Η προσθήκη ειδικών εκδόσεων στην γκάμα οχημάτων της BMW συνεχίζεται με αμείωτη ένταση και το 2023. Σειρά τώρα έχει η νέα BMW M 3 CS μια έξυπνη και ελαφριά κατασκευή που διαθέτει μεγάλο αριθμό εξαρτημάτων από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), μαζί με την αυξημένη ισχύ του κινητήρα, ένα ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο, αποκλειστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και προδιαγραφές ακριβείας που υπόσχονται λειτουργικότητα, καθημερινή χρηστικότητα και αξέχαστες στιγμές σε πίστα.

Όσον αφορά το μηχανικό σύνολο, η BMW M3 CS συνδυάζει έναν 6κύλινδρο εν σειρά, 3λιτρο κινητήρα με απόδοση 550 ίππων με 8τάχυτο κιβώτιο M Steptronic και το ευφυές σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Το εν λόγω σύνολο προσφέρει επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και γενικότερες επιδόσεις που θα συναρπάσουν και τους τέσσερις επιβαίνοντες. Η εντυπωσιακή δύναμη πηγάζει από μία ειδικά αναβαθμισμένη έκδοση του υψηλόστροφου, 6κύλινδρου εν σειρά κινητήρα τεχνολογίας M TwinPower Turbo που αναπτύχθηκε για τα μοντέλα M3 και M4.

Με καταγωγή από τους αγώνες

Ο κινητήρας της νέας M3 CS διαθέτει πληθώρα τεχνολογικών λεπτομερειών, που προέρχονται απευθείας από την μονάδα κίνησης του αγωνιστικού αυτοκινήτου. Ο στροφαλοθάλαμος σε σχεδίαση «closed-deck» χωρίς χιτώνια είναι εξαιρετικά άκαμπτος και επομένως κατάλληλος, προκειμένου να ανταπεξέρχεται στις υψηλές πιέσεις κατά την καύση. Τα ελαφριά δε τοιχώματα των κυλίνδρων με επίστρωση σιδήρου μέσω ψεκασμού με ηλεκτρικό τόξο, μειώνουν τις απώλειες τριβών.

Ο σφυρήλατος ελαφρύς στρόφαλος βοηθά στην ανάπτυξη υψηλής ισχύος με την εξαιρετικά υψηλή στρεπτική του αντίσταση, ενώ παράλληλα ικανοποιεί τη δίψα του κινητήρα να ανεβάσει ψηλά τις στροφές του. Ο πυρήνας της κυλινδροκεφαλής κατασκευάζεται με χρήση τεχνικών τρισδιάστατης εκτύπωσης, επιτρέποντας τη βέλτιστη διάταξη των αυλών ψύξης για ιδανική διαχείριση των θερμοκρασιών, η οποία θα ήταν αδύνατο να επιτευχθεί με συμβατικές μεθόδους χύτευσης μετάλλων. Το σύστημα παροχής λαδιού έχει σχεδιαστεί για να διαχειρίζεται τις ειδικές προκλήσεις της χρήσης στην πίστα, όπως και το σύστημα ψύξης.

Οι σημαντικές δυνατότητες αναβάθμισης της κινητήριας μονάδας άνοιξαν το δρόμο για αύξηση της μέγιστης απόδοσης κατά 40 ίππους σε σύγκριση με την M3 Competition Sedan με M xDrive, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 550 ίππους. Η αύξηση ισχύος επιτεύχθηκε χάρη σε στοχευμένες βελτιώσεις της τεχνολογίας M TwinPower Turbo και προσαρμογές που αφορούσαν κυρίως στην αύξηση της μέγιστης πίεσης πλήρωσης των δύο mono-scroll υπερσυμπιεστών από 1,7 σε 2,1 bar καθώς και τις ειδικές για το μοντέλο τροποποιήσεις στο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα.

Επιπλέον, οι ειδικά σχεδιασμένες βάσεις κινητήρα σε συνδυασμό με τα σκληρότερα ελατήρια δημιουργούν μια εξαιρετικά άκαμπτη σύνδεση μεταξύ της κινητήριας μονάδας και της δομής του οχήματος. Έτσι, το πάτημα του γκαζιού συνοδεύεται από ακόμη πιο έντονη απόκριση του κινητήρα και άμεση μετάδοση της ισχύος του στο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ο κινητήρας της νέας M3 CS αποδίδει μέγιστη ροπή 650 Nm από τις μόλις 2.750 σ.α.λ. και τη διατηρεί μέχρι και τις 5.950 σ.α.λ. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 6.250 σ.α.λ. με μέγιστο όριο περιστροφής τις 7.200 σ.α.λ.

Μεταξύ των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του κινητήρα είναι και η αμείωτη παροχή ισχύος μέχρι τα όρια του στροφόμετρου. Η απόδοση συνοδεύεται από ένα συναρπαστικό ήχο που παράγεται από την διπλή διακλάδωση του συστήματος εξαγωγής με τα ηλεκτρικά ελεγχόμενα πτερύγια, ένα μειωμένου βάρους σιλανσιέ από τιτάνιο και με τα δύο ζεύγη απολήξεων βαμμένα σε μαύρο ματ χρώμα. Η επιλογή των προγραμμάτων Sport ή Sport+ για τη ρύθμιση της απόκρισης του κινητήρα στο μενού M Setup παραμετροποιεί και τον ήχο της εξάτμισης, εξασφαλίζοντας ήχο που θυμίζει αγωνιστικό αυτοκίνητο και που κορυφώνεται ιδιαίτερα στις αλλαγές ταχυτήτων.

8τάχυτο κιβώτιο M Steptronic , M xDrive , Active M Differential

Η ροπή του κινητήρα της νέας M3 CS μεταφέρεται μέσω ενός 8τάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic. Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει σχέσεις είτε με τον ειδικό για τα μοντέλα BMW M επιλογέα στην κεντρική κονσόλα ή από τα carbon paddles στο τιμόνι. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιήσει το μπουτόν Drivelogic που είναι ενσωματωμένο στον επιλογέα προκειμένου να διαλέγει τα χαρακτηριστικά αλλαγής των σχέσεων του κιβωτίου, επιλέγοντας μεταξύ ρυθμίσεων για άνεση, σπορ επιδόσεις και βελτιστοποιημένη απόδοση για οδήγηση στην πίστα.

Τόσο η πρόσφυση όσο και η ευελιξία της νέας M3 CS ενισχύονται από την παρουσία του συστήματος τετρακίνησης M xDrive, που χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη στο κιβώτιο μεταφοράς, ώστε να εξασφαλίζεται πλήρως μεταβαλλόμενη και εξαιρετικά ομαλή κατανομή της ισχύος του κινητήρα μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών. Η τροφοδοσία λαδιού του πολύδισκου συμπλέκτη έχει βελτιστοποιηθεί, ώστε το σύστημα τετρακίνησης να λειτουργεί αποτελεσματικά ακόμα και στις απαιτητικές συνθήκες οδήγησης στην πίστα. Η ρύθμιση του συστήματος να μεταφέρει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς και ο τρόπος που συνεργάζεται με το Active M Differential στον πίσω άξονα (η λειτουργία του οποίου είναι επίσης πλήρως μεταβλητή) ενισχύουν ακόμα περισσότερο την χαρακτηριστική αίσθηση M κατά την επιτάχυνση ή την έξοδο του αυτοκινήτου από τις στροφές.

Το μενού M Setup επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει από την προεπιλεγμένη ρύθμιση 4WD στη λειτουργία 4WD Sport, που στέλνει ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στους πίσω τροχούς. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να απενεργοποιήσουν πλήρως το σύστημα DSC (Dynamic Stability Control) και να ενεργοποιήσουν τη λειτουργία 2WD. Στέλνοντας την ισχύ του κινητήρα αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και καταστέλλοντας κάθε παρέμβαση των συστημάτων ελέγχου για τη σταθεροποίηση του οχήματος, η ρύθμιση αυτή δίνει ακόμα μεγαλύτερες απολαύσεις στους έμπειρους οδηγούς.

Όλα τα παραπάνω εξασφαλίζουν εντυπωσιακούς χρόνους επιτάχυνσης. Η νέα M3 CS χρειάζεται 3,4 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα και 11,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει στα 200 χλμ/ώρα από στάση. Η εν κινήσει επιτάχυνση (ρεπρίζ) από 80 – 120 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 2,6 δευτερόλεπτα (με 4η σχέση) ή 3,3 δευτ. (με 5η σχέση). Η M3 CS διατίθεται στάνταρ με το M Driver’s Package, και έχει τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 χλμ/ώρα.

Ειδικό πλαίσιο και ελαστικά πίστας

Η τεχνολογία πλαισίου της νέας M3 CS έχει προσαρμοστεί με ακρίβεια στα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα, τη συνολική φιλοσοφία του οχήματος και στην κατανομή του βάρους του. Οι ειδικές για το μοντέλο ρυθμίσεις του συστήματος DSC και του M Dynamic Mode είναι επίσης σκόπιμα προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες απαιτήσεις οδήγησης σε πίστα.

Η ανεξάρτητη ρύθμιση της κινηματικής των αξόνων και οι ειδικές για το μοντέλο ρυθμίσεις της γωνίας κάμπερ, των αμορτισέρ, των βοηθητικών ελατηρίων και των αντιστρεπτικών δοκών, συμβάλουν στη μεγιστοποίηση της ακρίβειας του τιμονιού, τον έλεγχο κατά τη μεταφορά των πλευρικών δυνάμεων στις στροφές, την απόκριση των ελατηρίων και των αμορτισέρ και τη θέση των τροχών. Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ της προσαρμοζόμενης ανάρτησης M διαθέτουν επίσης ειδική ρύθμιση για το μοντέλο, όπως ακριβώς συμβαίνει τόσο με το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης M Servotronic που διαθέτει μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιαμού, όσο και με το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης.

Ο στάνταρ εξοπλισμός της ειδικής έκδοσης του μοντέλου περιλαμβάνει φρένα M Compound με δαγκάνες βαμμένες σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα επιλογής κεραμικών φρένων M Carbon, των οποίων οι δαγκάνες διατίθενται σε ματ χρυσαφί ή κόκκινο χρώμα. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M σε αποκλειστική σχεδίαση ακτινών σχήματος V με φινίρισμα Gold Bronze. Αυτές οι συγκεκριμένες ζάντες ελαφρού κράματος M μπορούν επίσης να παραγγελθούν προαιρετικά με ματ μαύρο φινίρισμα. Με διάμετρο 19 ιντσών στον εμπρός άξονα και 20 ιντσών στον πίσω άξονα, οι τροχοί εφοδιάζονται στάνταρ με ελαστικά πίστας που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για την ειδική έκδοση και έχουν διαστάσεις 275/35 ZR19 μπροστά και 285/30 ZR20 πίσω. Εναλλακτικά, αντί των συγκεκριμένων ελαστικών, τα οποία είναι ειδικά σχεδιασμένα για οδήγηση σε πίστα, οι πελάτες έχουν επίσης τη δυνατότητα να επιλέξουν χωρίς επιπλέον κόστος ελαστικά υψηλών επιδόσεων με τις ίδιες διαστάσεις.

Μειωμένο βάρος – βελτιωμένη ακαμψία αμαξώματος

Τα ειδικά για το μοντέλο μέτρα που εφαρμόζονται προκειμένου να μειωθεί το βάρος είναι από τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας M3 CS. Η χρήση εξαρτημάτων από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, είναι καθοριστικής σημασίας στον τομέα αυτό. Εκτός από την carbon οροφή, η ειδική έκδοση χρησιμοποιεί επίσης αυτό το ελαφρύ υλικό υψηλής τεχνολογίας για το καπό, το εμπρός splitter, τις εισαγωγές αέρα μπροστά, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, τον πίσω διαχύτη και την πίσω αεροτομή. Στο εσωτερικό η κεντρική κονσόλα, τα paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι και οι διακοσμητικές λωρίδες κατασκευάζονται επίσης από CFRP. Τα στάνταρ μπάκετ καθίσματα M Carbon συνεισφέρουν από την πλευρά τους στη διατήρηση του βάρους στην καμπίνα σε χαμηλά επίπεδα. Το πίσω σιλανσιέ από τιτάνιο, εξ άλλου, μειώνει το βάρος του συστήματος εξαγωγής πάνω από 4 κιλά, ενώ τα διάφορα μέτρα που εφαρμόζονται σε σχεδιαστικό επίπεδο πετυχαίνουν συνολική εξοικονόμηση βάρους περίπου 20 κιλών σε σύγκριση με την M3 Competition Sedan με M xDrive.

Στον χώρο του κινητήρα, μία προαιρετική σύνθεση από μπάρες θόλων, σχεδιασμένων με γνώμονα τη μείωση βάρους, αυξάνει την ακαμψία του αμαξώματος. Τα στοιχεία της συγκεκριμένης σύνθεσης, τα οποία συνδέουν τους πύργους της ανάρτησης με το εμπρός άκρο του αυτοκινήτου, είναι κατασκευασμένα από χυτό αλουμίνιο και διαθέτουν μια βελτιστοποιημένη ως προς το βάρος γεωμετρία που έχει προσαρμοστεί με ακρίβεια, με τη βοήθεια αριθμητικών μοντέλων στις δυνάμεις που ασκούνται σε διάφορες οδηγικές καταστάσεις.

Αποκλειστικά χαρακτηριστικά σχεδίασης

Το μεταλλικό φινίρισμα Frozen Solid White που διατίθεται για το εξωτερικό είναι αποκλειστικό για την τελευταία ειδική έκδοση M3 CS που δημιούργησε η BMW M GmbH. Οι εκτεθειμένες επιφάνειες από ανθρακονήματα για την οροφή, οι δύο εσοχές που έχουν σμιλευτεί στο καπό, το εμπρός splitter, οι εμπρός εισαγωγές αέρα, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών M, η πίσω αεροτομή και ο πίσω προφυλακτήρας συνδυάζονται με τις μαύρες πλαϊνές ποδιές και τα βράγχια M, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή αντίθεση με το νέο φινίρισμα βαφής. Εναλλακτικά εξωτερικά χρώματα είναι το απλό Signal Green, και τα μεταλλικά Brooklyn Grey και Sapphire Black.

Στο εμπρός τμήμα του οχήματος δεσπόζει η γνωστή μάσκα χωρίς πλαίσιο για εξοικονόμηση βάρους, με μίνιμαλ αεραγωγό που θυμίζει αγωνιστικά μοντέλα. Σχεδιασμένα ειδικά για αυτό το μοντέλο, τα στοιχεία ταυτότητας περιλαμβάνουν κόκκινο περίγραμμα στη μάσκα και το σήμα “M3 CS” στο επάνω μέρος των δύο οριζόντιων ράβδων της γρίλιας. Τόσο το λογότυπο του μοντέλου στο εμπρός τμήμα όσο και το αντίστοιχο στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών έχουν μαύρες επιφάνειες με κόκκινο περίγραμμα.

Οι προβολείς Laserlight που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό προσθέτουν μία ακόμα εντυπωσιακή πινελιά στο εμπρός τμήμα. Φωτίζοντας το δρόμο σε κίτρινο αντί λευκό χρώμα (τόσο κατά την ενεργοποίηση της λειτουργίας φωτισμού εισόδου που μπαίνει σε λειτουργία με το ξεκλείδωμα των θυρών, όσο και κατά τη λειτουργία της μεσαίας και μεγάλης σκάλας φώτων) παραπέμπουν σε επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα GT.

Μπάκετ καθίσματα M Carbon

Στο εσωτερικό της νέας M3 CS, ένα σπορ cockpit σχεδιασμένο με γνώμονα την οδηγική απόλαυση και τις μέγιστες επιδόσεις, συνδυάζεται με προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία και αποκλειστικά σχεδιαστικά στοιχεία. Τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός φιλοξενούνται σε μπάκετ καθίσματα M Carbon, σε ειδική σχεδίαση για το μοντέλο. Πλήρως ηλεκτρικά και θερμαινόμενα, διαθέτουν ενσωματωμένα προσκέφαλα μαζί με ένα φωτιζόμενο σήμα του μοντέλου, εξασφαλίζοντας ένα αποτέλεσμα που συνδυάζει μοναδικά το αγωνιστικό πνεύμα με την άνεση για μεγάλες αποστάσεις. Η χρήση CFRP στα δομικά στοιχεία του μαξιλαριού και της πλάτης του καθίσματος, καθώς και οι εντυπωσιακές εγκοπές στα πλαϊνά στηρίγματα και κάτω από τα προσκέφαλα, μαρτυρούν την ελαχιστοποιημένου βάρους δομή των καθισμάτων.

Τα μπάκετ καθίσματα M Carbon είναι επενδεδυμένα με δέρμα Merino και διαθέτουν αποκλειστική σχεδίαση σε μαύρο/κόκκινο χρώμα με διακριτικές ραφές αντίθεσης. Αυτό το δίχρωμο φινίρισμα επαναλαμβάνεται για τα δύο καθίσματα στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Τα πάνελ των θυρών είναι εξ ολοκλήρου επενδεδυμένα με μαύρο δέρμα τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ το κόκκινο λογότυπο «CS» κοσμεί τη μειωμένου βάρους κεντρική κονσόλα. Η λίστα του στάνταρ εξοπλισμού της νέας M3 CS περιλαμβάνει επίσης ζώνες ασφαλείας M με μοτίβο πλεκτών λωρίδων στα χρώματα της BMW M GmbH, μαρσπιέ θυρών με την επιγραφή «M3 CS», επένδυση οροφής σε χρώμα ανθρακί, διακοσμητικές λωρίδες εσωτερικού σε φινίρισμα από ανθρακόνημα και τιμόνι M Alcantara με paddles αλλαγής ταχυτήτων από CFRP και κόκκινη ένδειξη της ευθείας πορείας.

Μπουτόν Setup για την διαμόρφωση του οχήματος

Το ειδικό σύστημα ελέγχου/λειτουργίας Μ περιλαμβάνει το μπουτόν Setup στην κεντρική κονσόλα για άμεση πρόσβαση σε επιλογές ρυθμίσεων για τον κινητήρα, το πλαίσιο, το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα πέδησης και το M xDrive. Δύο ατομικά διαμορφωμένα σεταρίσματα οχήματος μπορούν να αποθηκεύονται μόνιμα, μαζί με τις επιθυμητές ρυθμίσεις για τον ήχο του κινητήρα, το σύστημα DSC, τη λειτουργία του Automatic Start/Stop και τα χαρακτηριστικά αλλαγής του 8τάχυτου κιβωτίου M Steptronic, και στη συνέχεια να ενεργοποιούνται χρησιμοποιώντας τα μπουτόν Μ στο τιμόνι.

Επίσης,στάνταρ προσφέρεται το σύστημα M Drive Professional. Συνεπώς, η ειδική έκδοση επωφελείται όχι μόνο από τις λειτουργίες M Drift Analyser και M Laptimer για την αξιολόγηση και την καταγραφή των οδηγικών δεξιοτήτων και επιδόσεων στην πίστα, αλλά επιπλέον διαθέσιμο είναι και το M Traction Control, του οποίου τα δέκα στάδια, παρέχουν τα ιδανικά εργαλεία για οδήγηση στο όριο σε κλειστές πίστες.

Το μπουτόν M Mode στην κεντρική κονσόλα (που αποτελεί επίσης μέρος του πακέτου M Drive Professional) μπορεί να χρησιμοποιείται για τη ρύθμιση τόσο του βαθμού παρεμβατικότητας του συστήματος υποβοήθησης οδηγού όσο και του περιεχομένου που προβάλλεται στην οθόνη πληροφοριών και στο προαιρετικό Head-Up Display, με επιλογή των ρυθμίσεων Road, Sport και Track.

Curved Display με ειδικές M ενδείξεις

Η νέα M3 CS προσφέρει την εμπειρία iDrive τελευταίας γενιάς που βασίζεται στο Operating System 8, το οποίο περιλαμβάνει το Curved Display. Αυτό αποτελείται από μία οθόνη πληροφοριών 12.3” και μία οθόνη ελέγχου 14.9”, που τοποθετούνται πίσω από μία κυρτή γυάλινη επιφάνεια. Με την εργονομική του θέση που θέτει στο επίκεντρο τον οδηγό, το Curved Display καθιστά τον ήδη διαισθητικό έλεγχο μέσω αφής ακόμα πιο φιλικό προς το χρήστη.

Η γραφική διάταξη της οθόνης πληροφοριών και το περιεχόμενο σε στυλ Μ που προβάλλεται εκεί, προσφέρονται για μία προσανατολισμένη στις επιδόσεις οδηγική εμπειρία. Όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με την οδήγηση, καθώς και οι πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος και τις ρυθμίσεις είναι διατεταγμένα με τάξη. Τα γνώριμα M Shift Lights εμφανίζονται στο επάνω μέρος της οθόνης πληροφοριών, ενώ οι ενδείξεις του συστήματος ευστάθειας οδήγησης, του M xDrive και του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης εμφανίζονται στο κάτω τμήμα. Στην αρχική σελίδα της οθόνης ελέγχου μπορούν να προστεθούν ειδικά widgets που περιέχουν πληροφορίες σχετικά με το τρέχον setup του οχήματος, καθώς και την πίεση και τη θερμοκρασία των ελαστικών.

Επιλογές για πρόσθετη απόλαυση και άνεση

Το στάνταρ Live Cockpit Professional διαθέτει λειτουργίες όπως σύστημα πλοήγησης Maps, έξυπνο προσωπικό βοηθό Intelligent Personal Assistant, ενσωμάτωση smartphone, σύστημα τηλεφώνου με ασύρματη φόρτιση και διεπαφή WiFi. Τόσο το Head-Up Display με ειδικές ενδείξεις M όσο και το Drive Recorder διατίθενται προαιρετικά.

Η νέα M3 CS διαθέτει επίσης μια επίλεκτη γκάμα λειτουργιών άνεσης και συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, που εστιάζουν στην απόλυτη οδηγική απόλαυση. Είναι εξοπλισμένη στάνταρ με την τελευταία έκδοση του Comfort Access, αυτόματο έλεγχο κλιματισμού δύο ζωνών, σύστημα ήχου Harman Kardon Surround Sound System, Park Distance Control, Front Collision Warning, Lane Departure Warning και το σύστημα Speed Limit Info. Προαιρετικά μπορούν να προστεθούν σύστημα συναγερμού, αυτόματη λειτουργία πορτμπαγκάζ και τα συστήματα Driving Assistant και Parking Assistant.

Η νέα BMW M3 CS θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο από τον Μάρτιο του 2023, με το σταδιακό της λανσάρισμα να ξεκινά τον ίδιο μήνα. Οι ΗΠΑ, η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιαπωνία είναι οι σημαντικότερες αγορές για τη νέα αυτή ειδική έκδοση.