Λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα της νέας Lancia Stratos, το φως της δημοσιότητες βλέπουν ολοένα και περισσότερες πληροφορίες που αφορούν τις τεχνολογικές περγαμηνές της. Ας δούμε μερικές από αυτές!

Οι περισσότεροι από τους τακτικούς αναγνώστες μας ήδη γνωρίζουν μέσα από παλαιότερες δημοσιεύσεις μας πως η νέα Stratos βρίσκεται κυριολεκτικά προ των πυλών, δυστυχώς όχι με την ιδιότητα ενός «κανονικού» μοντέλο ευρείας παραγωγής στη γκάμα της Lancia, αλλά ως μια ειδική… παραγγελία του προέδρου και ιδιοκτήτη της γερμανικής εταιρείας Brose KG, Michael Stoschek, ο οποίος «μίσθωσε» τον γνωστό ιταλικό οίκο Pininfarina προκειμένου με τη σχεδιαστική του πένα να αναβιώσει αποκλειστικά για λογαριασμό του ένα από τα πλέον ιστορικά μοντέλα της σύγχρονης αυτοκίνησης. Ως βάση (δάπεδο, κινητήρας, λοιπά μηχανικά μέρη κοκ) είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο πλέονξ ότι θα χρησιμοποιηθεί, για μία ακόμα φορά, κατά τα πρότυπα της… γνήσιας Stratos, ένα από τα πλέον καθαρόαιμα μοντέλα της ιταλικής εταιρείας: η F430 Scuderia.

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες μας, η νέα Stratos θα «πατά» για την περίσταση σε μια τροποποιημένη και κοντύτερη κατά 20 χλστ. εκδοχή του δαπέδου της F430 Scuderia ενσωματώνοντας μάλιστα έναν αγωνιστικό κλωβό ασφαλείας στο εσωτερικό thw (roll cage) που θα φέρει την έγκριση της FIA. Χάρη στην προσθήκη αυτή αλλά και σε επιμέρους τροποποιήσεις, η νέα Stratos αναμένεται να είναι ακόμα πιο άκαμπτη, με το κέντρο βάρος του αμαξώματος να έχει «μετακινηθεί» πιο μπροστά. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως το μοναδικό αυτό μοντέλο θα είναι ελαφρύτερο κατά 80 περίπου κιλά σε σχέση με τον… δότη του (σ.σ.: παρά τα παραπανίσια 55 και 28 κιλά του roll cage, αλλά και του συστήματος κλιματισμού αντίστοιχα με το οποίο θα εφοδιάζεται). Τροποποιημένη θα είναι και η ρύθμιση της ανάρτησης, με τα αμορτισέρ να ρυθμίζονται ηλεκτρονικά μέσω ενός διακόπτη που θα βρίσκεται στο τιμόνι, ενώ οι τροχοί θα έχουν διάσταση 265/30 εμπρός και 315/30 πίσω σε συνδυασμό με 19άρες ζάντες και κεραμικούς δίσκους της Brembo σε ότι αφορά στο σύστημα πέδησης. Δυστυχώς, σε ότι αφορά στον 8κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 4,3 λίτρων, σαφείς ενδείξεις σχετικά με την απόδοσή του προς το παρόν δεν υπάρχουν, αν και οι δημιουργοί της νέας Stratos είναι βέβαιο ότι θα… επέμβουν στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου αλλά και το σύστημα εξαγωγής του κινητήρα. Για περισσότερες πληροφορίες, μείνετε συντονισμένοι!

Πηγή: 4troxoi.gr