Το Megane R.S. Ultime είναι το τελευταίο μοντέλο της σειράς Megane R.S. και το τελευταίο μοντέλο με το λογότυπο της Renault Sport, καθώς την ιστορία των σπορ μοντέλων της μάρκας, αναλαμβάνει να συνεχίσει η Alpine.

Η αποκλειστική σχεδίαση του Megane R.S. Ultime διαθέτει τα χαρακτηριστικά σήματα της Renault Sport, όπως το διπλό διαμάντι, καθώς και συγκεκριμένα γραφικά εμπνευσμένα από το νέο λογότυπο της μάρκας. Ξεχωρίζουν οι λωρίδες στην οροφή και το καπό, τον πίσω προφυλακτήρα, τις πόρτες και τα φτερά. Αυτές είναι σε μαύρη ματ απόχρωση για να ταιριάζουν με τα τέσσερα διαθέσιμα χρώματα του αμαξώματος. Το 1976, που είναι το έτος ίδρυσης της Renault Sport, αναγράφεται διακριτικά στη δεξιά πλευρά.

Το αμάξωμα του Megane R.S. Ultime διαθέτει κατά 60χλστ. φαρδύτερα φτερά εμπρός και 45χλστ. πίσω, πλευρικές εισαγωγές αέρα, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας R.S. Vision, κεντρική απόληξη εξάτμισης, κεραία σε μορφή πτερυγίου, πίσω σπόιλερ οροφής και διαχύτη. Πολλές από τις λεπτομέρειες αυτής της σειράς περιορισμένης παραγωγής είναι σε μαύρο χρώμα: τα λογότυπα, οι χειρολαβές των θυρών, τα πλαίσια των παραθύρων, οι τροχοί (ακόμη και τα μπουλόνια), τα καπάκια στις πλήμνες, ο πίσω διαχύτης και το σποϊλερ σε στυλ Formula 1 στον μπροστινό προφυλακτήρα, που διαθέτει γυαλιστερό φινίρισμα και λογότυπο Ultime.

Ο στάνταρ εξοπλισμός στο εσωτερικό περιλαμβάνει καθίσματα bucket της Recaro με επένδυση Alcantara σε απόχρωση titanium black και κεντημένο λογότυπο R.S. Η κάρτα-κλειδί hands free του Megane R.S. Ultime είναι διακοσμημένη με τις λωρίδες σε μοτίβο διαμαντιού. Τα μαρσπιέ είναι αποκλειστικά, ενώ κάθε μοντέλο φέρει το δικό του αριθμημένο μεταλλικό πινακιδάκι δίπλα στο λεβιέ των ταχυτήτων στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Το πινακιδάκι φέρει επίσης και την υπογραφή του Laurent Hurgon, του οδηγού που συνέβαλε στην εξέλιξη και δούλεψε πάνω στο Megane R.S. σε ολόκληρη την καριέρα του, κατέχοντας μέχρι σήμερα το ρεκόρ στις πίστες του Nürburgring, της Suzuka και του Spa-Francorchamps.

Η έκδοση Ultime περιλαμβάνει πολλά από τασυστήματα των Megane R.S. και Megane R.S. Trophy: οθόνη πλοήγησης 9,3 ιντσών με ηχοσύστημα Hi-Fi της Bose, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10 ιντσών, R.S. Monitor όργανο τηλεμετρίας, προσαρμοζόμενο cruise control και σύστημα υποβοήθησης ελιγμών με απεικόνιση περιβάλλοντος 360°. Η λίστα των options περιλαμβάνει σύστημα head-up-display, ηλιοροφή, και μία ειδικά σχεδιασμένη κουκούλα.

Το Megane R.S. Ultime κινείται από έναν 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 300 ίππων, με ροπή 420Nm, κιβώτιο ταχυτήτων EDC και μηχανικό διαφορικό Torsen, ενώ εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 5,7 δλ. Παράλληλα, το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με semi-slick ελαστικά Bridgestone Potenza S007 που εξελίχθηκαν ειδικά για το Megane R.S. Trophy R, σε συνδυασμό με ζάντες Fuji Light 19 ιντσών και φρένα της Brembo με διπλή χύτευση και κόκκινες δαγκάνες.

Ο μπροστινός άξονας με την ανεξάρτητη ανάρτηση, το χαμηλωμένο πλαίσιο Cup, τα υδραυλικά bump stops και το σύστημα 4διεύθυνσης 4Control,εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για την απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση τόσο στην πίστα όσο στον ανοιχτό δρόμο.