Τα πακέτα προσφορών και οι μειώσεις τιμών στις οποίες προχώρησαν οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων φαίνεται πως δεν κατάφεραν να φέρουν πελάτες όπως δείχνουν τα στοιχεία του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ), που βασίζονται σε εκτιμήσεις των κατά τόπους ξενοδοχειακών ενώσεων.

Κατά το δίμηνο
Ιουλίου-Αυγούστου τα ποσοστά πληρότητας των ξενοδοχείων έπεσαν έως και 30%. Η κρίση δεν άφησε ανεπηρέαστη ούτε τη Μύκονο, που μπορεί να αποτελεί τον πιο λουξ προορισμό διακοπών της χώρας αλλά φέτος τα ξενοδοχεία της είδαν την πληρότητα τους να πέφτει κατά 10%.

Ελαφρώς καλύτερη εμφανίζεται η κατάσταση για τα ξενοδοχεία της Αθήνας όπου το ποσοστό της πτώσης κυμάνθηκε από 3-7%, ενώ στη Θεσσαλονίκη η μέση πληρότητα ήταν και εκεί μειωμένη κατά 15%.