγαλύτερη μέση απόσταση μεταφοράς.

Με απλά λόγια; Το καλοκαίρι δεν αφήνει περιθώρια για αυτοσχεδιασμούς. Αν μείνεις, ο γερανός πρέπει να διανύσει χιλιόμετρα για να γυρίσει το όχημά σου σπίτι. 

Η πρόβλεψη είναι το πραγματικό superpower

Στην Hellas Direct, δεν αντιμετωπίζουν τα περιστατικά οδικής βοήθειας σαν απλές καταγραφές. Αντίθετα, τα αναλύουν με βάση τα δεδομένα, προβλέπουν επαναλαμβανόμενα μοτίβα και δημιουργούν λύσεις πριν καν τις χρειαστείς.

Γιατί στο τέλος της ημέρας, το ερώτημα δεν είναι αν θα μείνεις.
Το ερώτημα είναι αν θα είσαι προετοιμασμένος όταν μείνεις.

Με την Hellas Direct, η απάντηση είναι απλή: θα σε βρουν. Γρήγορα. Αξιόπιστα. Οργανωμένα.