Μία εποχή φτάνει στο τέλος της στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία. Η σειριακή παραγωγή του BMW i3 σταματά τώρα οριστικά, περίπου οκτώμισι χρόνια αφότου ξεκίνησε. Η λίστα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του πρώτου μοντέλου ευρείας παραγωγής του BMW Group με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης από το 2013 που έκανε το ντεμπούτο του, είναι μεγάλη.

Το i3 ξεκίνησε σαν ένα «εξωτικό είδος» στην σχεδόν μηδενική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων και εξελίχθηκε σε κλασικό μοντέλο, μένοντας στην ιστορία της εταιρείας ως πρωτοπόρος της βιώσιμης κινητικότητας.

Στο εργοστάσιο του Group στη Λειψία, η αποχώρηση του i3 συνδέεται με το ξεκίνημα ενός νέου κεφαλαίου στην ηλεκτροκίνηση, καθώς περισσότερα εξαρτήματα του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης (e-drive) θα κατασκευάζονται εκεί με άμεση ισχύ πέραν της παραγωγής μονάδων μπαταριών υψηλής τάσης που πραγματοποιείται ήδη από το Μάιο του 2021.

BMW i3

Το i3 κλείνει την παραγωγή του με ένα εντυπωσιακό home run. Πριν από μερικές ημέρες, το 250.000ό αντίτυπο του compact ηλεκτρικού οχήματος κατασκευάστηκε στη Λειψία. Αυτό καθιστά το μοντέλο σαν το πιο επιτυχημένο ηλεκτρικό όχημα στον κόσμο στην πολυτελή compact κατηγορία.

Το i3 έχει πουληθεί σε περισσότερες από 74 χώρες σε όλο τον κόσμο, ενώ κατάφερε να προσελκύσει νέα target groups αγοραστικού κοινού με το το 80% όλων των αγοραστών του να είναι νέοι πελάτες για το BMW Group.

BMW i3