Πώς και γιατί ηττήθηκε κατά κράτος το Netflix στα Όσκαρ

Την ώρα που τα «Παράσιτα» έκαναν πάρτι, το Netflix έχασε σχεδόν στα πάντα


ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣΙΝΕΜΑ
11:21
11/02/2020
Πώς και γιατί ηττήθηκε κατά κράτος το Netflix στα Όσκαρ
5
loading

Το Netflix πήγε στη φετινή 92η Απονομή των Όσκαρ με όχι λιγότερες από 24 υποψηφιότητες.

Τις περισσότερες φυσικά από κάθε άλλη εταιρία παραγωγής. Και οι περισσότεροι περίμεναν θρίαμβο του streaming καναλιού, πως θα ήταν ο μεγάλος νικητής της βραδιάς. Με τον ίδιο τρόπο που παραμένει για την ώρα ο μεγάλος νικητής της οικιακής ψυχαγωγίας.

Κι όμως, το Netflix έφυγε από την τελετή με «ψίχουλα», παίρνοντας μόνο το βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ («American Factory») και Β’ Γυναικείου Ρόλου για τη Λόρα Ντερν.

Όσο για το βαρύ πυροβολικό του, κάτι «Ιρλανδός», «Ιστορία γάμου» και «Δύο Πάπες», έφυγαν με τα χέρα αδειανά. Τι συνέβη;

Μόλις μία βδομάδα πριν την απονομή, ο Ted Sarandos του Netflix διασκέδαζε τη φημολογία περί έλλειψης βραβείων στο κανάλι του ως «αντίκτυπο σε έναν τεχνολογικό γίγαντα που αλλάζει τις επιχειρηματικές πρακτικές της βιομηχανίας της ψυχαγωγίας και απειλεί τις εξουσιαστικές ιεραρχίες του Χόλιγουντ», όπως ήθελαν οι «The New York Times».

«Κανείς δεν μπορεί να το πει αυτό σοβαρά», απάντησε ο Sarandos, «έχουμε 24 υποψηφιότητες, τις περισσότερες από κάθε άλλο στούντιο. Οι ταινίες μας έχουν τιμηθεί παντού».

Όσο τα έλεγε αυτά, η προωθητική κούρσα του Netflix για τα Όσκαρ γινόταν ακόμα πιο μανιασμένη. Αναλυτές της αγοράς τοποθετούν τη διαφημιστική δαπάνη του κολοσσού για τα χρυσά αγαλματίδια ακόμα και στα 70 εκατ. δολάρια. Ξανά πολύ περισσότερα από κάθε άλλο στούντιο.

Το Netflix δεν έκρυψε όμως ποτέ τις οσκαρικές του φιλοδοξίες, καθώς ξέρει ότι μόνο μέσα από τον αμερικανικό θεσμό θα αυξήσει την απήχηση των ταινιών του και θα μεταμορφωθεί σε πραγματικό στούντιο. Χολιγουντιανών προδιαγραφών.

Το πρεστίζ των Όσκαρ το χρειάζεται όμως και για να προσελκύει τα μεγαλύτερα ταλέντα. Ονόματα όπως ο Μάρτιν Σκορσέζε και ο Στίβεν Σπίλμπεργκ δηλαδή.

Το Netflix έχει αποδείξει τα τελευταία χρόνια ότι μπορεί να εξασφαλίζει υποψηφιότητες για Όσκαρ και να κερδίζει μερικές από καιρό σε καιρό. Τα μεγάλα βραβεία παραμένουν ωστόσο εκτός της σφαίρας του ακόμα (με εξαίρεση την περσινή επιτυχία του «Ρόμα» προφανώς), παρά το γεγονός ότι κάθισε επιτέλους στο τραπέζι των ενηλίκων.

Αν το γεγονός ότι δεν απέσπασε ξανά κάποιο από τα μεγάλα βραβεία είναι η απάντηση του παραδοσιακού Χόλιγουντ στην απειλή που σημαίνει Netflix, αυτό μένει να φανεί…

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

5
σχόλια
  1. avatar τι λέει…Lay’s???

    ρε Τόνε ποσους τόνους μ____α κουβαλάς ρε κακομοιρη??τα παράσιτα είναι ταινιαρα!!!!εσυ κατσε με την απιστευτη χιλιοδιαφημισμενη μπαρούφα Τζόκερ και με ολο τον όχλο που την ακολουθεί τέτοιος κλόουν που εισαι κι εσυ!!εξαλλου...ταιριαζετε!!!

  2. avatar Αυτα παθαινεις

    Οταν μαζευεις ή παραγεις 99% σκουπιδια σειρες ή ταινιες και προσπαθεις να τα πουλησεις σε συνδρομητες επ αμοιβη. Στο τελος πιστεψαν κι εκεινοι στο NETFLIX, οτι ντε και καλα εχουν ωραιες σειρες και ταινιες, ακομη και για οσκαρ. Αμ δε.

  3. avatar Τόνο Μάσας.

    Είδα τα παράσιτα. Τίποτα ιδιαίτερο ΑΛΛΑ φιλοαμερικανιά μέχρι αηδίας, σάτιρα του Κιμ επιπέδου ΑΜΑΝ, σενάριο υποτυπώδες με δυο τρεις αμπελοφιλοσοφίες και υπονοούμενα για την κακούργα κενωνία των πλουσίων και φτωχών και ψεύτικη σπλατεριά στο τέλος. Ο PSA έλειπε να χορεύουν το gangnam style οι νύφες οι μαμάδες και οι συμπεθέρες που βρισκόταν στην αίθουσα.

    1. avatar ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ντ

      Πολύ καλή ταινία μελετιμενη σωστά, δουλεμένη... χωρίς εφέ, προτοτυπο σενάριο με απρόσμενο τέλος! Μακάρι να φτιάχναμε και εμείς ταινίες σαν και αυτή

  4. avatar ΚΛΕΩΝ

    Γιατι τι ειναι το ΝΕTFLIX και επρεπε να παρουν Οσκαρ οι ταινιες του?

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει