Ο έντονος συναγωνισμός και το πλούσιο θέαμα ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά του αγώνα Ανάβασης που πραγματοποιήθηκε στην περιοχή της Κύμης στις 27-28 Μαΐου, αποζημιώνοντας οδηγούς και θεατές. Η Κύμη Ευβοίας φιλοξένησε κατά τη διάρκεια του διημέρου 27-28 Μαΐου, τον 4ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Start Line.

Παρά το γεγονός ότι οι μετεωρολογικές προβλέψεις άφηναν ανοιχτό το ενδεχόμενο βροχής, εντούτοις ο καιρός έκανε τη χάρη σε οδηγούς, θεατές και οργάνωση. Έτσι, οι θεατές που βρέθηκαν στις πολλές στροφές της διαδρομής (χάρη και στην αρωγή του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου, που διέθεσε όπως κάθε χρόνο, λεωφορεία για τη μεταφορά τους μέσα στον αγωνιστικό χώρο), παρακολούθησαν τις προσπάθειες των οδηγών οι οποίοι με τη σειρά τους έδωσαν τον υπέρ πάντων αγώνα με στόχο τη νίκη.

Ξεκινώντας από την Ομάδα Ν, ο Γιώργος Θανάσης (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4) κατέκτησε τη νίκη αποτελώντας τον ταχύτερο οδηγό της κατηγορίας και στα δύο περάσματα, ακολουθούμενος από τον Μηνά Μπενή (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4), ο οποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση. Στην τρίτη θέση βρέθηκε, ο Γιώργος Κεχαγιάς (Mitsubishi Lancer EVO IX, Ν4). Νικητής στα δικίνητα της κατηγορίας ήταν ο Νίκος Συκαράς (Peugeot 106 S16), επικρατώντας κυριολεκτικά στο νήμα καθώς λίγο έλειψε να χάσει τη νίκη της Κλάσης Ν2, από τον Κίμωνα Θέο (Peugeot 106 S16) στο δεύτερο σκέλος. Ο Μιχάλης Δουλτσίνος (Honda Civic EP3), επικράτησε στην Κλάση Ν3, καθώς ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη από τον Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic EP3).

Για την Ομάδα Α τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα όσον αφορά την πρώτη θέση. Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC), κέρδισε και τα δύο σκέλη του αγώνα, κατακτώντας ταυτόχρονα και τη νίκη στην Κλάση Α8. Μάχη είχαμε για τις υπόλοιπες θέσεις του βάθρου. Ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS), επικράτησε των αντιπάλων του στην Κλάση Α6, ανεβαίνοντας ταυτόχρονα στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην γενική της Ομάδας Α, ενώ ο Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106 S16), κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Δημήτρη Ζάγαρη (Peugeot 106 S16), πανηγυρίζοντας την τρίτη θέση του βάθρου στη γενική της Ομάδας Α, ενώ ταυτόχρονα τερμάτισε στη δεύτερη θέση της Α6. Νικητής στην Κλάση Α7, αναδείχθηκε ο Νίκος Αργυράκης (Citroen Saxo VTS), με τον ίδιο να καταφέρνει να αναρριχηθεί στην τέταρτη θέση της γενικής στην Ομάδα Α.

Στην Ομάδα Ε επικράτησε ο Γιάννης Γύζης (Renault Clio 1), με τον ίδιο να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο σκέλη του αγώνα, κερδίζοντας ταυτόχρονα την Κλάση Ε11. Ο Χαράλαμπος Μπουροθανασόπουλος (Citroen Saxo), ολοκλήρωσε τον αγώνα στη δεύτερη θέση, επικρατώντας στην Κλάση Ε10. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B), με τον ίδιο να τερματίζει στη δεύτερη θέση της Κλάσης Ε10. Για την Ε12, ο Σπύρος Χαρμαντάς (BMW M3 E36), ήταν αυτός που επικράτησε καθώς ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα.

Στην κατηγορία Formula Saloon ο Μάριος Ηλιόπουλος με το Ford Fiesta όχι μόνο κέρδισε τον αγώνα αλλά πέτυχε και τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας 1:52.08. Η επικράτηση του Ηλιόπουλου ήρθε πιο άνετα από ότι αναμενόταν καθώς στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, οι Κωνσταντίνος Πατσουρέας (Mitsubishi LANCER) και Παναγιώτης Παρθένης (Mitsubishi LANCER) αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα, με τον Πατσουρέα να χάνει τη δεύτερη θέση του βάθρου και τον Παρθένη να τίθεται εκτός αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος (Ford Escort MK2), ήταν αυτός που εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες των υπολοίπων, με τον ίδιο να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, ενώ ταυτόχρονα κέρδισε και την FSA. Στην τρίτη θέση της γενικής και στην πρώτη θέση της FSA 2L, ολοκλήρωσε τον αγώνα ο «ΚΑΝΕΛΟΣ». Ο Παναγιώτης Δούβαλης (BMW 3 E36), ήταν ο ταχύτερος στην FST2.

Τέλος, στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων, νικητής αναδείχθηκε ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW Μ3 Ε30), πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο σκέλη του αγώνα. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Γιάννης Κάτσικας (Ford Escort MK1/MK2), με τον Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort MK1), να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Επόμενος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, είναι η Ανάβαση Ριτσώνας στις 17-18 Ιουνίου.