Είναι γεγονός ότι είναι τόσο το άγχος που ζούμε και η αβεβαιότητα που μόνο μια καλή κωμωδία μπορεί να φέρει λίγο χαμόγελο στα χείλη μας.

Γι’ αυτό ίσως και ο Άνταμ Σάντλερ έχει ξεπηδήσει ως το νέο αστέρι του Netflix. «Βασιλιά του Netflix» τον αποκαλούν πλέον και δικαίως, καθώς έχουν αφιερωθεί πάνω από 2 δισ. ώρες στην παρακολούθηση των ταινιών του στη streaming υπηρεσία.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα JoBlo, «το Netflix ισχυρίζεται πως οι πελάτες του έχουν δαπανήσει πάνω από 2 δισ. ώρες για την παρακολούθηση των ταινιών του Σάντλερ στο κανάλι, από την πρεμιέρα του ‘‘The Ridiculous 6’’ το 2015».

Επιβεβαιώνοντας την απήχηση του Άνταμ Σάντλερ, το Netflix αποκάλυψε πως η τελευταία κωμωδία του ηθοποιού, το φετινό «Hubie Halloween», δεν ήταν απλώς μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του 2020, αλλά και η ταινία με τις καλύτερες κριτικές για όλο το 2020 στις ΗΠΑ.

Ο Σάντλερ υπέγραψε το 2017 συμβόλαιο για 4 χρόνια με το Netflix, σε μια συμφωνία που αποδείχτηκε εξαιρετικά επικερδής και για τις δύο πλευρές…

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast.gr. Ακολουθήστε το Newsbeast.gr σε Instagram, Facebook και Twitter.