Εδώ και μερικές μέρες, μια πονηρή αλεπού κυκλοφορεί ανάμεσά μας, αφήνοντας ίχνη παντού και αναζητώντας… μήλα! Γιατί; Μα για να φτιάξει τον μηλίτη της, τον ολοκαίνουριο Μηλοκλέφτη! Με αυτόν τον τρόπο παρουσιάζει στην ελληνική αγορά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία το νέο της προϊόν, που φιλοδοξεί να γίνει η καινούρια συνήθεια στην καθημερινότητα των Ελλήνων καταναλωτών, δίνοντας μεγάλη δυναμική στην κατηγορία του.
Νέος, ωραίος και μηλίτης, είναι ο Μηλοκλέφτης
Με 4,5% περιεκτικότητα σε αλκοόλ παράγεται από τα πιο ζουμερά και τραγανά μήλα
